Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Linkin Park
Siis ööh.. näkivätkö vanhat silmäni oikein, ettei täällä ole aihetta Linkin Parkista? Mutta nyt asia korjaantuu!
Eli, kertokaas ihmiset mitä mieltä olette kyseisestä bändistä? Onko joku biisi, joka iskee ja kovaa tai jotain sellaista jota ei voi sietää? Mikä bändissä ihastuttaa/ärsyttää?
Mielipiteitä levyistä ja niiden kappaleista saa esittää:
- Hybrid Theory
- Reanimation
- Meteora
- Collision Course
- Minutes to Midnight

Itse olen ollut Linkin Parkin fani HT:n (Hybrid Theoryn) ilmestymisestä lähtien. Oon edelleen sitä mieltä, että se on niiden parhain tuotos. Reanimation oli silkkaa rahastusta, miksaukset eivät edes olleet kovin kehuttavia. Meteora on levynä kelpo plätty, mutta muutamat kappaleet (esim. Hit the Floor) tuntuu olevan siellä vain täytebiisinä. Toisaalta taas esim. Numb, Don't Stay ja From the Inside ovat kaikki aivan loistavia kappaleita, joten muutaman täytebiisin voi antaa anteeksi ;)

Collision Coursen tekemistä ihmettelen vieläkin. Miksi ihmeessä kundit päättivät sen väsätä, varsinkin, kun he yrittivät kovasti räpistellä irti rap-rock genrestä? Jay-Z:n täytyy olla tosi mukava hemmo :''D
Minutes to Midnight.. noh.. mulle ainakin se oli pienoinen pettymys aluksi. Kuuntelin kappaleet monta kertaa läpi ja vasta nyt alan pikkuhiljaa pitää niistä. Ainut kappale, joka iski samantien ja lujaa, oli Valentine's Day. Muita täytyy vielä sulatella hetki.
No niin, teidän vuoro. Mielipiteitä, mielipiteitä! : )

MC Minni.Koo

Mä olen itse alkanut vasta kuuntelemaan ja kaikista kappaleista jotka olen kuullut, olen pitänyt. Niissä on kiva se... Melodia? Ja on niillä todella hyvät äänetkin.
mä en oikee osaa sanoo miks kyseisestä bändistä pidän, mutta se vaan kolahti yhtäkkiä.
nyt se sitten soi mp3: sessa ja sun muissa soittimissa. ^^
no mulla on vaan toi uusin levy.. ku pitäis ostaa kaikkia levyjä, ni rahaa menee ja äitikin hermostuu kun koko ajan ostelen Confused
mutta lempibiisejä:

- shadow of the day
- valentine's day (miten sitten kirjoitetaankin..)
- in pieces

tossa nyt muutama, kaikki uusimmalta..Confused
Ei voi sanoa että tykkäisin. Yhtä biisiä olen Linkin Parkilta kuunnellut ja se on What I've Done. Tästä tykkään, laulajalla on aika kiva ääni. Pidän biisin sanoista ja melodiasta. Muita kipaleita en ole kyseiseltä bändiltä kuunnellut enkä luultavasti tulekaan kuuntelemaan.
AAAAAAAAA pojat tulevat kesällä Provinssiin esiintymään!! <3 En voi uskoa tätä, apua apua. Meinasin pyörtyä aamulla, kun äiti soitti ja kertoi asiasta. Sinne ollaan menossa vähintään päivää tai kahta ennen jonottamaan, tätä ollaan odotettu jo neljä vuotta!
En saa mitään järkevää kirjoitetuksi nyt... heikottaa.
Hehehee !
Mäkin oon ehkä menossa kattoon näitä
Provinssiin kaverin kanssa, saas nyt nähdä.
Vaikka en pahemmin kuuntele Linkin Parkia, niin kyl ehdottomasti voin lähtee livenä kattoon ! =) !

// ja veli anto just 3 linkin parkin levyä, et niitä vois tietty vähän kuunnella.
Ihan hyvä bändihän tää, levyjä mulla ei oo, mutta tykkäilen :>
Ai että nämä vetivät hyvin Provinssissa! Ilma oli aivan kauhea keikan alussa, vettä satoi ja oli kylmä. Se kaikki kuitenkin unohtui kun kundit tulivat lavalle.
Kaikki hittibiisit vetivät ja muutaman harvinaisemmankin kappaleen ja väääää... oon ihan myyty <3
Yleisö oli aivan messissä ja keikan jälkeen oli ilo huomata, että ihmiset puhuivat Linkin Parkista positiiviseen sävyyn.
Julkaisun osoite