Lähetä  Lähetä aihe 
Sivuja (12): « Ensimmäinen 1 2 3 4 5 Seuraava > Viimeinen »
Hehkutusta.
Lähettäjä Viesti
Katru
Rekisteröitynyt

Tila: Offline
Viesti: #1
Hehkutusta.

Pistetään nyt ton tupina-keskustelun vastapainoksi tämmönenkin topikki. Kertokaa mitä kaikkee hyvää tänään tai joskus muulloin on sattunut.

Mä alotan. Smile
Jes, viimenkin löysin sen!! Nimittäin Peepin. Oon etsinyt sitä kauan kaupoista, ja tänään viimein sen löysin. Kotiin tulin Kajaanista ja äkkiä vaan musa koneelle ja kuuntelemaan. Funky Jam tuo niin mieleen keikan. Crying or Very sad Okei sori, tänne vaan hehkutusta. Laughing

//Topic saa täyttyä sivuun 10 asti, sen jälkeen vanhimpia viestejä poistellaan. -Ice705

// topic siivottu 14/3/10 -_Ninzu_

Life is an opportunity to throw away the key to your negativity.

Viimeksi muokattu: 14.3.2010 14:11 kirjoittanut _Ninzu_.

11.10.2005 16:26
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
Akane
Moderaattori

Viesti: #2
RE: Hehkutusta.

Miten joku voikin olla niin onnellinen? Pitkästä aikaa hymyilen lähes taukoamatta, varsinkin kun ajattelen erästä ihmistä... inlove
Ja varsinkin kun hänet kahden viikon päästä pääsee näkemään..
Kaverit koulussa varmaan ihmettelee että mitä mie oon oikeen vetänyt, kun oon niin ilonen koko ajan Laughing

Lepää rauhassa, Minni-rakas.
04.04.1997-31.7.2008
<3
Kihlat 15.8.2008 heart
28.10.2007 11:50
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
Akane
Moderaattori

Viesti: #3

//Nostetaas vähän ^_^ (sori tupla)

Ah, vihdoin koeviikko on ohi... Ja kait meni ihan hyvinkin.
Ja huomenna synttärit ;D Perjantaina kaverit tulee kylään... Suurin osa ekaa kertaa, vaikka oon tuntenut ne yli 3 vuotta xD

Ja poika tulee kans perjantaina<3<3 haetaan meidän "vauva" ;) <3

+ onnellinen vuosineljännes ^_^

04.04.1997-31.7.2008
<3
Kihlat 15.8.2008 heart

Viimeksi muokattu: 6.2.2008 15:42 kirjoittanut Akane.

6.2.2008 15:41
--LiQuiD
29.7.10<3

Viesti: #4

Perjantaina pääsen näkemään ne ihanat Rasmut <3333... Olen odottannut jo kaksi viikkoa, että pääsen näkemään ne, mutta kaksi viikkoa sitten olin kipeenä ja jäi näkemättä, mutta nyt perjantaina 8.02.08<---Näen Rasmut.

The Rasmus<3
Kiitos x14
6.2.2008 16:29
Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
TR-Mari
Rekisteröitynyt

Viesti: #5

Mä en oo kirjottanu tänne mitään nii kirjotan nyt sit. Very Happy
26.1.08 sain norfolinterrierin. <3 Muuta erikoista ei ookkaa tapahtunu. Very Happy

6.2.2008 19:27
Katru
Rekisteröitynyt

Viesti: #6

Äikän tekstitaidon yo-koe on nyt ohi.
One gone, 6 to go! Plus kuuntelut. Ahh ihanaa, ei lopu lukeminen.

HUOMENNA APULANTA!

Life is an opportunity to throw away the key to your negativity.
8.2.2008 16:48
Lucifer's Angel-92
Rasmus-hullu^^

Viesti: #7

Teinpä ite lävistyksen alahuuleen <3 vielä se on hehkutusta, koska vanhemmat ei oo räjähtäny <3

''Kaiken takana on mummo!'' -Lauri
11.2.2008 22:32
Akane
Moderaattori

Viesti: #8

^ Lisää lävistyksistä, saan nyt sitten edes toiset korvikset, kun ei sitä huulilävistystä tule. Ois kiva saada ennen hiihtolomaa, ja pääsis yllättämään poikaystävän ^_^

04.04.1997-31.7.2008
<3
Kihlat 15.8.2008 heart
12.2.2008 09:42
Peanut
Rekisteröitynyt

Viesti: #9

no minä sain tänään kännykän takasin <3 <3 <3 <3 on ollu niin vaikeeta olla ilman sitä Very Happy ja sitten maanantaina teen napakorun josta porukat ei tiiä mitään Very Happy

16.2.2008 16:22
Lucifer's Angel-92
Rasmus-hullu^^

Viesti: #10

aaaaaaah~~<3

Voitin koulun runokisan. Nyt se runo halutaan Tammen kirjasarjaan julkaistavat :')))

EDIT:// Ja vanhempani eivät räjähtäneet läväristä :'D

Viimeksi muokattu: 17.2.2008 13:01 kirjoittanut Lucifer's Angel-92.

17.2.2008 13:00
_Ninzu_
Moderaattori

Viesti: #11

En oo pitkään aikaan hehkuttanut mitään, mutta NYT!!!

Kaveri oli laittanut (ilmeisesti) sähköpostia mun turkkilaiselle lempibändille ja en tiedä mitä ihmettä se oli kirjoittanut, mutta tänään sähköpostin avatessani mulle oli tullut sinne sähköpostiviesti, jossa mun lempibändin lempijäsen toivotteli mulle hyvää syntymäpäivää ja sanoi, että toivottavasti nähdään syksyllä :''D (Olen nääs suunnittelemassa jälleen matkaa Turkkiin).

En oo koskaan elämässäni itkenyt onnesta, mutta tänäaamuna sekin tapahtui... no joo, pidätte mua varmaan ihan hulluna, mutta silti :''D
Oli PAKKO tulla hehkuttamaan, tää bändi merkitsee mulle niin paljon. En oo pitkään pitkään aikaan ollut näin onnellinen ^^

Love is for us, but hate is
for you.
I wanna see when you cry.
20.2.2008 12:19
Kirveltäjä
Moog

Viesti: #12

Olin eilen Jyväskylän lutakossa RUMBA-lehden 25-vuotispäivillä.
Lämppärinä aloitti Samae Koskinen, jota olikin näin lämmittelynä todella kiva kuunnella. I was a Teenage Satan Worshipper oli toisena esiintyjänä, tota vartavasten olinkin tullut katsomaan.
Keikka oli aivan mahtava. Suurinosa lempikappaleistani vedettiin siellä, enkä saanut koko keikan aikana sitä typerää hymy-virnettä naamaltani, saatika kun joka välissä nauratti. Nekrokitten kovisteli oikein bassonsa kanssa, mutta kuitenkin heti keikan aluksi meinasi kompastua johtoihin. :'D Tämä oli varmaan tähän mennessä paras livekeikkani mitä olen nähnyt. Täyttä matskua. <3
(kolmas esiintyjä oli Lapko, jota en jäänytkään sitten katsomaan...)

20.4.2008 17:39
Lucifer's Angel-92
Rasmus-hullu^^

Viesti: #13

Sain Blue sinkun, ja vieläpä halvalla! :') ei yhtään naarmuja, mut takakannes on pikkasen jotai hankaumia jotka ei kyl näy oikeen mitenkään mut mä oon niin onnellinen siitä <3

24.4.2008 15:41
Akane
Moderaattori

Viesti: #14

Poika tulee tänään<3 Päästään pyörimään kaupungilla kavereitten kanssa ^_^ Ja eilen oli niin hauskaa Lahden paikallisprotussa, uusi kävijäennätys, 12 paikalla : DD ja se on paljon, yleensä on vaan 6. Jei! ^_^

04.04.1997-31.7.2008
<3
Kihlat 15.8.2008 heart
25.4.2008 07:56
Icarus-
Freakshow

Viesti: #15

sain synttärilahjaksi luokkakavereilta 40€ lahjakortin tinolle, eli saan uuden lävistyksen! IIIIIHHHH<3

~Tomaholic~ (ava & sig made by me)
27.4.2008 20:43
Lähetä  Lähetä aihe 

Tulostettava versio
Lähetä tämä aihe kaverille
Muistuta | Lisää tämä aihe suosikeihin

Hyppää sivulle: