19.9.2005, 20:19
guilty_heart
19.9.2005, 20:26
mulla ei tosiaankaan ole tarkkaa tietoa. mutta olen vähän päätellyt ja mietiskellyt asiaa.. ohjelmassahan sanottiin että rasmus on lokakuun aikana. ensin sanottiin joku (en muista mikä) ja sitten seuraavaksi rasmus ja sitten taas joku jnejne.. joten sen perusteella voisi ajatella että lokakuun toisena lauantaina. ja kun mä oon muutenkin ajatellut asiaa niin luultavasti se on sillon koska lokakuun ekana lauantaina ne on suomessa keikalla ja sitten kolmantena ja neljäntenä lauantaina ne taitaa olla jo kiertämässä ulkomaita.. (en oo kyllä aivan varma) mut jos jollakin on oikeaa tietoa niin voipi kertoa, mä en nimittäin oo aina ihan selvillä asioista
mut siis luulisin että 8.10
Gwindorfyel
20.9.2005, 16:13
Hei, mitenkä tuonne Huumaan pääsee studioyleisöksi?
Käsittääkseni pitää soittaa sinne, ja osallistua joinkinmoiseen kilpailuun?Onko koskaan sanottu missään, millainen kilpailu on kyseessä, pitääkö siinä vastata tietokilpailun tapaisiin kysymyksiin vai kuinka?
Olisi tosiaan hauskaa päästä katsomaan rasseja Huumaan, mutta pystyyköhän sitten itse päättämään milloin menee yleisöksi, jos nyt vaikka kilpailussa onnistaisikin?
No, voihan sen sitten kotisohvaltakin katsella, mutta livenä aina parempi ja kivempaa.
Käsittääkseni pitää soittaa sinne, ja osallistua joinkinmoiseen kilpailuun?Onko koskaan sanottu missään, millainen kilpailu on kyseessä, pitääkö siinä vastata tietokilpailun tapaisiin kysymyksiin vai kuinka?
Olisi tosiaan hauskaa päästä katsomaan rasseja Huumaan, mutta pystyyköhän sitten itse päättämään milloin menee yleisöksi, jos nyt vaikka kilpailussa onnistaisikin?
No, voihan sen sitten kotisohvaltakin katsella, mutta livenä aina parempi ja kivempaa.
20.9.2005, 16:20
Gwindorfyel kirjoitti:Hei, mitenkä tuonne Huumaan pääsee studioyleisöksi?![]()
Joo, mä yritin heti silloin soittaa sinne kun sain sen numeron, ja siellä kysyttiin 3 kysymystä jonka jälkeen "pääsee kilpailemaan". En sitten sen pidemmälle siitä mennyt, koska en oikein ymmärtänyt mihin kilpailuun olin muka osallistumassa
Kola
20.9.2005, 17:17
http://www.mtv3.fi/huuma löytyy varmaankin lisätietoa.
Tuosta Rasmuksen vierailusta en kyllä näin nopeasti katsottuna löytänyt mitään..
Tuosta Rasmuksen vierailusta en kyllä näin nopeasti katsottuna löytänyt mitään..
21.9.2005, 18:36
ei siitä tuppaa löytämään mistään tietoo..joten pienet tiedonmurusetkin on nyt kallisarvoisia.. 
7.10.2005, 14:59
Rasmus on huumassa 15.10. 
Edge
13.10.2005, 11:23
Otin selvää onko mahdollisuutta päästä huumaan katsomaan Rasmusta, ja huumalla on kuulemma joku oma bussi joka kulkee rautatieasemalta hakaniemen kautta maikkarille. Siitä tulee lisätietoa ohjelman alussa, ja alaikäisiäkin otetaan kyytiin!!!
Gwindorfyel
13.10.2005, 11:47
Edge, tiedätkö sinä tai joku muu että maksaako sinne sitten jotain, jos tollasella bussilla menee?Eli voiko sinne bussin lähtöpaikkaan vain mennä ja nousta siihen bussiin?Ottavatko ne sitten ensimmäiset paikallaolleet ekana kyytiin, niin paljon että se tulee täyteen vai mitä ihmettä?En oikein tajunnut tuota bussihommelia..
Edge
13.10.2005, 13:27
Kyselin lisätietoa siitä huuman bussista ja selvisi että se on bussi nro 23 jossa Lukee HUUMA (eli ei mikä tahansa 23:nen). Matkasta tai sisäänpääsystä ei tarvitse maksaa. Bussiin pitäisi kuulemma nousta Hakaniemen torikadun pysäkiltä (siellä on kuvausryhmä). Mukaan pääsee niin monta kun vaan mahtuu bussiin. Se on hakaniemessä luultavasti joskus 20.15. Pysäkillä on joku opastamassa.
Crow
13.10.2005, 14:43
Edge kirjoitti:Kyselin lisätietoa siitä huuman bussista ja selvisi että se on bussi nro 23 jossa Lukee HUUMA (eli ei mikä tahansa 23:nen). Matkasta tai sisäänpääsystä ei tarvitse maksaa. Bussiin pitäisi kuulemma nousta Hakaniemen torikadun pysäkiltä (siellä on kuvausryhmä). Mukaan pääsee niin monta kun vaan mahtuu bussiin. Se on hakaniemessä luultavasti joskus 20.15. Pysäkillä on joku opastamassa.
Ne soitti mulle tuolta Huumasta (olin nähtävästi lähettäny sähköpostia) ja ne sano että tuo kyseinen bussi lähtee Rautatientorilta noin klo. 20.00 ja siellä opastamassa on Niina Herala. Että Niinaa sieltä sitten bongailemaan niin sinne pitäisi päästä. :wink:
13.10.2005, 14:47
Tuonne olis niin kiva lähteä, mutta ku asuu täällä kaukana niin ei voi mitään. Pitää kattoa telkusta, tosin eihän se ole sama asia ku livenä kuunteleminen.
Gwindorfyel
13.10.2005, 14:58
Eli onko se nyt Hakaniemi vai Rautatientori mistä se lähtee?Minun helsingin tuntemukseni ei ole mikään mainio vaikka lähellä asunkin..P
Ja onko kukaan muu lähdössä tuonne?Pakko kai sinne sitten on lähteä
, jos olette kerran varmoja että tuollainen bussi menee?Mutta luulisi, että se olisi jo ihan tupaten täynnä se bussi, eli pitäisikö sinnekin mennä jotenkin aiemmin 'jonottamaan'..
?
Ja onko kukaan muu lähdössä tuonne?Pakko kai sinne sitten on lähteä
Edge
13.10.2005, 15:46
Gwindorfyel kirjoitti:Eli onko se nyt Hakaniemi vai Rautatientori mistä se lähtee?Minun helsingin tuntemukseni ei ole mikään mainio vaikka lähellä asunkin..P
Ja onko kukaan muu lähdössä tuonne?Pakko kai sinne sitten on lähteä, jos olette kerran varmoja että tuollainen bussi menee?Mutta luulisi, että se olisi jo ihan tupaten täynnä se bussi, eli pitäisikö sinnekin mennä jotenkin aiemmin 'jonottamaan'..
?
Ymmärsin että se lähtee rautatientorilta mutta hakaniemessä on kuvausryhmä kuvaamassa kun ihmiset nousee kyytiin...eli sekä että toimii.
En usko että bussi on täynnä kun ei kai siitä ole ollut missään lehdissä..
Korjasin koodit -Riikka
Gwindorfyel
13.10.2005, 17:41
okei, kiitoksia informaatioista 
Aika outoa, että se lähtee kello 20.00 kun eikö itse ohjelmakin ala silloin?
Niin, eli onko kukaan muu menossa paikalle, jonka matkaan voisin luikahtaa, kun tuskin kukaan minun tutuistani haluaa Huuman yleisöön lähteä
Aika outoa, että se lähtee kello 20.00 kun eikö itse ohjelmakin ala silloin?
Niin, eli onko kukaan muu menossa paikalle, jonka matkaan voisin luikahtaa, kun tuskin kukaan minun tutuistani haluaa Huuman yleisöön lähteä