Lähetä  Lähetä aihe 
Sivuja (17): « Ensimmäinen 1 2 3 4 5 Seuraava > Viimeinen »
The Rasmus -unia
Lähettäjä Viesti
Katru
Rekisteröitynyt

Tila: Offline
Viesti: #1
The Rasmus -unia

Vanhassa foorumissa oli topikki Rasmus-unille. Ois kiva kerätä niitä tännekin, niitä oli niin kiva lukea! Laughing Itselle ei kyllä nyt tuu mitään mieleen, aika vähän oon nähnyt unia Rasseista. Mut kirjottaakaa te jotka muistatte.. ;)

Life is an opportunity to throw away the key to your negativity.
8.10.2005 11:50
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
Skorppari
Rekisteröitynyt

Viesti: #2

Mä näin viime yönä semmosta unta, et olin jollain Ärrien keikal. Olin ihan eturivissä ja sit tuli joku tauko ja jotai.. Lauri osotti mua ja pyys tulee sinne lavalle. Nousin sinne sillee et Lauri autto sen kädellä, veti mut ylös. Sitku olin siel ylhääl, ni oltiiki yhtäkkii jossai iha oudos paikas, näytti joltai kololt, sit me siel säädettii jotai ja hetken pääst joku toine fani ilmesty sen kolon aukolle ja rupes motkottaa jotai Very Happy
Toi oli jotenki outo uni, ja noi asiat on ainoot jotka muistan siitä.

Wanna say something to me? Come 'n' say something to me.
8.10.2005 13:25
Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
lallu
Rekannut

Viesti: #3

Mie näin viime yönä sellasta unta, että olin The Rasmuksen keikan jälkeen ulkona, odottelemassa jotakin. Yhtäkkiä Lauri tuli puskasta ja säikytti miut. Se anto pusun miun poskelle ja kohta oltiinkin jo Särkänniemessä ja oli päivä. Ihmisiä vilis kauheesti ympärillä ja Late lähti vetämään minuu kädestä jonoon. Ollaan jonossa ja alan selittää jotai, että minuu pelottaa. Lauri vaan nauraa ja käyttäytyy todella lapsellisesti. Katon taakseni, kun kuulen parkumista. Ja nään pikkupojan, kuset housuissa ja herään.

Yks oudoimmista unista, mitä oon nähny. Mutta samalla yks hauskimmista. Laughing

Bad news baby.
8.10.2005 19:27
_Saara
Rekisteröitynyt

Viesti: #4

Mä näin kaks yötä sitten sellasta unta, et Lauri oli mun tädin mies ;D Se oli aika skitsoa ;) Joskus näin kans sellasta et olin siskon kanssa backstagella ja sit tapasin Rasset ja ne vaan kiroili ja leiju ilmassa Rolling Eyes
Nää on 'jotenkin' skitsoja

8.10.2005 20:49
Blueee
Unregistered

Viesti: #5

näin jonkun oudon unen jossa olin jotain keikkaa jossain venailemassa ja siinä oli vaan yks ihminen mun lisäks, istuttii vaa jonkun ulkopöydän ääressä.. sitte lauri löntysteli siihen jostain ja ei milään tavalla reagoitu.. tuli siihe lukee lehtee, sitte sano ääneen jonkun mielenkiintosen uutisen, sanoin sitte että näytä mulle se, niin se laitto sen lehden seinään kiinni ja lähti ettii mulle lehtee josta voisin lukee sen jutun ja muutenki siinä sellasella vanhan mummon tyylillä "mistäs me nyt sulle toi lehti löydettäs" xD

..ei millään tavalla outo, verrattuna mun oudoinpiin uniin xD

8.10.2005 21:05
Lainaa viestiä vastauksessa
Iida^^
Unregistered

Viesti: #6

Kerran taisin nähdä sellaista unta, missä Lauri oli miun ikäinen ja samassa koulussa kuin mie. Sillä oli pinkit hiukset, mut muuten se oli ihan saman näköinen kuin nykyäänkin. Se oli miun kaveri, ja koulun jälkeen se pyys minnuu niille. Juostiin isoa alamäkeä alas ja mentiin Laurin kotiin, jossa sen "äiti" leipoi pullaa ja lauloi In the Shafowsia niin lujaa kuin lähti. Lauri kääntyi sanomaan miulle et: "Meillä on välillä aika villii täällä." Sit mie heräsin.

Oon nähny kauheempiakin unia, esim. Nightwishistä, mut niistä ei täällä.. xD

9.10.2005 15:13
funeral song
Rekisteröitynyt

Viesti: #7

mä oon elämäni aikana nähny kaks unta rasmuksista joista toisen mä muistan vieläkin.. Very Happy mä oon jossain keikalla melko eturivissä.. lauri laulaa jotain mut sit kun kappale vaihtuu niin lauri ja aki vaihtaa paikkaa.. eli aki laulaa seuraavan biisin, joka on melko hidas biisi. Rolling Eyes tää ei ois muuten jääny mun päähän mut aki laulo siinä niin hyvin! Very Happy
jälkeenpäin mä oon yrittäny kuvitella akin ja laurin vaihtavan kesken keikan paikkaa mut se ei oo näyttäny kovin hyvältä.. ;)

When I'm good,
I'm very good,
but when I'm bad,
I'm better.

-Mae West-
9.10.2005 16:51
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
DiDi
Unregistered

Viesti: #8

phihihi, lauri unia oon nähnyt jo muutaman, lähinnä kaksi muistan. Tässä ensimmäinen:
istun yksin vanhassa höyryveturissa, matkustajana siis. miulla on joku 1800-luvun (tai jotain sellasta) leninki jossa on suuri hame osa yms. Ulkona sataa kun juna saapuu asemalle, astun ulos junasta, näen laurin pukeutuneena sellaiseen samantyyliseen hienoon pukuun. Juoksen hänen syliinsä ja kuiskaan kyyneleet poskilla valuen: 'luulin jo ettemme koskaan näkisi enää,rakas!' ja lauri suutelee minua. Very Happy

toinen:
olen jossain modernissa muotitalossa, olen kai malli tai jotai. menen ulos ja poseeraan christina aguileran ja mary-kate olsenin kanssa. sitten huomaan viereisen rasmuksen studion jonne menen. kysyn laurilta saisinko hänen nimikirjoituksensa ja hän vastasi tylysti ei. juoksin harmistuneena takaisin muotitalon puolelle.hetken päästä lauri tuli perässäni ja pyyteli anteenksi. sitten hän kirjoitti kieliposkessa nimmarin ja pyysi minua ulos kanssaan ja kun vastasin myöntävästi, kävelimme pois.

aika ihania nää uneni eikö? Mr. Green

9.10.2005 17:41
Mimra-Virus
Unregistered

Viesti: #9

Vähänkö ihania unia teillä! Mun unet on aina samanlaisia. Verisiä ja yleensä keskellä yötä herään ja huudan kivusta jota ei ole... ja unessa olen juuri tapannut itseni Sad
Sitten tämä uni jatkuu ja jatkuu... kunnes vaihtuu uuteen.

Tällä hetkellä on tämä uni jäänyt pyörimään :x

Aurinko laskee synkän metsän taakse ja Lauri tulee sieltä synkästä metästä. Sillä on sellaset siivet. Isot ja mustat. Sen ympärillä lentelee korppeja ja sitten sillä on viikate mukana. Kun se saavuttaa mut mä lähen juoksemaan pois sen syleilystä. (En kyllä varmaan Lauria oikeesti karkuun juoksis!) Mikä pahinta Lauri jää seisomaan paikoilleen.
Seison jonkun hautausmaan portilla ja tapan sitten itseni viiltämällä kurkun auki... Herään yöllä tähän. Sitten kun käyn seuraavana yönä nukkumaan, sama uni jatkuu hautausmaalta, ja olen elossa! Lauri tulee siihen taas ja syleilee. Suutelee kuumilla huulillaan mun kaulaa. Se ottaa sen viikattan ja survasee sen läpi musta. Laittaa hautaan ja suutelee otsaa.. ja taas herään tuskaan!
Tätä pidemmälle se uni ei oo vielä edenny..

9.10.2005 19:15
Elina
Rekisteröitynyt

Viesti: #10

Ainoa Rasmus-uni, jonka mie muistan oli tämmönen:

Mie olin Rasmuksen keikalla ja jostaki syystä mie olin
siellä lavalla laulamassa "F-F-F-Fallingia". Rasmuksen
pojat oli soittamassa niitä soittimia mitä ne oikeasti soittaa
ja ihan niinku pittää. Omituista oli se, että mie en nähny
Lauria missään vaikka kuinka katsoin ympärilleni. Rolling Eyes

I died in my dreams,
What's that supposed to mean?
Got lost in the fire.
9.10.2005 20:27
Myself.
Unregistered

Viesti: #11

Nää on niin hauskoja. Laughing
Ite en ainakaan muistaakseni oo nähnyt mitään vastaavaa..

10.10.2005 18:06
Dancer
Ghost In Snow

Viesti: #12

Viime yönä näin pitkästä aikaa taas unen, jossa oli myös rasset mukana. Laitanpa ne unen rasse-osuuden tänne..

Iskän piti mennä käymään Tampereella ja sitten lähdin sen mukaan, itse menin siis Rasmusten konserttiin. Sitten iskä sanoi, että mentäisiin syömään jotain ja sanoin, että haluan nyt heti jonottamaan sinne enkä pystyisi syömään mitään.

Menin sitten jonottamaan konserttipaikan eteen, jossa oli ihan älyttömästi mustahiuksisia faneja. Yhtäkkiä olinkin konserttilavan edessä, ja vieläpä eturivissä. Takanani oli ehkä parisenkymmentä ihmistä. Sitten aloin manata sitä, että digikamerastani oli akku loppumaisillaan. Onneksi mulla oli mukana toinenkin kamera, mutta se oli huono.

Yhtäkkiä Pauli oli turva-aidan toisella puolella säätämässä jotain piuhoja, ja sitten huikkasin tälle näin: "Hei Pauli! Saisinko mä letittää sun hiukset?" Pauli vastasi myöntävästi, ja loikkasin aidan yli toiselle puolelle ja aloin letittää Paulin hiuksia Laughing

Letit eivät pysyneet millään kiinni, mutta silti ne pysyivät kuitenkin Very Happy Sen jälkeen kaivoin takataskustani ruotsin tehtävämonisteen, etsin siitä tyhjän sivun ja kysyin Paulilta nimmaria siihen. Hän suostui ja joku tuli ottamaan meistä yhteiskuvan.

Että sellainen uni :wink:

12.10.2005 16:00
tiina
Rekisteröitynyt

Viesti: #13

Mä näin viime yönä unta Laurista.Mä olin siinä unessa osallistunut Idolsiin ja pärjännyt hyvin.Sit sinne tuli Lauri joka oli vieraileva tähti ja se lauloi yhden biisin.Harmi kun mä sitten jo heräsin.
Olis kiva tietää mitä tää uni tarkotti koska mä en ikinä osallistuisi Idolsiin.

Usko on tärkeää, uskoi sitten mihin tahansa. -Eero-

~Osaan kuunnella tarkasti, mutta muistini on kelvoton~
12.10.2005 21:53
Skorppari
Rekisteröitynyt

Viesti: #14

Viime yönä taas unia.. oikeestaan pelkästä Laurista.
Olin just tulossa koulusta kotiin, sit siinä matkalla, jollaki kentällä, oli lava ja rasmus esiinty siellä. Menin sitte sinne kattomaan ja kuuntelemaan. Siellä ei ollu ketään muita faneja, ja mikä oudointa, siel ei ollu kukaan soittamassa (Eero, Pauli, Aki)! Lauri siellä yksinään lauleskeli. Se esitti jonku yhen biisin ja tuli sen jälkeen mun luo. Juteltiin jotai, otettiin kuvia ja sain nimmarin, ym. Sit muistaakseni lähettiin siitä kävelee johki suuntaa.. En muista hirveest tost unest, mut tossa kaikki mitä muistan.

Oon ruvennu näkee näitä rasmus aiheisia unia sen jälkeen, kun laitoin rasseje julisteit takas seinälle Very Happy Omituista.. Mutta mielelläni niitä unia kattelen! ;)

Wanna say something to me? Come 'n' say something to me.
13.10.2005 17:57
tamina
Tomaatti

Viesti: #15

Näinpäs tässä justiinsa sopivasti vähän aikaa sitten kamalaa unta.

Olimme luokan kanssa Turussa (jeh, aika painajainen), ja jotenkin jouduimme jonnekin lavalle, missä Rasmus esiintyi. Ensin oltiin vain ihan hiljaa, mutta sitten jotenkin rupesimme taustalla tanssimaan ja taputtamaan, ja kaikki meni ihan väärin. Kun meidän pitä laulaa taustalla, rupesimmekin taputtamaan ja näin, ja Lauri joutui aina neuvomaan meitä. Häpesin ihan jumalattomasti.
Yhtäkkiä Laurilla oli haava kaulassa (ja ranteessa!?? Tai sitten ne vaihtelivat aina), ja minun piti mennä hakemaan liimaa. Sitten ei muuta kuin liimaamaan. Lauri oli hirveän vihainen miulle, ja ihan paniikissa _saaran kanssa sitten häröttiin.
Lopulta keikka loppui, ja joku nainen tuli sanomaan, että voisimme myöhemminkin tulla taustalle, jos vähän harjoittelisimme. Sanoimme, että ei asuta Turussa, nainen surkutteli, ja sitten lähdettiin pois. Kävelimme Tampereen Työväenteatterin ohi kohti Turun tuomiokirkkoa (kuinni mantsa vähän hakusessa?), ja sitten olenkin koneella ja täällä. Jossain topikissa meidän taustahäröilyt haukuttiin ihan lyttyyn, ja pilasimme koko keikan. Häpesin hirveästi, ja heräsin sitten siihen. Onneksi se loppui, tuo oli vielä pahempi kuin se uni, jossa kaverini yritti syödä meikän muutaman muun kaverin avustuksella Shocked

Lainaus:
Oon ruvennu näkee näitä rasmus aiheisia unia sen jälkeen, kun laitoin rasseje julisteit takas seinälle Omituista..

Minäkin pistin vanhat julisteen ja lehtileikkeet seinälle, ja heti näjen tuollaista. Vaikka minä kyllä nukahdin kesken Inton, kuuntelen musiikkia ennen ko nukahdan, tiedä sitten liittyykö tuo asiaan ^_^

13.10.2005 18:42
Lähetä  Lähetä aihe 

Tulostettava versio
Lähetä tämä aihe kaverille
Muistuta | Lisää tämä aihe suosikeihin

Hyppää sivulle: