Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Hauskoja juttuja joita pojat ovat sanoneet.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Elikkäs tämmönenhän oli tuossa entisessä foorumissa, mutta hävisi, joten päätin laittaa tän uudestaan. Laittakaa tänne siis kaikki hauskat jutut joita ootte poikien kuullu sanovan. Ainakin viime jutuista sai makeat naurut Very Happy

En oo varma kuuluuko tänne. Siirtäkää jos on väärässä.

---

YleX:n haastattelussa kuunteluttivat vuoden 96 haastattelun. Juontaja käski poikien kertoa miten Peep lausutaan.

"Se lähtee tosta poikamiesmäiseltä korkeudelta", Lauri
"Poikamiesmäisellä orgasmin taajuudella", Eero
"Eeroo!... Se on taas sillä päällä!" Lauri

En oo ihan varma menikö se just noin, mutta kyllä nauratti!
Laughing
MÄ nauhotin ton haastiksen uusinnan tänään ja hauskaa oli*virn*

mut tosiaan se oli aika hauskaa kun Lauri siel jossain keikalla kerran sano, et: "Haluaisin omistaa seuraavan biisin Akin mummolle".... AKi repes siel rumpujen takana Laughing
Mä nauroin kamalasti sille viihdeuutisten haastattelulle, missä puhuttiin siitä, että joku fani olis ottanut Lauri -tatuoinnin, ja tulis sanomaan jotain: "Hei, mulla on tatska susta täällä, ollaanko kavereita?" Sitten Laurilta kyseltiin siitä Björk -tatuoinnista, ja siltä kysyttiin, mitä se menisi sanomaan Björkille, jos näkisi tämän, ja vastasi sitten "Hei mulla on tatska susta täällä, ollaanko kavereita?" :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''DD

En muista tarkalleen, miten se meni, mutta jtn tällasta ^_^
Bullet kirjoitti:Mä nauroin kamalasti sille viihdeuutisten haastattelulle, missä puhuttiin siitä, että joku fani olis ottanut Lauri -tatuoinnin, ja tulis sanomaan jotain: "Hei, mulla on tatska susta täällä, ollaanko kavereita?" Sitten Laurilta kyseltiin siitä Björk -tatuoinnista, ja siltä kysyttiin, mitä se menisi sanomaan Björkille, jos näkisi tämän, ja vastasi sitten "Hei mulla on tatska susta täällä, ollaanko kavereita?"

Joo, tää oli niin paras juttu! Laughing
Mietin juuri silloin, että juuri tuollaisista pikkujutuista huomaa ettei kundeilla ole noussut kusi päähän. He osaavat heittää läppää myös itsestään mikä on todella tärkeää. Tosi hieno juttu!

Mimra-Virus

Muistan kanssa ton viihde uutisten jutun mutta eiko se mennyt näin:
L:Jos joku yrittää tehdä muhun vaikutuksen ottamalla selän kokosen lauritatskan ni mä oon enemmänkin näin *laittaa sormet ristiin ja pitää outoa ääntä kauhistuneella ilmeellä* Mikään, kato mikä mulla on , ollankos kavereita? ei tehoo.
(sit jatku jotenkin ja puhe kääntyi laurin Björk tatskaan.)
Juontaja: Ootko koskaan tavannut Börkiä?
L:en...
J:Mitä sä sanosit sille jos tapaisit?
L: *miettii* Kato mitä mulla on! Ollankos kavereita? *repeää*
Aki: *Laittaa sormet ristiin ja kohoittaa ne laurin korkuudelle nauraen ja pitäen outoa ääntä*
J:*nauraa*
Muistan lukeneeni tältä foorumilta (?) joskus sellaisen jutun, jonka oli joku fani tms. kirjoittanu. Se meni jotenkin näin:

Fani: Aki! Akiiii! Tuutko yhteiskuvaan?
Aki: Tottakai, mutta nopeasti sitten. Mulla on niin kova vessahätä että täytyy pitää pippelistä kiinni.
Fani: Okei...

Laughing Laughing

Berneri

Tuo Dancerin kirjoittama.. Laughing
näissä poikien kertomissa jutuissa on aina jotain joka saa nauramaan niinku esim toi Daylightin kirjottama.. Very Happy

-sukulaku-

Tampereella ehdin hetken juttelemaan Paulin kans

Mä:Saanko tähän nimmarin?
P:Joo...(kirjottaa nimmarin)
Mä: Saanko mä vielä kaks nimmaria lisää mun kavereille ku ne on tuolla Laurin luona?
P: Joo..(kirjottaa nimmarit) Se tekee sitte 20 euroo.
Mä sanoin vaan kiitos ja lähin nauraen pois... Laughing
Nosturilla oli aika hauskaa, kun istuttiin kavereiden kanssa keikan jälkeen Nosturin pihalla ja Pauli kävelee ohi.

Pauli: moi tytöt!
me: Pauli! [juostaan Paulin luokse]
minä: tuutko kuvaan?
Pauli: joo, kunha laitan ekaks tän kalakukon autoon.
minä: kalakukon?!
[hetken päästä]
kaveri: saanko mä halata sua?
Pauli: te ootte sakkolihaa!
kaikki repes. :'''DD
Berneri kirjoitti:-sukulaku-:n ja SomeoneGuilty:n. Laughing

Sakkolihaa. xD
Pauli on hauska mies. Very Happy <3

Dreaming

someone kirjoitti:Ja aamulla nosturilla:
*pauli tulee*
Pauli:"onko se ovi auki?"
ihmiset:"ei..."
Pauli:"UF!" Shocked
ihmiset: Laughing

Laughing Repesin. Kiitos ihmiset kaikista hauskoista jutuista, kun itse en ole päässyt juttelemaan/ halamaan poikia. Very Happy
jotenki oli hauskaa kun Laurilta kysyttii huumassa että pitäiskö "sen tyypin" pelata ja Lauri kertoi rassejen moton olevan "kaikki tänne ja heti!" Smile laku vaan on niin ihaana! oli pakko kirjottaa se muistiin...
p.s. toki meni huuma-keikka nauhalle Smile

It's Madness

No just siinä, ku ne oli siinä YleX:n studiovieraana, se oli hauska ku niiltä kysyttiin et mitä ne ottais mukaa autiolle saarelle... Aki sano et se ottas soittokamat jos sinne tulis vaikka piraija ja sit vois sille soittaa... xD Tuo oli miusta ainakii hauska Laughing
Mua nauratti kun uusimmassa Suosikissa Akilta ja Laurilta kyseltiin kaikkee, ni sit yks kysymys oli, että onko teillä keikoilla aina mukana joku "onnenkapistus", vaikkapa lapsuuden nalle taikka haiskahtvat tennissukat?
Aki vastas siihen että haiskahtava rumputeknikko... Very Happy No joo en tiiä oliko toi oikeesti kenenkään mielestä hauska juttu, mutta mua nauratti.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Julkaisun osoite