Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Mikä teillä on tietokoneella taustakuvana?
Sivut: 1 2 3 4 5
Nii Very Happy mulla on semmoinen Lauri-kuva 8) Mut aika usein vaihan taustakuvaa : DD
minulla on sellanen ihana kuva laurista kun se soittaa kitaraa <3
Mäkin vaihdan aika usein, mut enimmäkseen joko kuva Laurista tai koko bändistä, tai sit joku South Park sotku . . Laughing
Hehee. Epä minäkään vaihtelua tahän listaan kyllä tuo... Rasmuksista kuvia. Tällä hetkellä on semmoinen (yllätysyllätys) Laurin kuva, jossa herralla on korppi kädelllään.
Mää tuon vaihteluu. Mul on taustakuvana Michael Schumacher kilpaa ajelemassa Laughing En malta vaihtaa tota kuvaa, ku se on niin hyvin just siitä Ferrarin edestä kuvattuRazz
Mulla ei tällä koneella ole mahdollisuutta laittaa Rasmuskuvaa, koska heti kun lähden koneelta, se vaihdettaisiin heti pois. Kun ei ole oma kone. Omalla koneella, jossa ei ole nettiä, taitaa olla Final Fantasy 8 -pelistä Rinoa ja Squall, siinä ympärillä on jotain tekstiä ja ne söpistelee siinä lähekkäin, awww Laughing
no mä vaihdan myös aika usein, mutta tällä hetkellä mulla on lauri millä on se sen ihana katse.
Tällä hetkellä taustakuvana on tuommoinen itse valokuvattu silhuettikuvan tapainen kuva PMMPConfusedtä. Tosin jos ei tiedä, niin ei siitä taida tunnistaa muuta kuin että siinä on jokin bändi ;)
Mul on Rasmus-yhteiskuva. Olin väsäämäs semmost, mis ois ollu kaikkii pienii Laurin kuvii, mut kuinkas sattuikaan, siivoilin konetta ja poistin sen. Ei yhtää ärsyttäny.:x
mulla on koulun koneella Lauri Taustakuvana Smile
Tällä hetkellä Verkatehtaan keikalta otettu Rasmus- kuva, koko bändi näkyy hyvin ja on muutenkin niin kiva kuva että on ollut jo aika kauan tää sama.

Voisi kyllä pikkuhiljaa vaihtaa vaikka johonkin muuhun bändikuvaan välillä tai jotain...
tällänen;

http://i40.photobucket.com/albums/e249/k...24x768.jpg

enpä osaa tota oikein sanoin kuvailla. :P
Omalla käyttäjällä (missä ei ole nettiä) mulla on kuva mun kummitytöstä <3 Ja sit yhteisellä käyttäjällä on kuva musta ja mun pikkusiskosta pieninä Smile

Heart Of Misery

mun poikaystävän kuva
Itse otettu livekuva vuoden 2006 Tammerfestista Klubilta, kohteena Sammy / Private Line.
Sivut: 1 2 3 4 5
Julkaisun osoite