Lähetä  Lähetä aihe 
Sivuja (19): « Ensimmäinen 1 2 3 4 5 Seuraava > Viimeinen »
The Rasmus sucks, niinkö?
Lähettäjä Viesti
_Ninzu_
Moderaattori

Tila: Offline
Viesti: #1
The Rasmus sucks, niinkö?

Otsikko on hieman.. no joo.. saa muuttaa asiallisemmaksi jos tarpeen x)

Luin tänään City lehteä jossa oli Suuren pop kyselyn tulokset. Tähän kyselyyn siis sai osallistua aikoinaan Cityn nettisivulla. Pari kohtaa pisti "hieman" silmään, kun tuloksia lueskelin.
Osio:
Kotimaiset bändit jotka tulisi lopettaa: sijalla 4. The Rasmus, perustelut: "Sitä munatonta vinkunaa kuunnellessa alkaa v*tuttaa aina h*lvetisti."
Osio:
Yliarvostetuimmat kotimaiset: sijalla 3. The Rasmus,
perustelut: Rasvalettinen wannabe- söpis rääkyy mikkiin ärsyttävällä äänellä ja on silti ulkomaillakin tunnettu, miksi?"
"Ylikaupallistunut massatuote"
Mutta onneksi osiossa Suomen seksikkäin mieslaulaja, Lauri oli sijalla 3 ;)

Mua alkoi ärsyttämään ihan mielettömästi tuo Rasmuksen mollaaminen, joten tänne keskustelua siitä. Tuolla lehdet osiossa on hieman tästä mollauksesta jo keskustelua, mutta ei täytetä sitä palstaa tämän asian puimiseen ;)

Love is for us, but hate is
for you.
I wanna see when you cry.
18.9.2005 17:40
Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
Crow
Unregistered

Viesti: #2

Mä just tänään luin saman lehden ja jos täällä nyt saisi näitä voimasanoja käyttää niin mua ei estäisi mikään.. Siis ei nuo listat mua haitannu yhtään, mutta pitikö ne ihmisten kommentitkin vielä tunkaista sinne!? No.. sananvapaushan on olemassa mutta silti.. Ärsyttävää!

18.9.2005 17:53
Lainaa viestiä vastauksessa
Daylight
Rekisteröitynyt

Viesti: #3

Mua tottakai ärsyttää tollaset asiattomat kommentit... Tottakai kaikilla on mielipiteensä, mut toi menee mun mielestä jo vähän yli... Mua ei sen enempää harmita jos joku jossain mollaa Rasmusta, mut pitää sit kans perustella kantansa hyvin...

Damn that I wanna see this band
I`ll be good, you understand.
this is a moment of my life,
that I can´t let go.
18.9.2005 18:20
Kioto
Unregistered

Viesti: #4

Minuakin ärsyttää, kun yksi tuttuni haukkuu Rasmusta joka välissä. Sitten kun pyydän jotain asiallista perustelua, miksi bändi ei miellytä, niitä ei todellakaan saa. Tai sitten "Lauri on ihan hirvee lättänaama!" on hyvä perustelu, mutta joo.
Tietysti jokaisella on mielipiteensä ja ymmärrän, etteivät kaikki voi Rasmuskesta tykätä. Asiallinen kritiikki on hyvää, mutta tuollainen...

18.9.2005 18:49
One&Only
Unregistered

Viesti: #5

Mä oon huomannu ton asian kanssa. Jos joku kysyy sulta että mitä musiikkia sä kuuntelet ja vastaat että The Rasmusta, niin ihmiset ovat ihan että hyyi. Miksi? Rasmushan on vaikka kuinka hyvä ja menestynyt maailmalla. Pojilla on aivan mahtava soitto taito ja Laurilla kaunis ja persoonallinen ääni.

Riippuu kyllä vaan ikä luokasta. Oltiin kylässä äidin jonkun kaverin (se oli jotain vähän päälle 40 v.) luona ja siellä sitten kerroin että tykkään Rasmuksesta, niin se kaveri oli ihan että " joo niin mäkin!" ja alkoi kehumaan Rasmusta maasta taivaaseen.

18.9.2005 19:21
EtusivunEnkeli
Rekisteröitynyt

Viesti: #6

Jokaisellahan on mielipiteensä, niin myös musiikisssa. Mutta kyllä rupee ärsyttämään tommoset kommentit!! Hemmetti soikoon, että inhoan, kun jotkut haukkuu Rasmusta ilman mitään kunnon perusteluita! :evil:
Yks syy voi olla tohon miks Rasmusta on äänestetty tommoselle listalle on se, että millänen ikäluokka sitä on suurimmaks äänestäny!?
Kerran Rasmuksen HFTS on myyny ennakkoon kultaa ja platinaa niin ei se niitten musiikki oo mitään "munatonta vinkunaa", niinku jonkun perustelu on ollu!!

"Kun ei näy loppua niin on silleen hyvä fiilis." -Lauri-

I believe that no one this world has the answers for me.
But still I hope that someone has heard.
18.9.2005 19:32
Sammakko
Rekisteröitynyt

Viesti: #7

Just joo,taas on lehdistö päässyt herättämään huomiota turhanpäiväsellä munattomalla vinkumisella. Mistäs tietää että onko itse keksinyt nuo "perustelut"....

18.9.2005 22:14
tuiha
Rekisteröitynyt

Viesti: #8

Minä en kyllä edelleenkään jaksa välittää tuollaisista kommenteista. Jos joku ei tykkää Rasmuksesta, se on sen oma päänsärky, minua ei haittaa ollenkaan.

I guess I finally found someone like me.
18.9.2005 22:45
Mimra-Virus
Unregistered

Viesti: #9

Jossain lehdessä joku kriitikko oli haukkunut Lauria sikiön näköiseksi. Etsin sitten käsiini kyseisen tyypin kuvan (jos se nyt on oikee kuva) ja ei sekään paremmalta näytä! Sellanen ruotsalainen lättä nenä jonka naama näyttää laamalta! Eikö niiden päähän pälkähdä että kusipäisyydestä saa joskus kärsiä? Mä en ymmärrä tollasia tolloja jotka haluaa "ilmasta" mielipiteensä jossakin lehdessä! Ja kun ne ei sitten osaa vetää rajaa rakentavan ja lyttäävän arvostelun välille. Jos mä saisin sanoa niille pari valittua sanaa niin käyttäisin kaikkia osaamiani kirosanoja ja haukkumanimiä ja päälle heittäisin jotain: Tehkää ite parempi/kato peiliin/ Ai oot sä täydellinen?/ Haista...

19.9.2005 14:00
Crow
Unregistered

Viesti: #10

Mimra-Virus Kirjoittaja:
Jossain lehdessä joku kriitikko oli haukkunut Lauria sikiön näköiseksi.

No tuo toisen ulkonäön haukkuminen lehdessä menee jo liiallisuuksiin! Ainakin mun mielestä. Ja varsinkin jos ei itse ole paljoakaan paremman näköinen. :?

19.9.2005 16:20
Katru
Rekisteröitynyt

Viesti: #11

Törkee äijä! :evil: En tykkää.. Shocked Toisen tekemästä musiikista saa olla ihan mitä mieltä vaan, mut ei tollanen haukkuminen julkisesti oo yhtään asiallista! Kasvaisi jo aikuiseksi..

Life is an opportunity to throw away the key to your negativity.
19.9.2005 17:02
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
luciferie
Unregistered

Viesti: #12

ai jahas, vai että on rasmuksen musiikki "munatonta vinkunaa" ja lauri "rasvalettinen wannabe-söpis"??? turpaan tulee ukko, se on varmaa. grrrr, mikä mulkku. :evil:

19.9.2005 17:10
EtusivunEnkeli
Rekisteröitynyt

Viesti: #13

Eikä kukaan voi mennä kenenkään ulkonälöö haukkumaan!! Jos kerran pitää mennä toista haukkumaaan niin vois olla ees vähä järkevämmät perustelut!! Haluisin sanoo pari valittuu sanaa joka on tommosta kirjottanu!! :evil:
Ymmärrän kyllä, että ei kaikki kaikesta voi pitää, mutta pientä rajaa kummiskin!!

"Kun ei näy loppua niin on silleen hyvä fiilis." -Lauri-

I believe that no one this world has the answers for me.
But still I hope that someone has heard.
19.9.2005 17:41
Bullet
Rekisteröitynyt

Viesti: #14

Onneksi Rasmuksen fanit ovat sen verran viisaampia, ettei mene ihmeemmin väittämään takaisin ja haukkumaan niitä haukkujia vielä pahemmin, miten varmasti Antti Tuiskun fanit olisivat tehneet. ^_^

Jokaisella on oma mielipide, mutten kiistä, että näissä jutuissa, joissa esim. Lauria haukutaan sikiön näköiseksi tai muuta, ei olisi menty vähän liiallisuuksiin.

Memories that you can't overrun,
memories I could cry for.
19.07.03 - 02.10.05 - 15.07.06 - 06.8.06 - 28.07.07
19.9.2005 17:50
_Saara
Rekisteröitynyt

Viesti: #15

Mä en kans ymmärrä näitä arvosteluja lehdissä..Ihan pakko on sitten mennä julkaisemaan niitä. Jossain muussakin ilamisjakelulehdessä oli kriitikko kirjoittanut (olikohan se Sun) Uudesta albumista, että ensin täytyy tyydyttää pikkutyttöjen musiikkimaku ja sitten siirtyä tosissaan tekemään musiikkia.Ois kyllä mieli tehny tappaa se joka sen oli kirjottanut

MUOK.//MUOK. Korjaan Sue lehti eikä Sun!

Viimeksi muokattu: 22.9.2005 21:33 kirjoittanut _Saara.

19.9.2005 17:51
Lähetä  Lähetä aihe 

Tulostettava versio
Lähetä tämä aihe kaverille
Muistuta | Lisää tämä aihe suosikeihin

Hyppää sivulle: