Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Sturm und Drang
Tänne kaikki mielipiteet Sturmiksesta. Ite tykkään ja olin myös niiden Rising son videon kuvauksissa...

Roope77

Tosi hyvää muusiikkia ja Andrella on tosi hyvä ääni (muistuttaa jotain dio/scorpionssia). Se rising son single pitäis kuulema tulla nytten tammikuussa ja levy sitten pääsiäisen aikoihin Very Happy ...Odotan innolla videoo, kuulema aika kovaa menoa on luvassa ja bändi tomii livenäkin tosi hyvin. http://www.myspace.com/sturmis , tuolta voi kuunnella Rising sonin!
Juu tässä kuussa sen pitäis tulla. Ei oo tullu viel Crying or Very sad Ja ne on hyvii livenä, vaik kuvauksis soitti playbaccina... Tunnetko Alexia? Se kitaristi.

Roope77

eerofani91 kirjoitti:Juu tässä kuussa sen pitäis tulla. Ei oo tullu viel Crying or Very sad Ja ne on hyvii livenä, vaik kuvauksis soitti playbaccina... Tunnetko Alexia? Se kitaristi.

Tunnen Very Happy ei millään jaksa odottaa levyä.
Roope77 kirjoitti:
eerofani91 kirjoitti:Juu tässä kuussa sen pitäis tulla. Ei oo tullu viel Crying or Very sad Ja ne on hyvii livenä, vaik kuvauksis soitti playbaccina... Tunnetko Alexia? Se kitaristi.

MITÄ?! Puhuuks Alex suomeeki vai pelkästään ruotsii? Mä en osaa yhtään ruotsii Confused

Voitko myös antaa sit linkin mis näkee sen videon? En oo nähny sitä viel kokonaan Sad

Roope77

eerofani91 kirjoitti:
Roope77 kirjoitti:

MITÄ?! Puhuuks Alex suomeeki vai pelkästään ruotsii? Mä en osaa yhtään ruotsii Confused

Voitko myös antaa sit linkin mis näkee sen videon? En oo nähny sitä viel kokonaan Sad

Itellä on se video jo koneella. En tiiä nettisivua missä olisi mutta pojat taitavat olla kids 20 ohjelmassa huomenna.
joo, olivat kids top 20 vieraina. se biisi mikä tuli ni oli miusta ihan ok, selvästi kuului että on vaikutteita ;D
se vaan rupesi "ärsyttämään" kun pojat koko sen videon ajan seisoi paikallaan ja moshasi löysästi Laughing
ketä siellä oli, öö, oliko niiden nimet andre ja jeppe eikun? Rolling Eyes
Joo André ja Jeppe ne oli. Toivoin kyl et Alexi olis tullu sinne mut ei se tullu Crying or Very sad Alex on mun suosikki tost bändist. Ja sturmis on bändinä mun suosikki, tietenki rasmuksen jälkeen Very Happy

Roope77

Se tuossa ohjelmassa oli/on ärsyttävää että ne ei näytä koko videota + että aina videon välissä ne kuvaa "yleisöä". Muutenkin se haastis olisi saanut olla vähän piteempi mutta muuten oli kyllä ihan kiva "haastis" Very Happy
IHAN PARAS BÄNDI!!! Eli siis lovetan. Very Happy Mieki tunnen Alexin, taisiis oon naapuri. Ei se kyllä ikinä oo tainnu mulle mitään puhua mutta sen isä on. Very Happy

alle705

Oikein hyvä bändi vaikka ne on vielä noin nuoria.
Hyvin ne osaa soittaa ainakin Very Happy
Rising Son on tosi hyvä ja tarttuva biisi, mutta jotenkin
se musa video on vähän.. kuten täällä jo sanottiin, löysä. Mutta
kyllähän sen sitten ajalla oppii .

Ja mä näen ne joka päivä koulussa, ja usein myös kuulen ne kaikenlaisissa Vaasalaisissa tilaisuuksissa. Laughing
Suurin osa Sturmiksen pojista käyvät samaa koulua kuin mä (Eli Vaasa Övningskola) , (ne ovat vuotta vanhempia), ja sitä paitsi mä tunnen ainakin Andrén aika hyvin, kiva tyyppi ;)

Marabou

Juuuh onhan tuo Sturmis hyvä bändi ja niillä on hyviä kappaleita levyllään, ;D tykkään. Mutta toisaalta, kun sitä levyä on kuunnellut jo AIKA paljon niin se alkaa tylsyttää :/

Ms_Christus

Mun on nyt pakko sanoo, että en tykkää kyllä. Pojat kyllä osaa soittaa todella hyvin vaikka ovatkin nuoria, pisteet sille....Mutta,mutta jotenkii en vaan tykkää sen solistin Andren laulu äänestä, se on vaan jotenkin...Ärsyttävä?
Rising Son oli alussa ihan menevä biisi, mutta nyt se jo ärsyttää Confused
Ihanhan tuo on kuunneltavan arvonen bändi ja livenäkin ihan hyvä. Tosin huomaa kyllä vaikutteet selvästi ja hieman se kukkoilu häirihtee, Vaan mitäpä väliä. Nuoret pojat osaa soittaa ja saa yleisön mukaansa ni mikäs siinä. Smile
Hyvää musiikkia tekevät, täytyy sanoo. Ekan kerran kuuntelin kaverin kans The Voicea, ja Break Away soi siinä. Kaveri luuli, että se oli Ari Koivusen biisi, mutta näin, että se on Sturmareitten. Kaveri ei uskonut, joten piti netistä mennä näyttämään... Joo, tais vähän mennä ohi aiheen...common053
Julkaisun osoite