Eli kysymys näkyykin jo otsikosta, mistä kappaleesta haluaisit bändin tekevän coverin? Ja miksi? Pidätkö kenties laulun sanoista, sävelestä vai alkuperäisen kappaleen esittäjästä muuten? Olisiko Rasmuksen cover samanlainen kuin alkuperäinen vai tehtäisiinkö kappaleeseen uusi sävellys tai sovitus? Vai tahdotko ylipäätään että bändi tekee silloin tällöin covereita? Ei muutakuin biisejä kehiin.
Itselleni tulee aina tästä mieleen Hurriganesin I will stay -kappale. En suoraan sanoen osaa sanoa miksi, tulee vain mieleen että Rasmus saisi hyvän coverin siitä. Ja uusi sävellys tehtäisiin, semmoinen rockimpi. Voisi kuulostaa hyvältä.
Pet Shop Boys - It's A Sin
Rasmukset on esittänyt coverina tätä kappaletta joillakin ulkomaan keikoilla joista olen nähnyt pätkiä YouTubessa ja tykkäsin ihan älyttömästi. Tykkään myös alkuperäisestä kappaleesta erittäin paljon. Tuota kappaletta ei tarvitsisi muutella ollenkaan millään lailla mutta rasmuksen esittämän se olisi myös hyvä ja hieno ja paras!

Mie mietin, että joku suomenkielinen voisi olla kiva, niin päädyin sitten sellaseen bändiin, kun Don huonot ja kappale olisi Riidankylväjä. Pidän laulusta itse, varsinkin tuosta kertosäkeestä. Tätä ei edes varmaankaan täytyisi hirveästi muuttaa, sopisi ihan tuollaisena!
Vois olla kivan kuulonen Rasmuksen esittämänä...
Toi riidankylväjä on aika hyvä idis.. : ) lukeeko Ärrät koskaan foorumia? ; ) Ja eikös Don Huonojen pojat ole nykyään Von Herzen Brothers, jonka studio on Dynasty Recordings? Tykkäsin ihan älyttömästi Ärrien Abba-coverista.. Siis se SOS..

<3 jotain suomenkielistä olis tosissaan kyl kiva kuulla.. ihan sama mitä.. paitti ei mitään kari tapion juna kulkee!!

Arh, vitsit mä haluisin kuulla Rassejen esittävän Celine Dionin Mu Heart Will Go On -biisin... Se olis niin ihana... Ja sitten vielä tuo Love Song, en tiedä esittäjää, mut käykääpäs YouTubessa nimellä Lauri Ylönen - Love Song. Aivan mainio kappale. Pidän tosi paljon! Ja riidänkylväjä (yhdyn tähän samaan) olisi aivan loistava!