Lähetä  Lähetä aihe 
Kuolematon
Lähettäjä Viesti
--LiQuiD
29.7.10<3

Tila: Offline
Viesti: #1
Kuolematon

Title: Kuolematon
Author: --LiQuiD
Fandom: The Rasmus
Genret: Drama, Romance, Deathfic, Fantasy?
Rating: K-13
Summary: Lauri on tulossa kotiin bänditreeneistä ja joutuu salaperäisen olion hyökkäyksen kohteeksi. Pian Lauri kumminkin huomaa, että on vampyyri. Miten tästä eteenpäin?
A/N: Teksti pohjautuu vuoteen 2005.
Betaaja: GhostOfLove

Hyökkäys

Mies käveli ripein askelin kotiaan kohti bänditreeneistä Hietalahteen. Hänen nimensä oli Lauri Ylönen. Oli pimeä syyskuun ilta, lehdet olivat jo tippuneet puista. Tuuli humisi hänen korvissaan.

Lauri asui noin kilometrin päästä treenikämpästä. The Rasmuksella oli alkamassa viikon kuluttua, neljän kuukauden pituinen maailmankiertue. Uusi albumi Hide From The Sun oli menestynyt mukavasti maailmalla, varsinkin Suomessa, Meksikossa ja Argentiinassa, mutta albumi ei menestynyt yhtä hyvin, kuin Dead Letters albumi, joka myi maailmanlaajuisesti yli 1,5 miljoonaa kappaletta.
Kaksi vuotta oli mennyt todella nopeasti.

Lauri oli jo lähikaupan kohdalla eli K-marketin kulmalla. Hän tuli tienristeykseen ja kuuli viereiseltä kujalta ääntä. Lauri huuteli hetken aikaa kujalle, mutta mitään ääniä ei enään kuulunut.
Lauri käänsi päänsä pois päin ja ääni kuului taas, nyt ääni kuului lähempää. Hän kerkesi vain kääntää päänsä ja huomata punaiset silmät.

Seuraavaksi hän heräsi samasta paikasta, minne oli pyörtynytkin.
Hän nousi varovasti seisomaan. Hän jatkoi eilistä kotimatkaansa huojuvin askelin. Laurin päästyä kotiin hän meni ensimmäiseksi vessaan ja katsoi peiliin.
Hän näki taas ne punaiset silmät, mutta pian hän huomasi, että ne olivat hänen omansa.
"Mitä on tapahtunut?" Lauri kysyi itseltään.
Nyt hän huomasi kaulassaan jäljet. Lauri tajusi välittömästi, että jokin oli purrut häntä, mutta mikä?

Lauri päätti unohtaa asian ja jatkaa elämää normaaliin tapaan, niin kuin mitään ei olisikaan tapahtunut.
Hän käveli keittiöön ja päätti tehdä pizzaa.
Hän kaivoi kaapista tarvikkeet ja aineet.

Pizzan ollessa uunissa Lauri käveli parvekkeelle tupakalle. Aurinko paistoi vain hieman. Auringonsäteet osuivat Laurin käteen juuri, kun hän oli sytyttämässä tupakkaansa. Hän huomasi, että hänen ihonsa oli kuin timantti.
"Mikä mua oikein vaivaa?" Lauri kysyi itseltään ja meni sisälle ja katsoi käsiään ne eivät olleet enään kuin timantit. Hän katsoi omaa kuvaansa peilistä, hänen kasvonsa olivat kalpeat.
"Mun pitää soittaa Akille", Lauri tuumi ja näppäili Akin numeron kännykkäänsä.
Lauri kertoi Akille, mitä oli tapahtunut ja mikä häntä vaivasi.
Aki kuulosti huolestuneelta ja lupasi tulla nopeasti.

Lauri käveli ympyrää olohuoneessa, kunnes äkillinen palaneen haju tuli nokkaan.
"Ai perhana! Se pizza!" Lauri muisti ja syöksyi kuin suihkari keittiöön. Hän otti pizzan pois uunista.
"Ihanaa sinne meni päivällinen", Lauri valitti ja käveli olohuoneeseen laittamaan telkkarin päälle.
Juuri, kun hän oli päässyt, istumaan ovikellon ylipirteä ääni soi.
Lauri tassutti avamaan oven. Oven takaa paljastui Aki.
"Niin sulla oli jokin ongelma?" Aki kysyi.
"Juu niin on. Kato", Lauri sanoi ja käveli parvekkeelle auringonvaloon.
Akin suu loksahti auki ja silmät päässä pyöristyivät lautasen kokoiseksi.
"Mikä sä oikein oot?" Aki ihmetteli monttu auki.
"En tiiä yhtään ja kato mun silmii", Lauri käski.
"Sä näytät kuolleelta", Aki ilmaisi mielipiteensä.
"Kiitos", Lauri tiuskaisi.
"Sä oot varmaan kipee", Aki ajatteli ja kokeili Laurin otsaa, joka osoittautui jääkylmäksi.
"Sähän oot ihan kylmä", Aki sanoi ja alkoi itse täristä.
"Kylmäihoinen", Aki jatkoi leikillä.
Lauri tuntui kokoaan pysähtyneen, hän oli kuullut tuon sanan jossain ennen, mutta missä?
"Aki, se tyyppi!" Lauri muisti.
"Mikä tyyppi?" Aki kysyi ihmeissään.
"Se mikä mua puri", Lauri kertoi.
"Sillä oli punaset silmät ja sano: kylmäihoinen, ennen kun mä pökräsin", Lauri jatkoi.
"Mä taidan tästä mennä", Aki ilmoitti ja lähti vähin äänin Laurilta.

Lauri vaipui taas miettimään, mitä oli tapahtunut? Ja mikä hän oikein oli?
Kaikki oli tapahtunut niin silmänräpäyksessä. Laurin päässä pyöri vanhoja taruja vampyyreistä, jotka hyökkäävät kimppuun pimeällä. Hänen ajatuksensa keskeytti kännykän ääni, se oli Eero.
"Ylönen", Lauri vastasi tapansa mukaan puhelimeen.
"Eero täs moi. Niin mä kuulin sun ongelmista", Eero jutteli rauhallisesti.
"Juu, ei täs mitään. Onneks ei käyny pahemmin", Lauri selitti.
"Pahemmin? Aki kertoi et sä näytät ihan kuolleelta", Eero sanoi.
"No niin. Taidan mä vähän näyttää", Lauri huokaisi.
"No ei mul kummempia. Niin huomen treenit kymmenest eteenpäin", Eero sanoi.
"Okei, moikka", Lauri sanoi ja sulki puhelimen.

Lauri ei ollut nukkunut koko yönä ollenkaan. Eikä häntä väsyttänytkään. Kello raksutti jo puolta kymmentä ja Lauri päätti lähteä treenikämpälle.
Hän veti mustan piponsa päähän, mustan takin päälleen ja mustat maiharit jalkaan.

Lauri oli noin vartissa perillä. Kaikki muut olivat jo paikalla. Paulille oli myös selvinnyt Laurin ongelma.
"Eiköhän aloiteta?" Aki kysyi rumpujen takaanta.
"Joo. Vedetääks eka vaik In The Shadows?" Pauli kysyi muilta, jotka nyökkäilivät.
Biisin jälkeen Aki lähti rumpujen takaanta pois ja käveli treenikämpän keittiöön ja tuli pian pois sieltä, jonkin paperin kanssa ja saksien.
"Mä tein jo biisilistan maailmankiertueelle", Aki sanoi ja leikkasi saksilla vahingossa sormeensa.
"Ai perkele!" Aki huudahti.
Veren haju pisti Laurin nokkaan ja Laurin silmät laajenivat ja hän hyökkäsi Akin kimppuun, mitään sanomatta.
"Hei hei, Lauri irti!" Eero huusi ja veti Laurin pois Akin kimpusta.
"Mikä sulla oikein on?" Eero tenttasi Lauria.
Lauri ei vastannut mitään, hän lähti paikalta ovet paukkuen.
"Mikä mua vaivaa?" Lauri mietti kuumeisesti lähtiessään treenikämpältä.

