|
selityksiä/syitä, miksi joku ei pidä Rasmuksesta
|
| Lähettäjä |
Viesti |
En_tiedä_kuka_olen
LOISTO<3<3<3

Tila:
|
RE: selityksiä/syitä, miksi joku ei pidä Rasmuksesta
Ja tosiaan, jos ei pidä jostain, niin ei siitä tarvitsisi alkaa aukomaan päätään.
Vaan pitää sen omana mielipiteenä.
Aivan! Muhun on koulussa kohdistettu jopa fyysistä väkivaltaa kun tykkään äRRistä... Mua on siis tönitty portaista alas ja potkittu ja lyöty, enkä mä nää siinä järjen häivääkään!
Häh ? ;o Siis.. Toi meni jo vähä yli.. Ei tollasta saa tehä! Siinä ei TODELLAKAAN oo mitään järkee tehä tommosta.. : Kerroitko sit jollekki opettajalle / muulle aikuiselle tosta mitä oli tehny ? ;o
Nii, tossa ei oo järkee, tiedän sen... En oo kertonu kellekkää, vaan siks että mä en uskalla...
Oma hevonen 14.8.2010 RAKAS
|
|
| 14.6.2010 15:33 |
|

|
Heliww
Rekisteröitynyt

Tila:
|
Häh ? ;o Siis.. Toi meni jo vähä yli.. Ei tollasta saa tehä!  Siinä ei TODELLAKAAN oo mitään järkee tehä tommosta.. :  Kerroitko sit jollekki opettajalle / muulle aikuiselle tosta mitä oli tehny ? ;o
Nii, tossa ei oo järkee, tiedän sen... En oo kertonu kellekkää, vaan siks että mä en uskalla...
;( ai.. no mut hei sun on pakko uskaltaa, ei tollasta sais tehä. Eiks siin sit ollu muita oppilaita jotka ois nähny mitä tapahtu ym. ?
// Vähensin lainauksia. Kannattaa pitää ne max 2-3 lainauksessa, useampi tekee viestistä epäselvän. - Akane
R.I.P Miina 17.6.10 17:15, tuun aina rakastaan sua ylikaiken, tapahtu mitä vaan, mulla on vaan niin ikävä sua, en pysty käsittään että oot nyt poissa, ikuisesti, jos saisin edes viimesen kerran pitää sua sylissä, olisin onnellinen, tuu takas rakas ♥
Viimeksi muokattu: 14.6.2010 21:33 kirjoittanut Akane.
|
|
| 14.6.2010 15:35 |
|
 |
En_tiedä_kuka_olen
LOISTO<3<3<3

Tila:
|
;( ai.. no mut hei sun on pakko uskaltaa, ei tollasta sais tehä.  Eiks siin sit ollu muita oppilaita jotka ois nähny mitä tapahtu ym. ?
Olihan siellä muitakin mutta he eivät jaksaneet noteerata asiaa millään lailla... Mutta ettei tämä mene ihan OT:ksi, niin keskustelua yksityisviestein, kiitos
|
|
| 14.6.2010 15:51 |
|
 |
Heliww
Rekisteröitynyt

Tila:
|
;( ai.. no mut hei sun on pakko uskaltaa, ei tollasta sais tehä.  Eiks siin sit ollu muita oppilaita jotka ois nähny mitä tapahtu ym. ?
Olihan siellä muitakin mutta he eivät jaksaneet noteerata asiaa millään lailla... Mutta ettei tämä mene ihan OT:ksi, niin keskustelua yksityisviestein, kiitos 
Juu toki (:
Mun toinen paras ystävä sano ettei se vaan yksinkertasesti tykkää Rasseista, kun kysyin että mikäs siinä on kun ei tykkää.
R.I.P Miina 17.6.10 17:15, tuun aina rakastaan sua ylikaiken, tapahtu mitä vaan, mulla on vaan niin ikävä sua, en pysty käsittään että oot nyt poissa, ikuisesti, jos saisin edes viimesen kerran pitää sua sylissä, olisin onnellinen, tuu takas rakas ♥
|
|
| 14.6.2010 15:56 |
|
 |
En_tiedä_kuka_olen
LOISTO<3<3<3

Tila:
|
Mun toinen paras ystävä sano ettei se vaan yksinkertasesti tykkää Rasseista, kun kysyin että mikäs siinä on kun ei tykkää. 
Mitäs hän sitten siihen vastasi, jos saan kysyä?
|
|
| 14.6.2010 16:50 |
|
 |
Heliww
Rekisteröitynyt

Tila:
|
Et se ei vaa voi sille mitään ettei tykkää.
|
|
| 14.6.2010 16:52 |
|

|
En_tiedä_kuka_olen
LOISTO<3<3<3

Tila:
|
Et se ei vaa voi sille mitään ettei tykkää. 
Ja tuonko piti riittää perusteluksi? Hieman paksua uskottavaksi se, ettei 'yksinkertaisesti pidä'... Anteeksi se on vain oma mielipiteeni... Mutta itse olen sitä mieltä että pitää olla vahvat perustelut, jos ei tykkää jostain... Tietenkään kaikki eivät voi kaikesta pitää.. Mutta perustallahan voi, ellei ole tosiaan niin (anteeksi anteeksi) laiska, ettei jaksa.
|
|
| 14.6.2010 23:06 |
|
 |
Akane
Moderaattori

Tila:
|
^En minä lähtisi vaatimaan sen enempiä perusteluja, jos joku sanoo että "ei vaan yksinkertaisesti tykkää". Varmaan vaan se musiikki ei vaan iske, ei kaikilla tarvitse. Ei mullekaan iske esim. Him tai 69 eyes. Enemmän sitä kuulee perusteluja siitä, miksi jostain bändistä tykkää.
Lepää rauhassa, Minni-rakas.
04.04.1997-31.7.2008 <3
Kihlat 15.8.2008
|
|
| 15.6.2010 09:00 |
|
 |
Heliww
Rekisteröitynyt

Tila:
|
^En minä lähtisi vaatimaan sen enempiä perusteluja, jos joku sanoo että "ei vaan yksinkertaisesti tykkää". Varmaan vaan se musiikki ei vaan iske, ei kaikilla tarvitse. Ei mullekaan iske esim. Him tai 69 eyes. Enemmän sitä kuulee perusteluja siitä, miksi jostain bändistä tykkää.
Nii.. onhan se näinkin, mut ois se kuitenki aika plussaa jos kuulis et minkä takia ei tykkää kyseisestä bändistä. (:
|
|
| 15.6.2010 11:15 |
|
 |
En_tiedä_kuka_olen
LOISTO<3<3<3

Tila:
|
Nii.. onhan se näinkin, mut ois se kuitenki aika plussaa jos kuulis et minkä takia ei tykkää kyseisestä bändistä. (:
Tottakai on plussaa sanoa miksi ei kyseisestä bändistä pidä. Itselläni on erittäin laaja musiikkimaku, enkä sano koskaan, etten tykkää jostain bändistä, sillä kaikki bändit ovat mielestäni hyviä. Tai no... Ei ihan kaikki. Mutta jos en jostain tykkää, perustelen vahvasti mistä syystä en pidä
|
|
| 15.6.2010 14:58 |
|
 |
läpijään
Antti-fani

Tila:
|
Mä en vaan kauheesti tykkää tästä Rasmuksen musa tyylistä, mitä ne soittaa... Se on aivan yksinkertanen perustelu... Eikä tää Laurin äänikään oo mun korvaan mitenkään mahtava. Ja en tykkää sellasesta soundista ja muutenkin tää genre ei oo mun makuun kauheesti. En kuuntele juurikaan Rockia tai mitä Alternative rockia tää nyt onkaan?
Kiitos Antti x18! <3
|
|
| 16.6.2010 14:48 |
|

|
Sazazann
Valoismi

Tila:
|
Mä en vaan kauheesti tykkää tästä Rasmuksen musa tyylistä, mitä ne soittaa... Se on aivan yksinkertanen perustelu... Eikä tää Laurin äänikään oo mun korvaan mitenkään mahtava. Ja en tykkää sellasesta soundista ja muutenkin tää genre ei oo mun makuun kauheesti. En kuuntele juurikaan Rockia tai mitä Alternative rockia tää nyt onkaan?
No tota ööö... Miks sä sitten oot The Rasmus fanifoorumilla? :0
Mulla on tosi laaja musiikkimaku, menee kaikki popista heviin, ainoastaan rap ja hiphop ei iske. Ne jotka ei tykkää rasmuksesta omistaa ehkä vähän hmm pienemmän musiikkimaku skaalan tai jotain. Mä tunnen jopa jotain kunnon hevifaneja joille oon rasmusta soittanu ja ovat ihan kyllä tykänneet, että huonoa musiikkia rasmus ei voi missään tapauksessa olla : >
Ehkä enemmän nää hiphop/rap kuuntelijat ei innostu, koska rasmus nyt ei oo mitään sinneppäinkään. Ja osa varmaan vaan siks koska rasmus nyt ei ehkä oo se kaikista pinnalla olevin ja massabändi.
Ja omasta mielestäni rasmus tekee niin monipuolista musiikkia, että jos nyt tää uudempi rockimpi ei iske, niin vanhempi saattaa hyvin iskeä.
Mutta no kaikilla oma mielipide : >
I've prayed for forgiveness
But God just laghted on my face
And this path remains ♥ - The Path
-----------------------------
Nach Afrika kommt Santa Claus,
und vor Paris steht Mickey Maus - Amerika
|
|
| 28.6.2010 19:25 |
|
 |
En_tiedä_kuka_olen
LOISTO<3<3<3

Tila:
|
No tota ööö... Miks sä sitten oot The Rasmus fanifoorumilla? :0
Mulla on tosi laaja musiikkimaku, menee kaikki popista heviin, ainoastaan rap ja hiphop ei iske. Ne jotka ei tykkää rasmuksesta omistaa ehkä vähän hmm pienemmän musiikkimaku skaalan tai jotain. Mä tunnen jopa jotain kunnon hevifaneja joille oon rasmusta soittanu ja ovat ihan kyllä tykänneet, että huonoa musiikkia rasmus ei voi missään tapauksessa olla : >
Ehkä enemmän nää hiphop/rap kuuntelijat ei innostu, koska rasmus nyt ei oo mitään sinneppäinkään. Ja osa varmaan vaan siks koska rasmus nyt ei ehkä oo se kaikista pinnalla olevin ja massabändi.
Ja omasta mielestäni rasmus tekee niin monipuolista musiikkia, että jos nyt tää uudempi rockimpi ei iske, niin vanhempi saattaa hyvin iskeä.
Mutta no kaikilla oma mielipide : >
Sazazann://
Minullakin menee popista ja jopa klassisesta heviin ja jotkut hiphop/raptyylisetkin kappaleet menee siinä missä muutkin Enkä minäkään ymmärrä miksi pitää olla sellaisen bändin fanifoorumilla, josta ei yksinkertaisiesti pidä... Ei millään pahalla, läpijään, mutta tämä on totuus... Tai no, totuus ja totuus, mutta aika monen mielipide... Eihän nimimerkki Superman:kaan ole Rasmuksen fani mutta on silti täällä... Ja nimimerkillä laurionkuumah ei myöskään taida olla muuta tekemistä tällä foorumilla kuin haukkua Rasmusta... (huutoboksissa oli joitain TODELLA asiattomia viestejä/solvauksia, jotka nyt on poistettu, onneksi...)
|
|
| 29.6.2010 16:08 |
|
 |
Akane
Moderaattori

Tila:
|
^Pysytään aiheessa, ainoastaan ensimmäinen lauseesi liittyy aiheeseen...
Ne jotka ei tykkää rasmuksesta omistaa ehkä vähän hmm pienemmän musiikkimaku skaalan tai jotain.
En itse ihan näin ajattelisi. Onhan noita bändejä jotka on vähän Rasmuksen kaltaisia, eikä me kaikki niistä tykätä. Ja onhan esim Disco Ensemble ja muita sen kaltaisia bändejä, eikä kaikki DE:n fanit tykkää näistä kaikista.
Hassuahan se olisi, jos kaikki tykkäisivät kaikesta musiikista ja kaikista bändeistä. Kaikilla on se oma maku, jotkut kuuntelee montaa eri genreä, jotkut pysyy yhdessä.
Lepää rauhassa, Minni-rakas.
04.04.1997-31.7.2008 <3
Kihlat 15.8.2008
Viimeksi muokattu: 29.6.2010 22:53 kirjoittanut Akane.
|
|
| 29.6.2010 22:53 |
|
 |
Icarus-
Freakshow

Tila:
|
Okei, minä tulen nyt tänne natseilemaan, mutta tämä keskustelu on mennyt liikaa offtopiciksi. Jos haluatte keskustella tästä aiheesta enemmän, suosittelen tekemään sen muussa topicissa, esimerkiksi täällä.

~Tomaholic~ (ava & sig made by me)
|
|
| 30.6.2010 13:42 |
|
 |
|
|