|
31.7.07 HÄMEENLINNA
|
| Lähettäjä |
Viesti |
Ms.Joa
Rekisteröitynyt

Tila:
|
31.7.07 HÄMEENLINNA
Elikkäs meitä hemmotellaan tällaisella herkulla tänä kesänä (toivottavasti näitä tulisi lisääkin ;) )
Täällä lisätietoa.
Tulijalistaa kerää Hide From The Sun, joten tuloilmoitukset hänelle yksärinä!

Gemini Five Official Site
Viimeksi muokattu: 8.4.2007 10:20 kirjoittanut Ms.Joa.
|
|
| 3.4.2007 09:24 |
|

|
zenni
Rekisteröitynyt

Tila:
|
RE: 31.7.07 HÄMEENLINNA
No jea, liput 35 euroo.
Toivottavasti pääsisin, ei kuitenkaan oo niin hirmu kaukana,kuin muut keikat ja olis sukulaisia lähellä. Nyt vaan rahaa keräämään
15.7 Tammerfest, ihaninta <3
|
|
| 4.4.2007 14:06 |
|
 |
JepuLiini
Rekisteröitynyt

Tila:
|
jos nää tulee vielä ankkaan ni tiiän et satavarmaan mulla jää tää keikka väliin -.-
tää ois kyll tosi kiva ku ei tää mikää festarikeikka kunnolla oo.
ääääää.
no mutta kaikkee ei voi saada.
together we swore, never give up this life
still hanging on, still going strong
here i belong
and maybe i'm crazy but i just can't slow down
and maybe i'm crazy but at least i'm still around
|
|
| 5.4.2007 09:17 |
|
 |
Ms.Joa
Rekisteröitynyt

Tila:
|
On kyllä totta, että liput ovat melko suolaisen hintaisia. Ihan festarihinnoissa liikutaan. Joku voisi kerätä tulijalistaa, vapaaehtoisia?

|
|
| 5.4.2007 13:14 |
|
 |
SomethingMadness
Rekisteröitynyt

Tila:
|
Härrekyyd ko meinasin tippua tuolilta kun katsoin lippujen hinnat tänne ;oo Aika...kalliit. Luulempa ettei mulla ole tuonne mitään asiaa,varsinkaan noilla hinnoilla. Kun ei edes ole mikään festarikeikka, jossa olisi voinut nähdä monia muitakin hyviä samalla rahalla.
Kyllä humppa huolet karkottaa
|
|
| 5.4.2007 15:56 |
|
 |
Katru
Rekisteröitynyt

Tila:
|
Härrekyyd ko meinasin tippua tuolilta kun katsoin lippujen hinnat tänne ;oo Aika...kalliit. Luulempa ettei mulla ole tuonne mitään asiaa,varsinkaan noilla hinnoilla. Kun ei edes ole mikään festarikeikka, jossa olisi voinut nähdä monia muitakin hyviä samalla rahalla.
Näin juuri. Ei mitään mahollisuuksia maksaa noin paljoa yhestä keikasta, plus matkat vielä päälle.
Life is an opportunity to throw away the key to your negativity.
|
|
| 5.4.2007 15:58 |
|

|
Hide From The Sun
Rekisteröitynyt

Tila:
|
Joku voisi kerätä tulijalistaa, vapaaehtoisia?
Minä voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi tulijalistan kerääjäksi.
|
|
| 6.4.2007 19:00 |
|
 |
Ms.Joa
Rekisteröitynyt

Tila:
|
^kiva 
Tulijat siis ilmoittautukoot privalla Hide From The Sunille niin saadaan helppo lista siitä, keitä forumilaisia keikalta voidaan bongailla!

|
|
| 6.4.2007 21:35 |
|
 |
Daylight
Rekisteröitynyt

Tila:
|
Minä todennäköisesti saavun paikalle... Tosin jos lippujen hinnat alkaa oleen tota luokkaa, niin alan fanittamaan rasmusta vain levyjen muodossa... Törkeetä tollanen rahastus!!
Damn that I wanna see this band
I`ll be good, you understand.
this is a moment of my life,
that I can´t let go.
|
|
| 6.4.2007 22:01 |
|
 |
~twilight~
thikru

Tila:
|
Kieltämättä aika suolaisen hintaiset liput. Katselin tuossa VR:n hintoja myös ja kyllähän keikalle hintaa tulisi, mutta olisihan se mahtavaa päästä tuonne. Jos yöpaikka löytyisi, niin aika varma pääsy tuonne olisi, luulisin ainakin.
Kävin katselemassa kuvia Verkatehtaalta. Olin ensin järkyttyny ku katoin et siellä olisi VAIN istumapaikat, mutta onneksi siellä alempana luki, että saliin saadaan myös seisomapaikat lavaa siirtämällä tai jotain. Ei sitä istumapaikoilla niin keikan fiilikseen olisi päässyt.
Jos lasi on puolillaan kylmää vettä, monta lusikallista siitä saa?
|
|
| 7.4.2007 11:04 |
|
 |
Shimmy
Rekisteröitynyt

Tila:
|
Tosi ärsyttävää joo, että kerranki ku tulisivat suht lähelle keikalle, niin sitte liput on noin kalliit.. Tuskimpa on tossa vaiheessa kesää enää mulla rahaa niin että pääsisin tulemaan.Joten taitaa jäädä välistä
6.9.2003
17.1.2005
6.8.2005
29.9.2005
14.7.2006
<3
|
|
| 8.4.2007 15:08 |
|

|
essukka
Unregistered
|
Hemmetin kalliit liput mut no. Pitihän se nyt sit maksaa.
Maailman kamalin lippusäätö IKINÄ. Heräsin sillo aamul ku noi liput tuli myyntii varaa lipun, soitin just sillo ysiltä. No, sain varattua. Sit heti sen jälkee Masti soitti ja kysyi että "mikä paikka?" olin että O__O MIKÄ IHMEEN _PAIKKA_. Ei mulle oltu mitää sellasesta puhuttu. No, sit ku olin varannu äitin puhelimesta, ni se lippupalvelun nainen soitti siihe äitin puhelimee ja lopetin Mastin kanssa ja sit se nainen sanoi mulle ett "Olin unohtanu äsken kysyä, että minkä paikan halut?" Kysyin että eikö ole seisomapaikkoja. Ei kuulemma ole. JES ==))))) Ehh. Sanoin sit ett mahdollisimman läheltä lavaa. Niinpä sain reunapaikan riviltä 16. NO UUUUUJE? Kiva viime kesä kaikki keikat eturivissä ja ny jossai rivil 16 yksin. Sit vaa porasin ja porasin ku oltas kaikki mää ja mun ystävät iha eri pualil koko paikkaa ni jeejee. Menin sit mesee ja juteltii siä tosta jutusta ja sit tulee yhtäkkiä että ESSI SOITA SINNE SOITA SINNE SAA SEISOMAPAIKKOJA SOITA JA VAIHDA. Maija sit soitti ja ois varannu meille kuudelle mut "Ei saa varata ku neljä" JES? Soitin sit ja sain varattua mulle ja Idalle. No, näinpä meil sit seisomapaikat. :') Tosin, en käsitä, miksi lipussa lukee SEISOMAKATSOMO ja kuitenkin paikka 163 ..?!
No, eipä ole sähläyksiä ainoastaan minun kohdalla. Yhdelle kaverille sanottu että lipun saa vain ja ainoastaan ärrältä. Niinpä hän haki sieltä. Lippu on ihan outo ja ei ees lue mitään Rasmuksesta tai Hämeenlinnasta. Hiukka outoa?
Toisen varaus taas oli annettu jollekin muulle.
Että näin. Ei oo koskaa aiemmi ollu mitää tällasta säätöö. Jospa tää kaikki ny tästä sit selviäis o: Parenpi ois...
MUT SISÄKEIKKAAAAAAA < 3
|
|
| 17.4.2007 20:42 |
|
 |
someone
Rekisteröitynyt

Tila:
|
^ Oon samaa mieltä, toi lippusäätö oli kyllä ihan kauhea. Soitin lippupalveluun joskus puoli kymmenen jälkeen, niin eka sanottiin että ei ole seisomapaikkoja ollenkaan tähän tilaisuuteen. Järkytyin hieman :'D "Anteeksi mitä?! Kyllä varmaan on seisomapaikkoja!". Sitten sanottiin että näyttäis niitä kuitenkin olevan, ja varasin sit sellaisen. Seuraavaksi stressasin tosta että missä on seisomakatsomo, kun noista verkatehtaan sivujen kuvista sai sellasen käsityksen että se ei ois ehkä voinu olla siinä lavan edessä :o. (Et se ois ehkä ollu jossain yläparvella tms. mutta ei kyllä onneksi taida olla :>).
Seuraavalla viikolla kun hakkiin lipun lippupalvelusta, niin sielläkin oli aikalailla ongelmia kun ei tahtonu löytyä sitä varausta mistään. Oon nyt kuitenkin saanu sen lipun, mut hämää tosiaan kun siinä lukee "katsomo: seisomakatsomo / rivi: (tyhjä) / paikka: 145". Siis et mikä paikka :'''D. Yleensähän niissä lukee vain sellanen myyntinumero tms..
Muttamutta, keikkaa odotellessa <3.
Viimeksi muokattu: 17.4.2007 22:31 kirjoittanut someone.
|
|
| 17.4.2007 22:31 |
|
 |
saksanpaimenpähkinä
!

Tila:
|
Saankohan koskaan noita lippuja? Tilasin heti kun tuli myyntiin, mutta vieläkään ei oo postissa tullu
Puhutko rasmusta?
|
|
| 18.4.2007 15:47 |
|
 |
Ms.Joa
Rekisteröitynyt

Tila:
|
^ Moiset säädöt johtuvat todennäköisesti siitä, ettei lippupalvelulle olla annettu riittävän tarkkoja ohjeita niiden myymiseen. Kurjaa, että tämä kalibeerin tapahtuman kanssa tulee moista säätöä ja sähläämistä.

|
|
| 18.4.2007 15:52 |
|
 |
|
|