Nii, elikkä sitä vaa et ku oon yrittäny ettii, et mistä näkis Rasmuksen tulevat keikat? Niinku vaikka jouluun asti tai jotain.. Jos joku tietää tai tietää sivun mist vois löytyy ni kiitän kovasti.

(Nimittäin ku täält foorumist lukee kaikkii ihanii juttui ni rupee tekee keikalle mieli nii että..

)
http://therasmus.fi/
Tuossa "Livekeikoissa" ne näkyisi siellä alhaalla, mutta eipä niitä nyt ole niin ei näy. Mutta kunhan levy tulee niin varmasti saadaan nauttia Suomessakin keikoista

Siis niillähän ei oo nyt keikkoja ennen sitä uutta levyä.. kun ne tekee sen levyn sielä jenkeissä niin sielä menee varmaan aika paljon aikaa.. ja just sanoi lauri tuola hml:n keikalla että viimeistä viedään heidän osaltaan, ties koska pääsevät seuraavan kerran veivaamaan livenä, seuraavan levyn kanssa sitten..
No kiitti kovasti tiedosta. Pitää nyt jaksaa sitten kevääseen asti oottaa..

Pakkohan se on kestää, kun ei oikein muita mahdollisuuksia ole : DD
toivottavasti ois ees jokunen ikärajaton keikka täällä kuopiossa

Täällä vaasassakin olisi kiva jos ensi kesällä ois jotain just ikärajattomia keikkoja.. Kun mä olin Ranskassa viime vuonna kun pojat olivat Rcokperry

sä soittamassa ..

ERittäin epätodennäköistä mutta olis niin unelma, jos pojat tulis tänne Valkeakoskelle Työväen Musiikkitapahtumaan soittamaan.. : D Kaippa poikia jokainen kaipailee omalle paikkakunnalleen soittamaan.. ; )
^Niinpä. Nyt kannattaakin olla kaukaa viisas ja laittaa bänditoiveita hyvissä ajoin ennen mahdollista seuraavaa keikkarupeamaa. Siis ensi kesän festareille ja oman paikkakunnan konserttimestoille! ;)
.... Mutta tänne on turha laittaa mitään keikkapaikkatoiveita, eivät ne tapahtumajärjestäjät tai keikkamyyjät niitä täältä käy lukemassa.
luulenpa, ettei ne tänä jouluna keikkaile ihan hirveesti ainakaan, kun tekee sitä levyy.. joka julkastaan maaliskuus..<3
mut toivotaan, et keikkailee, mutten usko. ainakaan kauheesti.
TULKAA MANSEEN RASMUS!!! \,,/
Toivotaan nyt, että pääsevät kuitenkin sitten ensi vuoden festarikesään veivaamaan uusien biisien kanssa .. Täällä kans, rahaa säästän, että pääsee sitten keikalle, oli se missä päin suomea tahansa..
Toivottavasti pojat tulisivat tänne Lohjalle ikärajattomalle keikalle.! Pojat olivat täälä viimeksi keikalla vuonna 2003. Et täällä poikia kaivattais kovasti.
Asun itse Lohjalla et kiva olis, jos tulisivat tänne keikalle.
Jos uuden levyn myötä nyt tekevät taas eka sellaisen Suomen rundin kuten 2005,
niin Seinäjoen Rytmikorjaamo = ♥
Viimeksi pojat ovat olleet täällä päin Provinssissa 2002. (Niin ja Rockperry 2006 kesällä) Nyt olis kyllä jo korkea aika käydä kattomas taas Pohojanmaan meininkejä!
Joo, mä olin Monacossa kun pojat olivat viimeksi täällä (Rockperryssä), ja kun mä en saa lähteä niin kauhean kauas keikalle..

Toivottavasti niillä ois vähän enemmän keikkoja Suomessa, kun viime kesänä oli melko vähän :/ Mutta luultavasti ne lähtee heti kiertueelle jonnekin Amerikkaan tai Aasiaan .. No, sehän nähdään sit
"sellaisen Suomen rundin kuten 2005"
No sellane olis kyä aika<3
+ Pari lisäkeikkaa ei olis pahoi ettääää.
Mut mää oon varma et kyl pojat vetää eka Suomi rundin ja sit vasta lähtee ulkomaille ja on siellä KAUAN.