Lähetä  Lähetä aihe 
Sivuja (6): « Ensimmäinen < Edellinen 2 3 4 5 6 Viimeinen »
Album: Hide From The Sun (2005)
Lähettäjä Viesti
Lucifer's Angel-92
Rasmus-hullu^^

Tila: Offline
Viesti: #76
RE:

Fear^ Kirjoittaja:
Mun mielestä samalla lailla vois ne extra biisit julkaista suomessa vaikka sinkkujen b-puolina! Lisäis varmaan myyntiäkin enemmän. Kyllä minä ainakin ostaisin jo minulla olevan sinkun jos siinä olis joku uus piisi.

Niimpä... kyllä meikäkin ostaisi Very Happy nyt kyllä alkoi metsästys, jos itsekkin jostain saisin hommattua tuon USAn version Very Happy

''Kaiken takana on mummo!'' -Lauri
29.12.2007 12:28
Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
Akane
Moderaattori

Viesti: #77
RE: Album: Hide From The Sun (2005)

Poikaystävä heitti kysymyksen, johon en osannut vastata :'D Tietäisiköhän joku, että Dead Promisesissa kun Apocalyptica soittaa selloja, niin miten paljon Rasmuksen pojat osallistuvat biisin soitantaan? :> Esim että soittaako Pauli itse kitaraa vai onko se särötettyä selloa?
Hän on kovin tarkka ^_^ <3

Lepää rauhassa, Minni-rakas.
04.04.1997-31.7.2008
<3
Kihlat 15.8.2008 heart
4.7.2008 16:55
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
mou
Rekisteröitynyt

Viesti: #78

Siis ihan käsittämätöntä ajatella, että tän julkaisusta on jo kolme vuotta. Miten voi olla! Very Happy No jaa, on tätä kyl tullu tahkottuaki.. Huippu levy.

Todella vaikea valita suosikkibiisejä, mut jos nyt aivan pakko olis.. Night After Night, Sail Away ja Don't Let Go voitti tämänhetkisessä mielialassa. Mut tältä levyltä olen kyl vuorotellen fanittanut jokaista biisiä yli muiden. Laughing

22.9.2008 20:22
Calma
Rekisteröitynyt

Viesti: #79

Awwww nyt kun olen kuunnellut Hide From The Sunia viimeaikoina enemmän oon huomannu että se on just paras levy rasseilta<3 Immortal on niin awwwwwwwwwwwww ja kaikki muutki siis ihan best levy musta enemmän rockia uusiinki levyihin! Smile

You came into my life.
28.2.2009 20:50
--LiQuiD
29.7.10<3

Viesti: #80

Aivan mielettömän hyvä albumi kokonaisuudessaan!<3 Ehkä paras biisi Hidelt on Immortal<3 Ne sanat^^ Awwww! Ei voi muuta sanoa. Todella upea albumi on, ja samalla kaikki muutkin Rasmuksen albumit.

The Rasmus<3
Kiitos x14
28.4.2009 15:08
TheRasmusForever
Rekisteröitynyt

Viesti: #81

Mulla itelläni on tää levy ja musta tää on kyl yks parhaimmista levyistä. Kaikki biisit jää mielee ja niitä tuleeki sit laulettuu huomaamattaan :D
Parhaita biisejä on Night After Night, Immortal ja Sail Away <33
Ihania biisejä kaikki <3

Ilman The Rasmusta oisin jo kuollu <3

~Älä jätä minua nyt, pysy toinen päivä kanssani ~
10.1.2010 18:28
GhostOfLove
Dancer in the Dark

Tila: Poissa
Viesti: #82

Ekan kerran kun levyn kuulin sillo joskus 2005 niin lempparibiisiks nous Night After Night (Out of the Shadows), No Fear toki oli ekana se iha favoritti ku näin sen sillo joskus MTV:lt miljoona kertaa ku sitä raiskattii. : ) Sitte se vaihtu Don't Let Gon kautta Dead Promisesiin.
Nykyää, NAN on vieläki parhaimpia biisejä, mut ihan parasta tältä levyltä on Immortal. ♥ Dancer In The Dark on ehkä toka paras, sit Heart Of Misery ja Keep Your Heart Broken on koskettanut muhun henkilökohtaisesti tosi paljon<3

"Hymy tarttuu ihanan helposti." ♥ - Lauri
30.1.2010 20:08
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
nninn`
Rekisteröitynyt

Viesti: #83

Parhaimmista levyistä.
Don't Let Go pistää mua aina jotenki miettiin asioita, hyvin vaikuttava biisi ;)
Immortal, awww, ihana kappale ♥

» i love u ♥
30.1.2010 22:17
Sazazann
Valoismi

Viesti: #84

Paras Rasmuksen levy ♥ Tää cd vaan on niin upea, täällä on ihan sairaasti tosi hyviä biisejä: No Fear, Sail Away, Night After Night, Don't Let Go, Dancer In The Dark, Shot ja erityisesti ihan parasparasparas on Keep Your Heart Broken. Niin kauniit sanat ja upea melodia. Yks parhaimmista Rasmuksen biiseistä ikinä palvominen2

I've prayed for forgiveness
But God just laghted on my face
And this path remains ♥ - The Path
-----------------------------
Nach Afrika kommt Santa Claus,
und vor Paris steht Mickey Maus - Amerika
17.3.2010 18:39
En_tiedä_kuka_olen
LOISTO<3<3<3

Viesti: #85

Rassejen EHDOTTOMASTI PARAS albumi ikinä... Tuohon ei vaan voi kyllästyä... Kaikki biisit ovat aivan ylitsepääsemättömän upeita, niitä kuuntelee vaikka 24/7/52, elikkä koko vuoden, ympärivuorokautisesti... Koko levy on, niinkuin joku kaverini sanoi, 'nannaa taivaasta', eli siihen ei vaan voi millään kyllästyä... Ylistän tätä albumia maasta taivaaseen.

Oma hevonen 14.8.2010 RAKAS
29.3.2010 12:47
Lähetä  Lähetä aihe 

Mahdollisesti tähän aiheeseen liityvät aiheet...
Aihe: Lähettäjä Vastauksia: Luettu: Uusin viesti
  Hide From The Sunin listasijoituksia mari 26 8 051 3.8.2006 13:26
Uusin viesti: _Saara

Tulostettava versio
Lähetä tämä aihe kaverille
Muistuta | Lisää tämä aihe suosikeihin

Hyppää sivulle: