Tuli serkun kanssa väiteltyä siitä, onko Laurilla ollut rastat.
Serkku soitti The Rasmuksen entiselle keikkamyyjälle, joka myy serkulleni keikkoja, että pitääkö paikkansa onko Laurilla ollut rastat.
(Serkku muuten sanoi miehelle että Elvis Persley tässä terve, jolloin repesin totaallisesti...) Mies sanoi että Laurilla olisi ollut rastat ja näyttikin pikku kossilta, kun sillä ne oli. Ajattelin vain kysäistä, että ootteko te kuulleet asiasta ja olisiko jollain kuvaa tästä? Ajattelin että onko niitäolut edes Peepin aikaan enää, vai?
Kiitti kaikille!

Ainakaan minusta Laurilla ei ole koskaan ollut rastoja. En ole ainakaan yhtään kuvaa nähnyt, missä olisi.
ENKÄ YHTÄÄN SÄIKÄHTÄNY KU TOI OTSIKKO OLI TOLLANE!
oikeesti kamala paniikki et nyt jossai kansainvälisellä fordella on lukenu jotai et laurilla on nyt rastat.
ONNEKS EI :''D
siis ei laurilla munkaan mielestä oo koskaan rastoja ollu.
hiukset se on värjänny kyllä niin monesti ettei sormet ja varpaatkaan riitä laskemaan mut ei rastoja oo koskaan ollu.
puhuin kyllä ihan kampaajanki kanssa ja se sano että sellasia hiuksia ei saa muuta ku rastoilla, ei siis ollu mitkää perus rastat vaan jotkut takkurastat.. mutta tosta siis jo jokune vuos aikaakin eli tuskin enää, onhan ne hiukset jo aika pitkät

Mietin et jos pitäs poikien keikkamyyjää uskoa. Ne oli ollu kait jotain vaaleita ja lyhyitä vuosia sitten. En mä tiedä.
JePuliini: Voi kauhistus jos Laku ois ny repässy jotku rastat. Ehheh..
"JePuliini: Voi kauhistus jos Laku ois ny repässy jotku rastat."
no todella, vaikka ei ne rastat musaan vaikuta mut silti.
onhan se lauri paremman näkönen noilla nykyisillä hiuksilla kuin rastoilla.
:---)
Niin. Mä vaan ihmettelen et millon sillä olis rastat ollu. Pitäs omistaa itekkin sen keikkamyyjän numero.

Mä en oo koskaan lukenu mistään tai nähny kuvia tms. että Lakulla olis rastat.
Huhhuijjaa! Minäkin säikähdin tuota otsikkoa niin että meinasi silmät tippua päästä. Onneksi oli kysymys sentään entisistä eikä nykyisistä hiuksista.
Kauhea ku tuli sellanen "mitä v*ttua? Laurillako rastat ?!?!" -ajatus.
vois kyllä olla aika mielenkiintosen näkönen. (mielenkiintoinen = positiivista)
Akillahan on ollut rastat ja eikös Paulilla ole ollut kanssa?? Varma en oo, mutta oon kyl voinu nähä jonkun kuvan missä on just lyhyet vaaleet rastat.. Apua, en oo kyl yhtään varma..
munkkipossu: Juu, ei

Ajatella kun joku lukis vaan otsikon ja lähettäis Laurille postia siitä, että Laku on ottanut ja vetänyt rastat.
heidi: Onhan Paulillakin ollut rastat jossain vaiheessa.
Olis mielenkiintosta nähä kuva Lakusta rastat päässä...
Ee mun mielestä ainakaan Laurilla ole ollut rastoja, tai ehkä joskus ku se oli penska

Mut Paulilla ja Akilla on ollu rastat ;)
No joo, en miekää ole luullu et Laurilla olisi rastat. (No miksi ei?

tummansiniset rastat sopisi hyvin mustien hiusten kanssa minun mielestä..

)
munkkipossu kirjoitti:Kauhea ku tuli sellanen "mitä v*ttua? Laurillako rastat ?!?!" -ajatus.
no niinpä :shock mut ei Laurill mun tietääksein ole ollu rastoi,paitsi ehkä joskus pienen...
Joo.. Eli minä ja nm. MC Minni.Koo tunnetaan toisemme ja minäkin olin juuri silloin istumassa hänen sylissään (tuoleja ei ollut) kun hän soitti tuonne keikkamyyjälle ja ajattelin tässä näin että jos Lakulla EI ole ollut rastoja, mutta jos serkkusi sanoi näin voittaakseen kiistan sillä enhän minäkään ole nähnyt kuvia jossa hänellä olisi rastoja. Serkkusihan on aika kova kilpailemaan..

(En maininnut nimiä koska en huomannut sinunkaan niitä käyttävän...)