Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Bändi josta viimeksi innostuin
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8
Eli siis mistä bändistä innostuit viimeksi? Miten ja miksi?

Mä ite oon innostunu aika monestakin bändistä tässä nyt. Viimeks ehkäpä taas uudestaan Smakista. Se lähti siitä kun päätin tossa viikko sit ostaa sen niitten uudemman levyn ja sehän oli ihan mahtava! Tosi hyviä ja ihania biisejä.

Sit meiän musamaikan ja sen yli-ihanien musatuntien ansiosta innostuin Leningrad Cowboysista ja jossain määrin Kirkasta. Laulettiin sen tunnilla Those were the days:iä ja sehän oli todella mahtava biisi (sitä tulee nyt laulettua joka ikinen päivä kotona, koulussa, ulkona...). Kyllä mä sen biisin jo ennestäänkin tiesin, mutta vaan sen suomalaisen version... Musatuntien ansiosta mä oon alkanu kuuntelee vaikka mitä uusia bändejä ja artisteja.

My Chemical Romance alko myös kiinnostamaan mua tossa vähän aikaa sitten.
Sunrise Avenuesta innostuin viimeksi. Ja olen toki edelleenkin innostunut. Kuulin miten hyvin bändi on menestynyt mm. Saksassa, se teki vaikutuksen kun harvemmin mikään suomalainen bändi, joka on julkaissut vasta depyyttinsä on jo eurooppaa valloittamassa niin hyvällä menestyksellä. Täytyyhän siinä jotain spesiaalia olla. :wink: Forever yours on kyllä niin mahtava kappale että huh, huh.
tätä kysytään jokapaikassa, mut mulla ei oo koskaan tähän mitään järkevää vastausta,
koska musta tuntuu et oo tykänny niistä bändeistä mitä kuuntelen ni tosi kauan.
mutta jos nyt pakko on joku sanoo ni viimeks kiinnostuin EHKÄ rendez-vousista,
mutta siitäki on jo monta kuukautta aikaa.

eiku hei, kiinnostuin uudestaan (tykkäsin joskus keväällä-kesällä, mutta sit tuli kaikkia muita ni en
sitten kerennyt kuuntelemaan ja ymsyms) clark kentistä.
Taitaapa se tuo Sunrise Avenue olla.. jouluna näiden levynkin sain lahjaksi ja sitä on ahkersti tullut soitettua. Pari kaveria on yrittänyt mua melkein väkisin käännyttää Sunrise Ave faniksi jo pitemmän aikaa ja taisivat viimeinkin onnistua Very Happy

Kenan Doğulu on myöskin soinut levysoittimessa tiuhaan. Kaveri lähetti muutaman kappaleen tältä heebolta joihin rakastuin heti. Kunnon tanssibiisejä, mutta myös niitä rauhallisia kappaleita löytyy.
Sunrise Avenue.
Eno osti joululahjaksi levyn, ja sitä ennen vihasin näitä.
Olen oikeesti niin ylikiitollinen, että sain tämän levyn, koska nytkin varmaan puhuisin pa-kaa tästä bändistä : >>>
MUCC, Disco Ensemble, Entwine,Sunrise avenue on tullu täs vasta vähän aikaa sitten. Mulla ei oo vielä edes niitten cd:itä.
Ja My chemical romance on ollu jo vähän kauemmin,mut kuitenki Smile
Ai niin ja Simple Plan,siitä innostuin jo kauan sitten,mut nyt vasta sain hankittua levyn.
Olis kauheen paljon levyjä ostettavana ja niin vähän rahaa Confused
My Chemical Romancesta veikkaisin jos oikein muistan. Kun Dirpastakin on jo aika pitkä aika. Pikkasenko aika muuten kiitää o.o'

muoks. Ainiin, 30 seconds to Mars on kans tosi jees. Ja vielä tuoreempi tuttavuus kuin MCR.
Voi näitä on tullu viimesen puolen vuoden aikana kamalasti.

30 Seconds To Mars, Billy Elliot, Jimmy Eat World, von Hertzen Brothers, Weezer, Panic! At The Disco...
Disco Ensemble ja MCR on kiinnostaneet jo kauan, viimesen puolen vuoden aikana oon päässyt kunnolla tutustumaan.
Aivan viimeisimmät taitavat olla Crimson Line ja Automatic Eye ♥ Pitkään aikaan en ole tuntenut mitään sellaista kun löysin noiden piisejä. Se oli rakkautta ensi kuuntelulla <':
Etenkin Crimson Line ♥ Vieläkin kulkee kylmät väreet selkää pitkin, kun noiden piisejä jamittelen. Aww. Toi laulajan ääni. En tiedä mitä sellaista siinä on että saa mut kananlihalle. Tykkään aika potusti <':
hmm, varmaankin se olisi MUCC : D vaikka sen jälkeen on tullut Suzanne Vega, mutta en nyt siitä niin hirveen innostunut ole, mutta MUCC.. ahh, wiih, jee! Laughing niitten keikallekkii on menossa ja ja ja. biisejä kuulee koko ajan vaan enemmän, ja eilen piirsin (vasta) ekan fanarttini Tatsusta ^^ (laulaja)
Nyt viimeset joista oon kiinnostunu, ni on ollu mm. 30 Seconds To mars, AFI, Bullet For My Valentine ja Panic! At The Disco. Levyjä en oo saanu ostettuu, mut satunnaisii biisei on koneella.
Valvomosta innostuin viimeksi..
En pitänyt kummemmin mikä kesä biisistä, mutta kun koko albumin sain se oli hyvä....

Sunrise avenuellakin on nättejä biiseujä...
En ole lähiaikoina innostunut paljonkaan mistään bändeistä, mutta sanotaan Sunrise Avenue. Heillä on tosiaan nättejä biisejä, vaikka monta en ole kuullutkaan paljoa heidän musaa. Forever Yours on tosi ihana. Very Happy Fairytale Gone Bad on soinut kenties vähän liikaa radiossa? Mutta onhan se silti hyvä Very Happy <3
Schwarz Stein, DOREMIdan, Blam Honey, Eve of Destiny, Közi.
Nämä voisivat olla ne uusimmat löydöt. Ei tätä ehkä niin innostumiseksi voi sanoa, mutta tykkään. MUCC:un mie löysin 5-6(?)kk sitten, ja se oli sitä innostumista. Tykkään hirveästi. 3 levyä olen saanut hankittua. Olen aika suppealla ajalla saanut musiikkimakuni laajentumaan. Ja se on hyvä asia, että voi kuunnella vuorotellen niitä, ettei vahingossakaan sitten kyllästyisi. ^_^

lafawiblu

uu coheed & cambrian löysin jotenkin uudestaan jostain tunkiolle tungetun teinini sisuksista ^^ näkispä kesällä elävänä!

keikkakuumeessa odotellessa paprika korpsin vanhempi musiikki (ja kohta myös uusi) on jaksanut nostattaa jalkaa ja mieltä.

ihan uusi tulokas on cat power, joka sopi sopivasti joulun tunnelmointiin. en oikein edes tiedä mistä se tuli <: hommasin biisit ja huomasin olevan vallan kuuntelukelpoista.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8
Julkaisun osoite