No, pakkohan mun on tähän tietenkin vastata ;) Hyvä, että joku sai aikaseksi tämmösen tänne tehdä.
Elikkä siis joo. Totta kai tykkään bändistä. Kuulin niistä ekaa kertaa joskus keväällä 2006, olisko ollu helmikuussa tai maaliskuussa. Silloin tosin kuuntelin vain noin viittä biisiä. En oo varma, mikä oli eka biisi jonka kuulin, mutta joko Schrei, Durch Den Monsun tai Rette Mich. Viime kesänä tapasin saksalaisen kaverini, ja hän oli ihan järkyttynyt, että en kai mä oikeasti tuota bändiä kuuntele. Oli sitten tietysti pakko mennä ottaa lisää selvää ;) Ja tykästyin kyllä täysin sitten.
Käytiin viime kuussa kavereiden kanssa Berliinissä näitten keikalla ja pitää sanoa, että ihan mahtavia olivat. Tosi loistava livebändi, fanit vaan on järkyttäviä. Mutta bändi veti kaikki mun suosikkibiisit, joten iso kiitos siitä.
Mun lempparibiisi on varmaan Ich Bin Nicht Ich, ollut ihan siitä lähtien kun sen ekaa kertaa kuulin. Toisena tulee heti Totgeliebt, sekin on aivan mieletön. Devilishin biisejä en oo kamalasti kuunnellut, YouTubessa muutamaa, naurattaa vaan niitä kuunnellessa kun pojat oli niin pieniä

Mutta nostan kyllä hattua sille, miten noin nuorina tekevät noin mahtavaa musaa. Vaikka eiväthän tietenkään kokonaan musaansa tee, mutta ison osan kuitenkin, ja oli tuossa viime levyllä ainakin 2 biisiä, jotka pojat olivat tehneet aivan kokonaan itse ja nekin oli ihan mahtavia.
Noista musavideoista sen verran, että harva bändi kyllä tekee noin hienoja kerta toisensa jälkeen. Kaikki olleet tähän mennessä ylihienoja, tosin Schrei ei ehkä niin mahtava :'D Mutta muuten kyllä. Tykkään eniten ehkä Spring Nichtin videosta, tosin Rette Mich on mahtava myös. Hauskaa, miten Billin ääni on aivan erilainen Rette Michin levyversiossa ja musavideossa :'D
Tarkoitus tuossa kesäkuun puolivälissä lähteä Ruotsiin näkemään taas bändiä, ja syyskuussahan tulevat sitten vihdoin Suomeenkin. Toivottavasti vaikka elokuulle osuisi joku keikka suht. lähellä, olisi kiva päästä ihan kunnon keikallekin, kun Suomessa vetävät varmaan vaan yhden biisin.
Puolentoista viikon päästä pojat julkaisevat sitten englanninkielisen albumin ja lähtevät promotoimaan sitä ympäri Eurooppaa. Jotenkin jännittää tuo Englannin valloitusyritys, varsinkin noin surkeilla englannintaidoilla, mutta toivotaan ettei tule ainakaan pahasti takkiin (:
Ja tosiaan; Gustav Schäfer ja Georg Listing. Ja tässä vielä tuo virallinen sivu
http://tokiohotel.universal-pop.de/
ja virallinen UK-sivu
http://tokiohotel.universal-pop.de/uk/
Pakko vielä pistää pari kuvaa bändistä :'D
Bill
Gustav
Tom
Georg
Devilish
Tokio Hotel nykyään