Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Tokio Hotel
Sivut: 1 2 3

MC Minni.Koo

Toivottavasti minä en ole sokea, sillä silmääni ei pistänyt ainutkaan aihe Tokio Hotellista. Eli mitä mieltä te olette Tokio Hotellista? Onko teillä joku suosikkibiisi? Tokio Hotel on Saksasta kotoisin. Bändiin kuuluvat Bill Kaulitz, Tom Kaulitz, Gustav Schäfer ja Georg Listing.
Tom ja Bill ovat kaksoset ja Tom on Biliä 10min vanhempi.
Itse pidän bändistä ja lempibiisiä en osaa sanoa. Kaikki niin hyviä Smile

MUOKS. Nuo sukunimet tuohon Gustille ja Geolle...

Gwindorfyel

No, pakkohan mun on tähän tietenkin vastata ;) Hyvä, että joku sai aikaseksi tämmösen tänne tehdä.

Elikkä siis joo. Totta kai tykkään bändistä. Kuulin niistä ekaa kertaa joskus keväällä 2006, olisko ollu helmikuussa tai maaliskuussa. Silloin tosin kuuntelin vain noin viittä biisiä. En oo varma, mikä oli eka biisi jonka kuulin, mutta joko Schrei, Durch Den Monsun tai Rette Mich. Viime kesänä tapasin saksalaisen kaverini, ja hän oli ihan järkyttynyt, että en kai mä oikeasti tuota bändiä kuuntele. Oli sitten tietysti pakko mennä ottaa lisää selvää ;) Ja tykästyin kyllä täysin sitten.

Käytiin viime kuussa kavereiden kanssa Berliinissä näitten keikalla ja pitää sanoa, että ihan mahtavia olivat. Tosi loistava livebändi, fanit vaan on järkyttäviä. Mutta bändi veti kaikki mun suosikkibiisit, joten iso kiitos siitä.

Mun lempparibiisi on varmaan Ich Bin Nicht Ich, ollut ihan siitä lähtien kun sen ekaa kertaa kuulin. Toisena tulee heti Totgeliebt, sekin on aivan mieletön. Devilishin biisejä en oo kamalasti kuunnellut, YouTubessa muutamaa, naurattaa vaan niitä kuunnellessa kun pojat oli niin pieniä Very Happy Mutta nostan kyllä hattua sille, miten noin nuorina tekevät noin mahtavaa musaa. Vaikka eiväthän tietenkään kokonaan musaansa tee, mutta ison osan kuitenkin, ja oli tuossa viime levyllä ainakin 2 biisiä, jotka pojat olivat tehneet aivan kokonaan itse ja nekin oli ihan mahtavia.

Noista musavideoista sen verran, että harva bändi kyllä tekee noin hienoja kerta toisensa jälkeen. Kaikki olleet tähän mennessä ylihienoja, tosin Schrei ei ehkä niin mahtava :'D Mutta muuten kyllä. Tykkään eniten ehkä Spring Nichtin videosta, tosin Rette Mich on mahtava myös. Hauskaa, miten Billin ääni on aivan erilainen Rette Michin levyversiossa ja musavideossa :'D

Tarkoitus tuossa kesäkuun puolivälissä lähteä Ruotsiin näkemään taas bändiä, ja syyskuussahan tulevat sitten vihdoin Suomeenkin. Toivottavasti vaikka elokuulle osuisi joku keikka suht. lähellä, olisi kiva päästä ihan kunnon keikallekin, kun Suomessa vetävät varmaan vaan yhden biisin.
Puolentoista viikon päästä pojat julkaisevat sitten englanninkielisen albumin ja lähtevät promotoimaan sitä ympäri Eurooppaa. Jotenkin jännittää tuo Englannin valloitusyritys, varsinkin noin surkeilla englannintaidoilla, mutta toivotaan ettei tule ainakaan pahasti takkiin (:

Ja tosiaan; Gustav Schäfer ja Georg Listing. Ja tässä vielä tuo virallinen sivu http://tokiohotel.universal-pop.de/
ja virallinen UK-sivu http://tokiohotel.universal-pop.de/uk/

Pakko vielä pistää pari kuvaa bändistä :'D
Bill
Gustav
Tom
Georg

Devilish
Tokio Hotel nykyään

MC Minni.Koo

Ja hyvä, suomenkielinen sivusto on tämä: http://www.tokiohotel.fi
Ja siellähän muuten lukee, että Bill pitää The Rasmusta hyvänä:.D

Gwindorfyel

Joo, se on totta. The Rasmus on yksi Billin lempparibändeistä, tai oli ainakin vielä viime vuonna (:

Mulla kun on tylsää, niin voisimpa linkitellä näiden kaikki musavideotkin tähän ^^

Durch Den Monsun (2005)
Schrei (2005)
Rette Mich (2006)
Der Letzte Tag (2006)
Übers Ende Der Welt (Tammikuu 2007)
Spring Nicht (Maaliskuu 2007)

Scream (Maaliskuu 2007)
Through The Monsoon (Huhtikuu 2007)

Heilig on seuraava single Saksassa, en oo varma tuleeko siihen videota.

MC Minni.Koo

Ja tänävuonnahan tuleekin markkinoille Zimmer 438 englanti-versio: Room 438.Very Happy Pojat kertoivat haastattelussaan että monihan ei puhu muuta kuin omaa kieltään, joten he haluavat kertoa muillekkin, mitä biiseillään haluaavat kertoa.
Mä innostuin tästä bändistä pari-kolme viikkoa sitten, kun ne oli voicella haastattelussa ja sit tuli musavideo.
Eka biisi minkä kuulin oli Ubers Ende Der Welt. Lempparibiisi on Spring nicht ja Durch Den Monsun.
Billillä on tosi hyvä ääni ja melodiat on mahtavia.
En oo vielä löytäny näitten levyä mistään, eli oon vaan netissä kuunnellu.
Pitäis varmaan tilata toi levykin kohta.

Ramonth

Levyn hankin tuossa muutama päivä sitten ja ihastuin sen musiikkiin niin kovasti. <3 Rasmusta tietysti edelleen fanitan, mutta ensimäistä kertaa koskaan fanitan Ramuksen lisäksi jotain bändiä edes vähäsen. Pidän Vergessene Kinder ja Stich ins Glück -biiseistä eniten. ^^ Vähän harmittaa, etten ymmärrä biiseistä kuin pienen osan, vaikka olen lukenut saksaa jo 4 vuotta. Ehkä yritän sitten ensi vuonna päntätä niitä sanoja päähäni sitten lisää. :>
Tää on varmaan vähän outo juttu, mutta ennen luulin Tokio Hotellia japanilaiseksi bändiksi o.0 Nimi tais hämätä tai jtn..
Yhen biisin olen kuullu kyseiseltä bändiltä, ihan ok, mutten ymmärtänyt mitään :J

MC Minni.Koo

^Juu. Nimi tosiaan hämää monia.

Gwindorfyel

Ei päästy Ruotsiin ei, mutta Latvian keikalle ollaan menossa =)
Ihan mielettömästi bändillä kyllä nyt menee. Syksyn kokonainen Ranskan kiertue myi loppuun kahdessa päivässä ! Koska soittavat vain isoilla areenoilla, se tarkoittaa noin 70 000 lippua, ja kahdessa päivässä siis. Ihan mieletöntä. Ja 19. kesäkuuta soittavat Lontoossa, joka sekin myytiin jo kauan kauan sitten loppuun. Hienoa hienoa (:
Muuten, onko teistä Rasmuksen ja Tokio Hotellin musiikki kovin samanlaista? Saksalaisen serkkuni mukaan Tokio Hotellia pidetään Saksassa tälläisena Rasmus-kopiona aika pitkälle (ehkä vähän huono sanavalinta tuo kopio, mutta ymmärtänette asian). Itse en oikein osaa sanoa tuohon mitään kun olen vain yhtä biisiä kuullut vähän.

Ramonth

Hieman samantyylistä musiikkia nämä kyllä soittavat, sitä ei voi kieltää. Äitinikin kun kuunteli joskus Tokio Hotelin jotain biisiä (Koska minä kuuntelin. ^^) Sanoi, että 'tämähän on kuin Rasmuksen saksankielinen vastine'. En kyllä itse pitäisi näitä kahta bändiä ihan niin samanlaisina mutta siis onhan Rasmuksella ja Tokio Hotelilla hieman samantyylinen soundi. Ja jos tosiaan twilight olet vain yhdestä biisistä kuullut vähän, voisi vaikka youtubesta hyvä katsoa joku. ^^ Tämä esimerkiksi. : D

MC Minni.Koo

Aivan. Ne soittaa tosi saman tyylistä musiikkia. Mä oon lukenut et se olis kuitenkin pop-rockia. Pitäneekö paikkaansa? Confused

Mä oon alkanut kuuntelemaan tosi paljon Redeniä.
Toissapäivänä kuulin Tokio Hotellin coverin: Instant Karman, ja pidin paljon.

Nyt mun pitäisi saada vielä Schream ja Zimmer. Harmi kun Schreamia myytiin vain Saksassa nimellä Room.
Ja Devilishin levyä myytiin vain Saksassa. *Painuu maan alle ja märisee, sitten menee kiljumaan Bilille että hommaa mulle Devin levyn ja Roomin kans* Laughing

Lucifer's troll

Suosikissa oli joskus juttu Rasmuksen ja Tokio Hotelin lämpimästä suhteesta... Serkkuni, joka tosin valitettavasti on kiinnostunut vain Billin ja Tomin kampauksista, tutustutti minut Tokio Hoteliin. Aiemmin, kun olin kuullut yhtyeestä puhuttavan, olin aina luullut sitä japanilaiseksi, mutta kaipa hoteloijat ihailevat itämaista pop-kulttuuria, kun näyttävätkin japseilta.
Kaikki kuulemiani Tokio Hotelin kappaleita yhdistää muuan hassu seikka: pidän niistä, mutta mikään ei ole "iskenyt keskelle naama".
Spring nicht ja Monsuun ovat suosikkejani. (Ensimmäiseksi mainittu tosin omaa melko kliseisen musiikkivideon.)
Yleensä minua ärsyttää, jos yhtyeen jäsenet ovat kovin nuoria, kuten Lovexissa ja Sturm und drungissa, mutta jotenkin Tokio Hotel on tuntunut aina vain miellyttävältä.
Aika hassua muuten, että huomasin vasta äsken surffaillessani bändin suomenkielisillä sivuilla, että Bill ja Tom todella ovat identtisiä. Vaikka se seikka on lukenut kaikkialla, kuvittelin aina heidän olevan vain kaksosia.
Tom Kaulitz on minusta kaunis nimi. Eikä haittaa vaikkaa hän näyttääkin räppäriltä.
Tavataan sanoa "Luuletkos olevas kovakin?", mutta en ole oikeastaan koskaan tajunnut, mitä on olla kova. Nyt minä tajusin sen nähdessäni Georgin.
Tässämuuan Tokio Hotel video.

MC Minni.Koo

Jaa että lämpimästä suhteesta? Tunteeko ne sitten toisensa? Laughing

Omalla tavallaan tosi sulonen tuo Tokio Hotel Bill/Tom video, vaikka en yleensä varsinaisesti pidäkkään siitä, kuinka heidät leimataan pariksi, kun identtisiä ovat. (= Menisitkö sänkyyn veljesi/siskosi kanssa?)

Mun mielestä näistä enkun kielisistä biiseistä Monsoon on paras: Bilin ääni pääsee hyvin esille ja pidän kappaleesta muutenkin. Huonoin taas ehkä on Ready, Set Go! joka ei ole iskenyt kovin hyvin Saksaksikaan, vaikka tästä fanitukseni alkoikin.

Tuli mieleen kun muoksin nuo Gustin ja Geon sukunimet tuonne, kun kaverini kiusasi siskoaan "Georg tulee ja listii sut!" se, kuinka mulla naksahti heti miten Listing sopii tähän.Very Happy
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite