Siis...
Pitikö
-matkustaa kauas
-ruinata lupa
-säästää rahaa
-olla kilttinä
-tehdä uhrauksia
Mitä vaan... Mitä olette siis joutuneet tekemään/kokemaan nähdäksesi/kuullaksesi Rasmukset...
Itse on paha mennä sanomaan, kun en ole nähnyt, mutta olisi kiva kuulla muiden juttuja.
No en siis oo joutunu mitää hirveää tehä.
Matkustaa aikas kauas ja kuluttaa rahaa. Ja tietty olla menemättä kaikkiin muihin juttuihin mihin muut kaverit menee ja olla kiltti ja kiitollinen

Ja ei saa ainakaan puoleen vuoteen ruinata mitään.
Ja jos tänä kesänä näen Rasset,ni pitää ajaa nurmikko koko kesän ajan.
Eipä mitään pahoja joutunu tekemää. Aika normaaleja juttuja.
nojoo, vähän pienempänä se oli vähä tota kaikkee, piti ruinata vanhemmilta lupa tyyliin puolta vuotta ennen ja aina piti luvata olla oikeen kiltisti että pääsis matkaan (ja kiltisti täyty tietenki luvata olla myös matkalla). nyt ei enää onneks ole sitä ongelmaa, eikä vois ollakaan. tulis kyllä heti muutto kotoa jos nuo alkais ihan hirveesti minun tekemisistä määräileen, vaikka ei niillä kyllä ole sillee aihettakaan.
ja melkeen aina mie joudun jonku verran kuluttamaan takamustani junanpenkillä, nuo harvat suomen keikat kun nykyään tahtoo olla melkeen aina etelässä, ja ite asuskelen rovaniemellä. rahaakin nuo reissut kyllä vie, joten säästää täytyy. vanhemmat on melko suopeasti avustanu noitten reissujen kustannuspuolessa tähän asti, mutta toki mie oon osan aina maksanu ite ja se vaatii säästämistä. nyt kun porukat ei enää pahemmin taho noita maksella (enkä kehtaakkaan niiltä sellasia pyytää), ja ku en ole päässy töihinkään niin on ankaran säästön paikka että pääsee kesällä tsekkaileen parit keikat. onneks mulle sattu tähän kuitenkin ylppärijuhlat hyvään saumaan niin sieltähän toki tulee sit vähä rahaa.
ja joo, tosiaan, koulusta on jokunen kerta tullu lintsattua keikkojen takia.

mutta niinhän se toimii.
jep, eli kyllä sitä täytyy jotain keikkojen eteenkin tehdä. mutta vaikka rahaa onki palanu, niin yhtään reissua en vaihtais pois.
No nyt tänä kesänä että pääsen tonne hämeenlinnaan pitää mennä äitille ja isille töihin (kun niillä on yritys) kesäkuuks ja siitä saan rahaa millä maksan liput ja matkat. yht varmaan jotain 75 euroa ? Ja sitten tätyy matkustaa hämeenlinnaan 100 km ja tulla sieltä joskus yöllä pois, jos keikka loppuu n. 00.30 ja lähetää varmaan jollain kahen bussilla/junalla ja että pääsen tonne, täytyy siskon tulla mukaan, ja että sisko suostui lähtemään, täytyy mun maksaa sen lippu. Yli sata euroa yhteensä. Ja sitten ajateltiin kaverin kanssa mennä ruissiin. Siellä mun tätyis maksaa hotellista ainaki puolet ite + lippu yht. varmaan jotain 160 euroa, kun mennään kolmeks päiväks, koska kaveri haluu nähän bodomin joka on perjantaina.
Menneille keikoille päästäkseni en oo hirveesti tehny mitää, no maksanu lipun ite, en muuta.
No
-Olla kilttinä
-Tehä kotiaskareet
-Siivota huone
-Kinuta lupa
-Säästää rahaa
Siinä nyt niitä oli jonkun verran.
ei mun oo lupaa pitäny kauaa yrittää saada ku oon saanu melkeen aina :'D mut esim
- oon ollu kiltti
- luvannu et en mee kuukauteen keikalle (menin silti)
- venannu 30 tuntia jossain pitkin puskia
- + kaikki muut jonotukset eli yhteensä joku 35 eli 65 tuntia jonotuksiin
- joutunu tekeen kauheet sähläykset junalippujen ja keikkalippujen takia
- itkeny aika v'''sti
jos ny listaisin enemmän ni niitä olis oikeesti _paljon_ et taidan lopettaa :'''D
enpä kauheesti.

Ku yhellä vasta ollu.
- Ruinannut lupaa
- Matkustanu tunnin (vaan

)
- Jonottanut puol tuntii ulkona ja puol tuntii sisällä.

Ei sitten muuta. ;D
mun piti...
-säästää rahaa ihan hirveesti (noin 500 e!:shock

-matkustaa kauas! (saksaan)
-kestää mun kummin pikkutyttöä
...säästää ruisrocki lippu raha (45€) + 200€
...siivoomaan ihan pirusti
...kestämmän serkun hirveitä kommentteja

...odottamaan onneksi vain 1,5 tuntia

ja toisessa rivissä
-Ruinata lupa
-Siivota
-Säästää rahaa nyt jonkun verran
-Jonottaa 4h paahtavassa auringossa ja sit koko ilta kuunella muita surkeita esiintyjiä, paitsi Giant Lep ja teräsbetonil yks hyvä biisi, (Lahden keikka) + jonottaa 30-45min (Hämeenlinnan keikka)
Edit:
-Säästää rahaa
-Jonottaa 30h kylmässä ilman mitään makuupussia
-Jonottaa about 27h pakkasessa
-Matkustanut yhteensä about yli 800km (kesäl tulee about 1280km)