Laurin lähdettyä treenikämpältä muut jäivät siivoilemaan paikkoja ja puhumaan Laurin oudosta käytöksestä.
"Eiks Lauri ole jotenkin outo?" Pauli aloitti keskustelun.
"On joo. Se on muuttunu jotenkin sen pureman jälkeen, kuin haudasta noussut", Aki sanoi laittaessaan laastaria sormeensa.
"Ja ne silmät", Eero jatkoi.
"Siinä on jotain outoa", Pauli sanoi.
"Puhutaan huomenna lisää. Mun täytyy mennä laittaa ruokaa", Eero ilmoitti ja alkoi tehdä lähtöä.
"Okei. No nähdään huomenna", Pauli sanoi.
"Aki, ole sitten varovainen" Pauli jatkoi kiusataakseen rumpalia.
"Juu, moikka nähdään huomenna", Aki sanoi ja poistui ovesta Eeron kanssa vähin äänin.

Kello oli jo, vaikka mitä illalla. Lauri oli ollut koko päivän satamassa istumassa.
Lauri oli raahautunut kotiin ja huomasi, että hän oli muuttunut kokonaan. Oliko yksi purema aiheuttanut kaiken tämän?
Lauri avasi tietokoneensa ja meni internetiin, etsimään tietoa hänen "oireistaan".
Pian Laurin silmään osui teksti vampyyreistä.
"Eihän sellaisia ole olemassa", Lauri sanoi ääneen.
Hän luki tiedot mitä sanottiin: punaiset silmät, kalpeus, verenhimo, nopeus ja kylmä iho. Laurin silmät muuttuivat lautasen kokoiseksi nähdssään tämän. Lauri jatkoi tekstin lukemista: 1820-luvulla vampyyrit tuhottiin täysin, mutta yksi pääsi pakenemaan, Zina. Hän loi vampyyrikannan, kun tämä tuhottiin häneltä, hän katosi ja lupasi palaavansa. Lauri sulki tietokoneen ja silmänsä.
Hän lähti takaisin ulos.

Laurin käveltyä vähän matkaa, hän huomasi sen punasilmäisen ihmisen parinkymmenen metrin päässä.
Vai oliko se edes ihminen? Punaiset silmät lähestyivät ja pian Lauri tunnisti olion Zinaksi, eli vampyyriksi.
Zina käveli Lauria kohti pitkin askelin ja oli pian hänen luonaan.
"Olet kuolematon", Zina kuiskasi Laurin korvaan.
Laurin silmistä näkyi pelko, hän halusi pois tästä tilanteesta mahdollisimman nopeasti.
"Vain sinä pystyt päättämään kohtalosi", Zina sanoi.
Mitä muut sanoisivat? Mitä meidän bändille ja uralle käy? Ja faneille?
Pitäisikö mun vaan lähteä jälkiä jättämättä? Laurin päässä kysymykset raksuttivat tuhatta ja sataa.
Hän oli päättänyt kohtalonsa: "Täällä haluaisin pysyä aina", Lauri sai vastatuksi.
"Tervetuloa maailmaani", Zina sanoi hymyillen.

Komenttia kiitos. Haluaisin kuulla, mitä mieltä olette. ;) Ja niin ilmoitelkaa virheistä. Koulussa piti kirjottaa aine niin jatkan sitä tänne

The Rasmus<3
Kiitos x14

Viimeksi muokattu: 23.7.2010 15:33 kirjoittanut --LiQuiD.

30.1.2010 20:06
Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
En_tiedä_kuka_olen
LOISTO<3<3<3

Viesti: #2
RE: Kuolematon

Vähänkö hyvä!! Uskomaton... Mä tässä istun koneella miettien, että mitä sanoisin... Mutta jatka ihmeessä!!

Oma hevonen 14.8.2010 RAKAS
30.1.2010 20:30
GhostOfLove
Dancer in the Dark

Tila: Poissa
Viesti: #3

Teksti oli sujuvaa ja tykkäsin, kuvailu ja juoni <3 :33
tosin virheitä oli melko paljonki, koitan niitä nyt tässä korjailla, en sit tiä jos kaikkia muistan, mut ainaki suurimman osan koitan. :' D
Summaryssa on toi virhe tuol, sana 'hyökkäykseen', kuulus olla hyökkäyksen ^^
mut joo kopsaan tällee osia tost ja lihavoin ne virhe kohdat, sit selitän mikä siin o vääri xDD
"Mies käveli ripein askelin kotiaan kohti bänditreeneistä Hietalahteen. Hänen nimensä on Lauri Ylönen." <- laita mieluummi että 'oli', ni on koko tarina imperfektissä, iha vaa kuulostaa paremmalt ;3
"...Meksikossa ja Argentinassa, mutta albumi ei menestynyt yhtä hyvin, kuin Dead Letters albumi, joka myi maailmanlaajuisesti yli 1,5 miljoona kappaletta." se on 'Argentiinassa', ja ennen kuin sanaa ei tule pilkkua ;3 ja toi kolmas, 'miljoonaa' ^_^
"Lauri oli jo lähikaupan kohdalla eli K-mareketin kulmalla." K-marketin ;3
"Hän jatkoi elisitä kotimatkaansa huojuvin askelin." eilistä?
" "Mikä mua oikein vaivaa?" Lauri kysyi taas itseltään ja meni sisälle ja katsoi käsiään ne eivät olleet enään, kuin timantit." ei se kyllä ollu kysyny tota aikaisemmi ja ei tuu pilkkua enne kuin-sanaa :'3 (xD)
"Hän huomasi, että hänen ihonsa on kuin timantti." vieläkin mieluusti siinä imperfektissä koko tarinan ajan pysytää xDD (oon ihana pilkunnussijapaska<3)
"Lauri tuumi ja näppili Akin numeron kännykkäänsä." näppäili ;)
"Aki oli kuulostanut huolestuneelta, ja lupasi tulla nopeasti." mieluummin että 'kuulosti' :''3
"kunnes äkillinen palanneen haju tuli nokkaan." palaneen
"Lauri valitti ja käveli olohuonseeseen laittamaan telkkarin päälle." olohuoneeseen
"Juuri, kun hän oli päässyt istumaan ovikellon ylipirteä ääni soi." toi juuri voi olla ilman pilkkuakin sen perässä, ja pilkku tohon 'istumaan' ja 'ovikellon' väliin ;3
" "Juu, ei täs mitään. Onneks ei käynny pahemmin", Lauri selitti. " käyny
"Kello oli jo, vaikka mitä illalla." ei pilkkua 8D
"Lauri avasi tietokoneensa ja meni internettiin etsimään tietoa hänen "oireistaan"." se on internetiin, yhellä n:llä ;3
"veren himo, nopeus ja kylmä iho. Laurin silmät muuttuivat lautasen kokoiseksi nähdssään tämän. Lauri jatkoi tekstin lukemista: 1820-luvulla vampyyrit tuhottiin täysin, mutta yksi pääsi pakanemaan, Zina. Hän loi vampyyri kannan, kun tämä tuhottiin häneltä, hän katosi ja lupasi palaavansa. Lauri sulki tietokoneen ja silmänsä." verenhimo on yhtee, nähdessään, pakenemaan, vampyyrikantaki on yhtee ;3
"Laurin käveltyä vähän matkaa, hän huomasi sen puna silmäisen ihmisen parinkymmenen metrin päässä." punasilmäisen on yhtee
(anteeksi xDD)
mut joo ymmärrän jos oot kirjotellu nopeeta ym. :3 muute hyvä teksti ^-^

"Hymy tarttuu ihanan helposti." ♥ - Lauri
30.1.2010 21:19
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
--LiQuiD
29.7.10<3

Viesti: #4

GhostOfLove Kirjoittaja:
Teksti oli sujuvaa ja tykkäsin, kuvailu ja juoni <3 :33
tosin virheitä oli melko paljonki, koitan niitä nyt tässä korjailla, en sit tiä jos kaikkia muistan, mut ainaki suurimman osan koitan. :' D
Summaryssa on toi virhe tuol, sana 'hyökkäykseen', kuulus olla hyökkäyksen ^^
mut joo kopsaan tällee osia tost ja lihavoin ne virhe kohdat, sit selitän mikä siin o vääri xDD
"Mies käveli ripein askelin kotiaan kohti bänditreeneistä Hietalahteen. Hänen nimensä on Lauri Ylönen." <- laita mieluummi että 'oli', ni on koko tarina imperfektissä, iha vaa kuulostaa paremmalt ;3
"...Meksikossa ja Argentinassa, mutta albumi ei menestynyt yhtä hyvin, kuin Dead Letters albumi, joka myi maailmanlaajuisesti yli 1,5 miljoona kappaletta." se on 'Argentiinassa', ja ennen kuin sanaa ei tule pilkkua ;3 ja toi kolmas, 'miljoonaa' ^_^
"Lauri oli jo lähikaupan kohdalla eli K-mareketin kulmalla." K-marketin ;3
"Hän jatkoi elisitä kotimatkaansa huojuvin askelin." eilistä?
" "Mikä mua oikein vaivaa?" Lauri kysyi taas itseltään ja meni sisälle ja katsoi käsiään ne eivät olleet enään, kuin timantit." ei se kyllä ollu kysyny tota aikaisemmi ja ei tuu pilkkua enne kuin-sanaa :'3 (xD)
"Hän huomasi, että hänen ihonsa on kuin timantti." vieläkin mieluusti siinä imperfektissä koko tarinan ajan pysytää xDD (oon ihana pilkunnussijapaska<3)
"Lauri tuumi ja näppili Akin numeron kännykkäänsä." näppäili ;)
"Aki oli kuulostanut huolestuneelta, ja lupasi tulla nopeasti." mieluummin että 'kuulosti' :''3
"kunnes äkillinen palanneen haju tuli nokkaan." palaneen
"Lauri valitti ja käveli olohuonseeseen laittamaan telkkarin päälle." olohuoneeseen
"Juuri, kun hän oli päässyt istumaan ovikellon ylipirteä ääni soi." toi juuri voi olla ilman pilkkuakin sen perässä, ja pilkku tohon 'istumaan' ja 'ovikellon' väliin ;3
" "Juu, ei täs mitään. Onneks ei käynny pahemmin", Lauri selitti. " käyny
"Kello oli jo, vaikka mitä illalla." ei pilkkua 8D
"Lauri avasi tietokoneensa ja meni internettiin etsimään tietoa hänen "oireistaan"." se on internetiin, yhellä n:llä ;3
"veren himo, nopeus ja kylmä iho. Laurin silmät muuttuivat lautasen kokoiseksi nähdssään tämän. Lauri jatkoi tekstin lukemista: 1820-luvulla vampyyrit tuhottiin täysin, mutta yksi pääsi pakanemaan, Zina. Hän loi vampyyri kannan, kun tämä tuhottiin häneltä, hän katosi ja lupasi palaavansa. Lauri sulki tietokoneen ja silmänsä." verenhimo on yhtee, nähdessään, pakenemaan, vampyyrikantaki on yhtee ;3
"Laurin käveltyä vähän matkaa, hän huomasi sen puna silmäisen ihmisen parinkymmenen metrin päässä." punasilmäisen on yhtee
(anteeksi xDD)
mut joo ymmärrän jos oot kirjotellu nopeeta ym. :3 muute hyvä teksti ^-^

Juu kiitos, kun jaksoit korjailla. Tuli juu kirjoteltua aika nopeeta tahtia ja kissa viel sylis ;)

The Rasmus<3
Kiitos x14
30.1.2010 21:31
Iituska
Rasmus palvoja

Viesti: #5

Ihanan sulonen teksti.
Jotenkin vaa tuli semmone ihme Aww Fiilis Very Happy En kyl tiiä miks Very Happy
Joo.Tykkäsin. Ja hyvin on kirjotettu^^
Joo Very Happy
Osaan kommata jotain tosi järkevää ;D

Do you like it? I like it. I lööööv it<3 -Lauri
31.7-07 <3<3<3<3<3
11.10-08 <3<3<3<3

E:Mä voin kysyä... Ku toi Lauri on aika hyvän näköne ja mä oon välil kotonaki mietin välil laurii, ni mä haluaisin kysyy, ett minkälaisii kalsareit sä käytät?
L:Toi oli Eero Heinonen sairas hei *Nauraa*
-Jyrki 1997-
30.1.2010 21:35
GhostOfLove
Dancer in the Dark

Tila: Poissa
Viesti: #6

--LiQuiD Kirjoittaja:
Juu kiitos, kun jaksoit korjailla. Tuli juu kirjoteltua aika nopeeta tahtia ja kissa viel sylis ;)

Joo eipä tässä mitään, mie jaksan aina korjailla. ;) Juu ymmärrän. ^^

"Hymy tarttuu ihanan helposti." ♥ - Lauri
30.1.2010 21:37
Käyttäjän kotisivut Etsi kaikki tämän käyttäjän viestit Lainaa viestiä vastauksessa
TR-Mari
Rekisteröitynyt

Viesti: #7

Tulee mieleen Twilight. Very Happy Oot vissiin lukenu tai kattonu niitä? Mut joo, kirjotat tosi hyvin ja tää oli oikeesti hyvä! Smile

30.1.2010 23:51
--LiQuiD
29.7.10<3

Viesti: #8

TR-Mari Kirjoittaja:
Tulee mieleen Twilight. Very Happy Oot vissiin lukenu tai kattonu niitä? Mut joo, kirjotat tosi hyvin ja tää oli oikeesti hyvä! Smile

Juu Twilightia olen katsonut ;) Siitä ja Rasmuksen Immortal biisist se inspis lähti

Edit: Niin jatkossa saattaa kestää, koska tuo oli se minkä kirjotin koulu noveen ja nyt pitäisi alkaa kirjoittaa jatkoa.
Niin ajattelin kirjottaa eka koko pa*kan jonnekki vihkoon sit laitan tänne pikku osina.
Mitä mieltä olette?

The Rasmus<3
Kiitos x14

Viimeksi muokattu: 2.3.2010 00:49 kirjoittanut --LiQuiD.

30.1.2010 23:55
Akane
Moderaattori

Viesti: #9

Noita pilkkuja oli aika paljon oudoissa paikoissa... Esimerkiksi "Kello oli jo, vaikka mitä illalla." Ja olipa noita muitakin. Vähän liikaakin kyllä häiritsee noi Twilight-vaikutteet. O.o Tulipa mieleen, kimalteleeko vampyyrit muualla kuin Twilightissa?

Lepää rauhassa, Minni-rakas.
04.04.1997-31.7.2008
<3
Kihlat 15.8.2008 heart
1.2.2010 00:36
mmeow
Rekisteröitynyt

Viesti: #10

Luin tän jo Halalityssä, mut luin tääl uudestaan ajankuluks.
Tykkään tästä ideasta. Lauri vampyyri aww ♥
Etenee mukavasti, odotan innolla mitä tulee tapahtumaan!

28.2.2010 22:32
En_tiedä_kuka_olen
LOISTO<3<3<3

Viesti: #11

Tulleekos tähän jatkoa millo? *Kärsimätön* Very Happy Nimittäin kirjoittaja itse saattaa tietää, kuka odottaa jatkoa silmät ruudussa... Eli siis, minä olen se silmät ruudussa -tyyppi... Ehehe Siis Jatkoa Ja Nopeastiii!

Oma hevonen 14.8.2010 RAKAS
12.3.2010 22:34
Lähetä  Lähetä aihe 

Tulostettava versio
Lähetä tämä aihe kaverille
Muistuta | Lisää tämä aihe suosikeihin

Hyppää sivulle: