http://www.qstock.org/2007/
En löytänyt mitään tietoa tuolta sivuilta mutta hei jeeeee ! : D
Tulen tänne vaikka väkisin !
Keitä tulossa?
Minä ainakin tulossa ihan välittömästi ! Jes ! Tätä on oikeesti odotettu niiiin kauan etten voi edes uskoa vielä, että tämä tosiaan on totta :'D Voi olen vieläkin ihan sekasin.
Ja vielä kun kesällä heittävät vain kaksi keikkaa Suomessa, niin ei olis parempi tuuri voinu olla (': Whii. Kiva kun vihdoin tänne pohjosempaankin tulevat festaroimaan.
EN VAAN VOI TAJUTA. Mulle tapahtuu liikaa hyviä asioita keikkojen suhteen. En olisi osannut edes UNELMOIDA tästä. 90km, festarit, ystävät ja Rasmus. En voi uskoa, että ne tulee VIHDOINKIN näin lähelle. Qstock. Tää on oikeesti ihan liian hyvää ollakseen totta.
Anteeksi, olen hieman sekaisin!
Ja nyt jo noi muut julkaistut esiintyjät; Sonata Arctica, pmmp, Zen Café.. Tulee kyllä kovatasoiset festarit. Aww. En voi tajuta. Mun unelmat käy toteen.
Aivan pakko päästä!! Olen vieläkin seota, kun SomethingMadness tuossa hetki sitten kertoi mulle tämän asian. Kuitenkin kun keikka vielä on suht lähellä ja kaikkea!
Pyydän anteeksi, nyt ei vielä oikein tule kovin järjellistä tekstiä :') Mutta oon vaan niiiin onnellinen tästä keikasta.
Voi vitsi, en taida päästä. Melkein 4 tunnin ajomatka,eikä ketään tuttuakaan enää asu sielläpäin. Mut onhan tässä vielä aikaa suostutella äiti tai isä kuskaamaan...
pikkasen meinasin pyörtyä ku kaveri tosta tekstas ;> TONNE ON PAKKO MENNÄ ! ihan pakko.
ei täältä iha niiiiin kauhee matkakaan sinne oo et noilla porukoilla ei saa olla mitään tota vastaan ! <3
JIPII!
kuusisaari rokkaa heinäkuussa!!
ohan tätä ootettukki että pojat qstockiin tulis!

sweet
tulossa ollaan! kivaa että tulevat taas pitkästä aikaa vähän tänne pohjosemmaski. nyt ei sitten muuta kuin kesää odotellen. 8)
Voi hölmöys. Miksi juuri Qstock?? Niin pirullisen kaukana. Nyt vaan sitten toivomaan kaikki sormet ja varpaat ristissä, että sinne tulisi paljon muitakin hyviä bändejä jolloin sinne lähteminen alkaisi näyttää edes semi-järkevältä.
Ms.Joa kirjoitti:Voi hölmöys. Miksi juuri Qstock?? Niin pirullisen kaukana.
Hyvä vain että välillä tänne pohjosempaankin tulevat ! Tuolta se tuntuu meistä pohjoisemmassa asuvistakin, kun tulee tieto että äRRät ovat jossain tyyliin Ankkarockissa ;'> Ihan hyvä, että välillä toisinkin päin.
Ja voi jestas tosiaan noi muutkin tähän mennessä julkistetut esiintyjät ♥ Odotan jo niin eniten kesää (':
todellAKI ollaan menossa kaverin kaa

TodellAKI oon menossa kaverin kaa! 8)
Olis ihanaa päästä sinne. (:
jos niiden toinen kéikka on jossai yhtä kaukana ku qstock ni voi

sais tulla ankkaan se toinen...
No todellakin tulossa. Juniin ei mee kun 50 euroo, mutta ei jostain syystä vois vähempää kiinnostaa. En vaan ymmärrä, miten ikin jaksan oottaa tonne asti.