Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Smak
Sivut: 1 2 3 4 5 6

GodMustHateMe

Eli mielipiteitä tästä bändistä.
Pidättekö musiikista?
Omistatteko levyjä?
Oletteko käyneet keikoilla?

Mie itse kuulun todellakin Smak faneihin. Pidän paljon biiseistä ja kunnioitan sitä, että he tekevät itse biisinsä. He ovat nuoria, mutta osavat hommansa. Smile
Omistan levyn ja pari singleä.
Kerran olen päässyt Smakin livenä näkemään ja meno oli aivan huippua. Plussaa oli vielä se, että pojat jaksoivat jakaa kaikille nimmaritkin. Smile
Smak-fani täällä ilmoittautuu \o/

Tykkään ihan mielettömästi. Ihastuin jo silloin, kun pojat olivat ensimmäistä kertaa Summerissa vieraina. Levyn sain sitten myöhemmin joululahjaksi. Nuoria poikia, jotka todellakin osaavat soittaa.

Ja Oulussa olin tässä vähän aikaa sitten poikia katselemassa, ja kyllä ne vetää sairaan hyvän lavashown. Harmi etten yhtään tajunnut, että he nimmareitakin jakavat, niin jäi nimmarit saamatta :''''D

ja dvd on kai jo ilmestynyt ? Sen voisi ostaa, kunhan saisi vähän lisää rahaa. On tullut taas kamalasti tuhlattua vähän kaikkeen ^_^

GodMustHateMe

Bullet kirjoitti:Smak-fani täällä ilmoittautuu \o/

Tykkään ihan mielettömästi. Ihastuin jo silloin, kun pojat olivat ensimmäistä kertaa Summerissa vieraina. Levyn sain sitten myöhemmin joululahjaksi. Nuoria poikia, jotka todellakin osaavat soittaa.

Ja Oulussa olin tässä vähän aikaa sitten poikia katselemassa, ja kyllä ne vetää sairaan hyvän lavashown. Harmi etten yhtään tajunnut, että he nimmareitakin jakavat, niin jäi nimmarit saamatta :''''D

ja dvd on kai jo ilmestynyt ? Sen voisi ostaa, kunhan saisi vähän lisää rahaa. On tullut taas kamalasti tuhlattua vähän kaikkeen ^_^

Hyvä, että täältäkin löytyy ainakin yksi Smak fani miun lisäksi. Smile
DVD ilmestyy lokakuussa. Very Happy Pakko käydä heti ostaa. Smile
Pidän heidän musiikistaan ja levynkin omistan. Yhdelläkään keikalla en ole ollut, koska niin fani en kuitenkaan ole että keikasta viitsisin jotain maksaa (tuhma minä), mutta ehkä sitä vielä joku päivä Very Happy
Nyt on jäänyt heidän musiikkinsa kuuntelu vähemmälle kiitos Rasmuksien uuden albumin ja koulukiireiden.

Nypon

Olen kuullut näiden muutaman biisin, mutta ne ei oikein muhun iske. En vaan tykkää...

Crow

Smak fani nyt ja aina! x)

Mä tykkään näistä todella. Very Happy Hieno bändi ja hyvää musiikkia. Vesi Tulvii Sisään on ihuna<3
Joo,menettelee. En sillä tavalla fanita hulluna enkä omista levyjä mutta en vihaakkaan.
Joo, Smak kolahtaa. Innostuin sillon ööh...en muista mikä vuosi oli, mutta joltai radiokanavalta soitettiin jotai tuntemattomampien bändien biisejä, niin kuulin Myrskyn.
Sen jälkeen alkoi kauhea tietojen kalastelu *virn*

Leynkin khyl omistan, nyt vaan on kuuntelu jääny vähän vähemmälle.

Yhdellä keikalla olen ollut, Vuokatissa toukokuussa 2005. Oli jotain ihaninta<3
Pidättekö musiikista?
kyllä.
Omistatteko levyjä?
en.
Oletteko käyneet keikoilla?
muutamalla.

kyllähän tää Smakki on ihan hyvä. mukavia ovat bändin jätkät muutenkin, keikoillaki tosi energisiä. tykkäilen. ;>
Tykkään!!!! <3<3<3 Ihania poikia, ihanaa musaa! Very Happy Aina oon tykännyt musasta, mut Oulun keikan jälkeen rakastuin!!!! Putoan ja Rikkirevitty on ihanimmat biisit. Levyn omistan.

Kola

haaaa! Tykkääntykkään kovasti tykkään.<3 Toinen lempibändini Rasmuksen ohella. Biisit ovat mahtavia, en ymmärrä miten pojat noin hyvin osaavat nuoresta iästään huolimatta. Sic Transit löytyy, Hallanvaaran ja VTS:n sinkut sekä Nousen-promosinkku. Neljällä keikalla olen ollut ja meno on ollut tietenkin mahtavaa. Nimmarit toki löytyy myös ja yksi yhteiskuvakin. Fani olen ollut vasta toukokuun lopusta asti. Pojat ovat tosi kivoja ja huomioivat faninsa. Biiseistä eniten iskee Putoan, mutta kaikki muutkin. ahh.<3

DVD:n ostan tietenkin heti, kun se ilmestyy. Toivottavasti minua ei siellä näy. Laughing Ja uutta levyä odotan kovasti. Very Happy
hyvä livebändi. en mä sitä levyä kauheesti jaksa kuunnella. kyllä tässä on yli vuosi tykkäilty menosta ja käyty keikoilla. Smile

shalimar

niillä on yksi hyvä kappale nimittäin myrsky muita en oikein tajua Very Happy (oon kuunnellu koko levyn)

-PeeP-

Täälä on kans yksi Smak fani!! Very Happy Levyn omistan(nimmareilla varustettuna),yhden sinkun ja oon ollu kahdella keikalla!! Hyvää musiikkia,ei voi muuta sanoa( onneksi tekevät itse biisinsä!!)!! Very Happy
Uumama, ootteko ladanneet koneelle sen ekan videopäiväkirjan? MAHTAVA!!<3<3 Ihania juttuja, nauran niille aina ihan kippurassa. ;) Käykää ihmeessä lataileen, ja ne muut videot kanssa. Tulispa se DVD pian!
Sivut: 1 2 3 4 5 6
Julkaisun osoite