tulipa mieleen että teenpäs tämmöisen aiheen.
mitäs mieltä olette, onko "tuolla jossain" kaukana avarudessa elämää?
minusta siellä täytyy olla, onhan koko avaruus niin suuri...
tänäänkin rupesi ihan ihmetyttämään kun nähtiin semmonen nopeesti matalalla lentävä juttu, se kääntyili nopeesti ja siinä oli vilkkuvia valoja, ja näytti ihan siltä kuin se seuraisi meitä.
mutta enpä tuosta teidä että mikä se oli..
Alkaa pelottaa ku miettii tähä aikaa tuommosia
Kai siellä on, mut ku miettii ni avaruus on nii iso et en ees tajua mite iso... Mut onha siellä bakteereja, eikös se oo todistettukkii? Joitai alkeellisia bakteereja... Ja sit ku on nii monia aurinkokuntia ja galakseja ja madonreikiä, mistä voi päätyy minne vaa... Jos, ni ehkä siellä on älykkäämpiä ku myö, tai sit joitai solujuttuja vaa... Ei voi tietää...
Mäkin olen miettinyt näitä asioita suht paljon, ja olen sitä mieltä että pakkohan jossain on olla enemmän tai vähemmän älyllistä elämää. Ei me voida millään olla ainoita älyllisiä olentoja täällä kaiken keskellä! Tästä keskustelun voisi johtaa helpostikin eri maailmansyntyteorioihin, mutta pysynpä aiheessa ;)
Tuli tuosta Akanen jutusta mieleen, että isäni on kertonut erään samanlaisen tarinan. Silloin kun hän oli kauan sitten pikkupoika, jonain talvena tuossa metän päällä, korkeudesta ei tietoa, oli liikkunut hitaasti eteenpäin sellainen punaoranssi pallo. Yhtäkkiä se oli räjähtänyt, ja siitä oli levinnyt taivaalle valtavasti revontulia, tai jotain sen tapaisia

Tämä on siis tapahtunut joskus 50-luvulla.
Ja kyllähän tuolla taivaalla monenmoista liikkuu, satelliitteja sun muita. Niitä on kiva katsella iltaisin jos on tähtitaivas :>
Peeäs, siirsin aiheen tänne äänestyksiin.
Mä ainakin uskon,et avaruudessa on elämää.
Mä uskon myös et on monia muita Maan kaltaisia planeettoja,missä voi olla jopa kehittyneempää teknologiaa. Ois aika vaikee uskoo et tää olis ainut paikka missä voi elää. Ja onhan sitä Marsissa vettäkin virrannut, joten ainakin alkeellista elämää siellä on.
Joskus on tosi kiva leikitellä sillä ajatuksella et siellä on elämää ja kuvitella millasta

Voiha jotku pallurat olla pallosalamoita, vaikka oikeestaa kukaa ei ees tiiä mitä ne on...
Noihi bakteereihi vielä: Muistaaksee luin Tieteen Kuvalehestä tai jostai, et Marsissaha on joskus ollu vettä ja eläny bakteereja...
Mä oon aina uskonut et tuolla jossakin on elämää ja tulen aina uskomaan
itekkin ihmettelin serkkuni kanssa mitä ne välkkyvät jutut taivaalla on niin saimme pian selville että ne ovat sateliitteja

Ensin luultiin et ne on avaruusaluksia,mut sitten meijän ilopilattiin :wink:
En tiedä.. Se on sellanen.... Jännä juttu.. Vaikee sanoo...
Oon aina miettiny, mutta en kyä tosissaan tiedä uskoako vaiko ei. Kuitenkin avaruus on niiiiin laaja. Ja kun meiän maapallolla on ihanteelliset olosuhteet ja blaa blaa blaa. Niin miksei jossain toisessa aurinkokunnassa tuolla jossain voi olla joku sopiva pallo juuri sopivalla etäisyydellä omasta auringostaan. Siellä voi hyvinkin olla jotain.
Nää jutut ylittää mun aivotoiminnan kapasiteetin : D
Kai siellä on

pakko olla..
ja jos vielä luottais tohon Ufolaulun sanoihin, nii varmasti on x'D
Kyllä mäkin uskon että edes jossain tuolla elämää on. Mitään kunnon todisteitahan siitä ei ole, mutta miks niin ois alettu uskomaan jos niin ei olis. Mun elinaikana se ei tuu ehk selviimän onko, mutta ehkä vielä joskus...