Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Green Day
Sivut: 1 2 3

luciferie

piti GDkin tänne saada, eli mitäs pidätte Green Daysta? minäpä pidän. :B Ja onko kenelläkään sitä uusinta levyä, american idiotia?
Ihan ok. On mulla uus levy koneella, mut löytyy kyllä muutkin. Melkeenpä enemmän tykkään vanhoista levyistä, ainakin joistain kappaleista. Esim. Basket Case on kiva! Very Happy
Itse asiassa häpeissäni voin myöntää, etten tiennyt oikeastaan mitään koko bändistä ennen BOBD:a Embarassed

Sitten, kun WMUWSE (Joo, on pakko lyhennellä nämä nimet, kun on biiseillä niin sairaan pitkät nimet. Kyllä se tiedätte, mitä mä tarkoitan) alkoi soimaan Voicella, rakastuin biisiin niin kamalasti, että oli pakko mennä kauppaan ja ostaa American idiot -levy. ^_^ Ja tosiaan kannatti. On kyllä yksi maailman parhaista levyistä ikinä.

Ja sitten toi Dookie mulla on koneella ^_^ Sitä en oo kamalasti ehtinyt vielä kuuntelemaan, joten en osaa sanoa vielä mitään.

Mutta on se Green Day kyllä ihan hell. hyvä bändi, ja vanhat levyt vois käydä ostelemassa kaupasta itelleen. ^_^

Ainiin, ja Billie Joe on joku hyvännäkösin O.O
En tykkää ollenkaan. Levyn (American Idiot) omistan, kun se jostain kilpailusta voitin, mutta senkään läpi kuuntelu ei saanut minua yhtyettä fanittamaan. Wake Me Up When September Ends on kylläkin ihan nätti biisi.

Mimra-Virus

Hyvä bändi, täytyy myöntää. Levykin löytyy, tosin vaan uusin.
KAmulle just teetin synttärilahjaksi Green Day mukin, oli se niin tohkeissaan että se ei nyt just puhu puhu muusta kun siitä kuinka ihanan lahjan sille teetin. Eikä ollut ihan halpa, mutta oli se sen arvosta...
Green Day on lempibändini heti Rassejen jälkeen.. he ovat vaan niin loistavia! Levytkin löytyy Smile Pidän tosin heidän vanhemmasta materiaalista hieman enemmän kun uudesta. Mutta hienoja biisejä toki uudelta levyltä löytyy, esim. Homecoming.
Ja Billie... <3 jestas mikä mies..
uus matsku ei oikeen kolahda. onhan sekin ihan hyvää muttamutta... Confused
dookie.<3
Omistan uusimman albumin(American idiot) ja se on aivan ihana, kuuntelen sitä joka päivä jossain vaihteessa. Very Happy
Juu, tämä upposi jo 90-luvun puolella. Tosin en ole ostanut muita kuin tuon American Idiotin, kun BOBD oli pakko saada. On sillä levyllä muitakin ihan älyttömän hyviä biisejä, kuten Holiday ja Wake Me Up When September Ends. Smile

Nämä olisi mukava nähdä livenä, ovat kuulemma todella vakuuttavia!

Iida^^

Tykkään tosi paljon Green Daysta, haluaisin sen American Idiotin. Tosi piristävää iloista punkkia! Very Happy Billiellä on tosi huippu tyyli, ne solmiot ja pillit Mr. Green Eniten tykkään ehkä Bouleward of broken dreams biisistä, koska se oli ensimmäinen Green Dayn biisi josta aloin diggailla. Häpeäkseni myönnän etten ollut paljon kuullutkaan koko bändistä ennen tätä uusinta levyä!! Embarassed Ja kuten Tua sanoi, olisi todella mahtavaa päästä livenä katsomaan. Olen nähnyt live esiintymisiä televisiosta ja ovat TOSIAAN aivan loistavia. Energinen show todella.

One&amp;Only

En ole kuullut bändiä paljon ollenkaan. Boulevard of Broken Dreams ja Holiday laulut menevät, mutta en mitenkään fanita. Yhtään levyä ei ole, enkä aio hankkiakaan. Ainoa asia melkein mistä pidän bändissä, on laulajan housut. Niin kuin Iidakin jo totesi, sellaiset pillit housut ovat hienoja, mitä löytyy laulajalta.

GodMustHateMe

Tykkään todella paljon.
Olen vasta nyt tutustunut bändiin enemmän, kun kuulin radiosta Boulevard of broken dream:sin. Pidän paljon siitä biisistä ja muista, joita soitetaan radiossa. Olen saanut American Idiot levyä kuunnella kaveriltani ja se on kyllä todella hyvä. Pitäisi hankkia se itsellenikin jossakin vaiheessa.

Berneri

Holiday on kiva. Pidän tästä aika paljon. Omistan levyn.
Istuin autossa enoni ajoi.
Radiosta tuli Green Daytä, jotain enoni siinä kommentoi..
Sitten sen biisin jälkeen juontaja sanoi jotain:
"Green Day haluaa hemmotella fanejaan ja julkaisee DVD:n..."
Sitten enoni sanoi:"No se vasta olis hemmottelua, jos mikään ei maksais mitään, mut kaikki maksaa omaisuuden.. :evil: "

Nypon

Kyllä tykkäilen, uusimman levyn omistan. Lempibiisejä on Basket case, Wake me up when sebtemper ends ja Holiday.
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite