Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Kuunteletko radioa?
Sivut: 1 2
Eli kuunteletko? Jos niin mitä kanavaa/kanavia? Kuinka paljon päivässä/viikossa?

Itse kuuntelen aika paljonkin. Mä kuuntelen Radio Rockia oikeastaan vain, mutta vanhemmat kuuntelee Nrj:tä niin tulee sitäkin sitten kuunneltua. Radio Rockilla Heikelä ja Linnanahde ovat vain niin parhaita.
Mulla radioa tulee kuunneltua melkeinpä päivittäin, parikin tuntia.
Radio Cityn tahtoisin niin kovasti takaisin, vaikka ei se mahdollista olekaan
Aamulla kouluun herätessä (syksyllä sitten!) on auki Radio Rock. Iltapäivällä ja autossa joskus YleX. Ne on ne parhaat. Smile
hui jessus, joskus pari vuotta sitten Nrj:tä kuuntelin. O.o
kyllä sitä tulee joskus radiookin kuunneltua,
mulla nyt kanava saattaa vaihtua senkin mukaan, miltä sattuu hyvä kappale tulemaa. mutta yleisimmin kuuntelen yle x:ää ja radio rockia. aamusin ku tulee sitä ylekaxia niin sitä tulee kuunneltua/kattottua.
Vähän. Nykyään vielä vähemmän ku ennen. Mun huoneessa ei juuri muut kanavat kuulu ku YleX, Nova ja NRJ. Kahta viimeistä en oikein kestä, joten YleX on auki aina, kun radiota kuuntelen. Kuuntelen radiota ehkä kerran pari viikossa, yleensä soi joku levy.
Jos mä radiota kuuntelen, niin kyllä se kanava on sitten Radio rock. Sieltä tulee kuitenkin usein hyvää musaa ja mukavan monipuolista rokkia. Joskus voisi jopa lähettää jonkun toiveeen siihen toivomusohjelmaan...En tiedä.
Sitten joskus tätä Yle X:ää tulee myös kuunneltua. Vaikka juontajien jutut ovat siellä toisinaan ihan kivoja, niin mielummin radiosta haluaa kuulla kuitenkin hyviä kappaleita! Very Happy
Ennen kuuntelin paljon vähemmän radiota kuin nykyään. Oikeastaan voin sanoa, että nykyään on radio auki vähintäänkin hetken joka päivä. Ja kanavana toimii lähes poikkeuksetta YleX :') Jossain välissä kuuntelin paljon myös Radio Rockia, mutta se ei kuulunut niin hyvin ja koko ajan otti jostain päin häiriötä :'S Sääli, koska rockiltakin tuli paljon hyviä piisejä...
YleXConfusedsä varmasti parasta ja on ne juontajat ja niiden jutut ! :'DD En yksinkertasesti voi olla nauramatta niille. Varsinkin joku YleX iltapäivä ja Tuomas ja Olli aww. Eikä sovi myöskään unohtaa YleX toiveita ja Tomia ! ;o YleX toiveet on aina kuuntelussa, joka viikko. Sieltä soi jopa hyviäkin toiveita (':
Hyödyllinen kapistus tuo ratio.
Nykyään kuuntelen enemmä ku ennen. Kuuntelisin Radio Rockia, mut se ei kuulu täällä päin ni pitää tyytyä Voicee ja Novaan.
Ärsyttää vaan, ku noilta tulee ihan sairaasti mainoksia ja koko ajan samoja biisejä. Ja novalta tulee sellasia aika vanhoja, mitkä on ihan loppuunkuluneita. Voicella sama, mut ne on uusia ja loppuunkuluneita.
Voice vielä mainostaa itteään et "Monipuolisemmin hittejä." Joo, koko ajan samoja biisejä veivataan päivästä toiseen.
Voicella paras ohjelma on toi Kivelä ja Vesterinen. Niitten jutut on niin hauskoja.
Yleensä kuuntelen radiota aamuisin ennen ku lähen kouluun, paitsi nyt lomalla.
en kuuntele.
johtuen varmaan siitä että mun edellisestä mp3:sesta radio hajos ja tossa uudessa ei ees oo radioo ja sitte tosta cd/radio jutusta en koskaan löydä mitään kanavia että näin tänään.
ja muutenkin omasta mielestä radiot soittaa vaan just sen hetken hittibiisejä joita ei sit parin kuukauden soiton jälkeen kuulu enään mistään. toisin sanoen radiot soittaa (MELKEIN AINA :''D) pelkkää p'skaa.
anteeeeks älkää ny suuttuko tms toi on vaan mun mielipide.

+ kaiken lisäks kaikki biisit kuluu loppuun just radiosoitolla.
INHOON RADIOTA.
Kuuntelen. Itse asiassa radio on meillä kotona lähes koko ajan auki, The Voicella. Samoin autossa. Eniten kuuntelen The Voicea, joskus tulee kuunneltua Radio Rockia. Joskus radio on huoneessani päällä, mutta enemmän kuuntelen cd-soittimella levyjä kuin radiota.

aijju

Tottakai kuuntelen, yleensä kylläkin vaan autossa, koska muuten en jaksa vaivautua avaamaan radiota, joka on ihan vieressä <;
Joo kuuntelen :)) Yllensä Nrj:tä. En kyl kauheesti kuuntele radioo muuten ku autos :))
Autossa aina tietty. Sillon kuuntelen enimmäkseen Voicea, mutta rämppään kyllä koko aika 3 kanavan välillä: Voice, Nova ja NRJ Very Happy
Kotona ei kuulu noista kolmesta muu kun Nova, joten sitä sit välillä kotona.
Aina autossa kuuntelen NRJ:tä tai Novaa. Kotona saatan joskus kuunnella Novaa.
Välillä, mutta harvoin... Radiosoitolla pilataan aina kaikki parhaat mahdolliset biisit... Mutta yhdesti (viime keskiviikkona) kun olin tulossa ratsastamasta, niin tallibussissa kuului Rasmuksen Chill, ja sitä biisiä en ollutkaan kuullut piiiitkään aikaan. Oli iloinen yllätys... Ja olihan se pakko laulaa mukana kun kaverit pakottaa... Smile
Täällä tosiaan edelleen YleX päällä, radio rock ei enää. Ylexällä vaan on niin kivat heput aina äänessä, ja radio millennium.... Laughing
Silloin kun oli vielä koulua, niin aamujumitusten aikaan telkkarista kuuntelin/katselin Voicea. Ei vaan niin mun juttu, mutta silloin tällöin ihan hauska.
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite