Lähetä  Lähetä aihe 
Sivuja (8): « Ensimmäinen 1 2 3 4 5 Seuraava > Viimeinen »
Jyväskylän Paviljonki 1.10.05
Lähettäjä Viesti
Kioto
Unregistered

Viesti: #1
Jyväskylän Paviljonki 1.10.05

Jyväskylän Paviljongissa on siis The Rasmuksen keikka 1.10. Ovet aukeavat klo 20 ja showtime on klo 22.

Ohjeita Paviljonkiin löytämiseen täältä. Linja-auto- ja juna-asema ovat samassa rakennuksessa, Matkakeskuksessa, josta pääsee helposti siirtymään Paviljonkiin. Matkakeskuksessa nousette portaat ylös ja siirrytte putkeen. Toisessa päässä odottaa Paviljonki aivan lähistöllä.

Keitäs on tulossa? Mihin aikaan?

Itse olen tietysti tulossa ja jonottamaan on tarkoitus tulla joskus päivän aikana. Enää 18 päivää!

Keikalle on tehty myös yhteisö irc-galleriassa.

12.9.2005 13:30
Lainaa viestiä vastauksessa
Violence705
Rekisteröitynyt

Tila: Offline
Viesti: #2

Tulossa olen juu.Smile Aamulla joskus paikalle.

You will stay, I'll sail away.
12.9.2005 19:06
Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
Eve
Unregistered

Viesti: #3
Re: Jyväskylän Paviljonki 1.10.

Kioto Kirjoittaja:
Jyväskylän Paviljongissa on siis The Rasmuksen keikka 1.10. Ovet aukeavat klo 20 ja showtime on klo 22.

Ohjeita Paviljonkiin löytämiseen täältä. Linja-auto- ja juna-asema ovat samassa rakennuksessa, Matkakeskuksessa, josta pääsee helposti siirtymään Paviljonkiin. Matkakeskuksessa nousette portaat ylös ja siirrytte putkeen. Toisessa päässä odottaa Paviljonki aivan lähistöllä.

Keitäs on tulossa? Mihin aikaan?

Itse olen tietysti tulossa ja jonottamaan on tarkoitus tulla joskus päivän aikana. Enää 18 päivää!

Keikalle on tehty myös yhteisö irc-galleriassa.

Kiitoksia paljon ohjeistuksesta!
Olen unohtanut kokonaan suunnitella tolle keikalle menoo, vaikka liput on ollu jo kauan, oon vaan miettiny sitä Nosturia ja Pakkista, vaikka ne paikat tunnen ihan hyvin ja Jyväskylää en yhtään. Varmaan siks että kun Nosturi on ekaks ja Pakkis on paikkana lähempänä, mutta eihän siitä Nosesta ole kun päivä sinne Jyväskylään... Äh.
No, mutta olen siis tulossa, joskus päivällä varmaan, en oikein tiedä vielä.

12.9.2005 19:34
zenni
Rekisteröitynyt

Viesti: #4

piti tulla,mutta äiti ei haluakkaan ajaa sinnekun Jyväskylässä on kuulemma niin vaikea ajaa.

15.7 Tammerfest, ihaninta <3
12.9.2005 21:19
SleepingSwan
Rekisteröitynyt

Viesti: #5

Tulen tulen. :> En kyllä yhtään vielä tiedä, mihin aikaan. Täytyy miettiä. Luulisin kuitenkin, etten ihan viime minuuteilla sisään tule, niin että jonottelua on varmaan luvassa.

You lived your life like a sleeping swan.
12.9.2005 21:31
SomeoneGuilty
Rekisteröitynyt

Viesti: #6

tulossa olen tännekin. en kyllä tiedä, että mihin aikoihin, mutta toivottavasti aikaisin.
kiitti noista ohjeista, niistä tulee olemaan apua. :D

We had it all.
14.9.2005 19:21
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
Dancer
Ghost In Snow

Viesti: #7

mä sain tänään teitää että pääsen sinne Very Happy voi tätä onnen päivää, oon ihan liekeissä Smile aikaa en tiedä mutta saavun paikalle kuitenkin

15.9.2005 14:43
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
EtusivunEnkeli
Rekisteröitynyt

Viesti: #8

Tänne tulen.. Ekalle Rasmus keikalleni. Liputkin on jo hommattu ajat sitten. Sekoan ihan kohta, enää 16 päivää!! Ajasta en osaa sanoo viel, kun on aika pitkä matka tulla. Jakaakohan pojat nimmareita tuon keikan jälkeen?

"Kun ei näy loppua niin on silleen hyvä fiilis." -Lauri-

I believe that no one this world has the answers for me.
But still I hope that someone has heard.
15.9.2005 15:08
majehi
Rekisteröitynyt

Viesti: #9

olen tulossa, aikatauluista ei kyllä mitään tietoa. riippuu vähän tuosta kuskista. saapa nähdä. (:

don't let go.
15.9.2005 15:50
Daidar
Unregistered

Viesti: #10

jebah, meikäläinen tulossa, varmistui tässä pari päivää sitten. :> mainitsin vain mutsille että siellä on keikka ja olisi kiva päästä, niin seuraavana päivänä se vaan sano että ostin lipun. yleensä sei tee mitään noin nopsaan. x> höhöö. elikkä tulossa ollaan, ja kiitos minunkin puolesta tuosta ohjeistuksesta!

16.9.2005 15:35
Dancer
Ghost In Snow

Viesti: #11

jos näette siellä semmoisen pienen vaaleahiuksisen tytön jolla on lasit ja ehkä hiukset takaa piikeillä niin moikatkaa Very Happy

16.9.2005 16:18
dirtymoose
Unregistered

Viesti: #12

Jei! Sinne olen tulossa minäkin! Saapi meikäläistäkin moikata ja jos ihan rohkeaksi ryhtyy niin voi vaikka puhuakin (mutta muistakaa, vain rohkeimmille :wink: ) Mulla on silmälasit ja sit päästä roikkuu sellasia vaaleita narun tapaisia juttuja joita olen myös rastoiksi joskus kuullut nimitettävän...hehheh. Mut siis olen yksin tulossa, joten seura kyllä kelpaa Smile

16.9.2005 21:54
SailAway
Rekisteröitynyt

Viesti: #13

Minäkin tulossa. Kaverin kanssa tullaan sinne, mutta vasta joskus iltapäivällä. Tällä kertaa ei niin pitkää jonottelua. Kunhan kuulen sen keikan <3

18.9.2005 10:19
AmandaFlower
Unregistered

Viesti: #14

Tulossa ollaan, lippu hankittu aikapäiviä sitten ja yöpaikkakin tiedossa Razz

18.9.2005 18:11
~butterfly~
Rekisteröitynyt

Viesti: #15

Määkin oon tulos sinne... Viel ois siihen keikkaa vajaa kaks viikkoo. Miten mä jaksan oottaa!? Onx muuten ketään tulossa Laukaasta tai Vihtavuoresta sinne?

18.9.2005 18:16
Lähetä  Lähetä aihe 

Tulostettava versio
Lähetä tämä aihe kaverille
Muistuta | Lisää tämä aihe suosikeihin

Hyppää sivulle: