Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Technicolour
Sivut: 1 2 3 4
Tykkääkö täällä kukaan Technicolourista?
Itse tykkään Smile Molemmat levyt löytyy,ja neljällä keikallakin on tullu käytyä Smile
Hieno bändi sanon minä :wink:
Ihan kuunneltavia biisejähän niillä on, mutta en sen kummemin yhtyeestä kuitenkaan pidä.

GodMustHateMe

Ihan ok musaa. En ole kyllä kuullut kuin ne jotka radiossa soivat. En omista yhtään levyä eikä kyllä nyt ole ainakan tarkoitus ostaa. Ei oikein iske niin paljoa.
Teach me love on ainakin ihan järkyttävä biisi. Ei sellaista pysty kuuntelemaan.

Mutta kun näin tämän bändin livenä, se ei ollutkaan niin surkea, kuten alunperin ajattelin. Ehkä tätä kuuntelisi, muttei missään nimessä ihmeemmin fanittaisi.

Enkä tosiaan ymmärrä, miten ihmiset pitävät Jimiä tai Garya hyvännäköisenä ?
tuiha kirjoitti:Ihan kuunneltavia biisejähän niillä on, mutta en sen kummemin yhtyeestä kuitenkaan pidä.

Samaa mieltä. Ja oon sitä mieltä että TC ja Uniklubi -fanit ovat kaikkein hulluimpia Very Happy jestas mikä meininki! Siinä on aina varpaat tulilinjalla jos sattuu olemaan Technicolour faneja lähistöllä Very Happy

One&Only

Nimmarit löytyy kahteen kertaan ja neljällä keikalla oon ollut, mutta en pidä. Oon vaan menny kaverin mukaan seuraks, mut ei musiikki iske. Jimin kaa oon jutellut niin ihan mukavalta se vaikutti mutta musiikki ei ole mitään parasta.

-sukulaku-

Tykkään todella paljon<3Molemmat levyt löytyy ja kymmenellä keikalla oon käyny ja ens viikolla tulee taas yks keikka lisää... Technicolour soittaa hyvää musiikkia ja pojatkin ovat mukavia. Eli musta aivan mahtava bändi! Very Happy
_Ninzu_ kirjoitti:
tuiha kirjoitti:Ihan kuunneltavia biisejähän niillä on, mutta en sen kummemin yhtyeestä kuitenkaan pidä.

Ja oon sitä mieltä että TC ja Uniklubi -fanit ovat kaikkein hulluimpia Very Happy
Shocked Musta taas Negative-fanit on hulluimpia.. Laughing
-Nojaa,minäki paras puhuja.. Rolling Eyes Laughing
Tais mennä vähän OT:ks.. Embarassed
Eikö Technicolourilla ole huomenna keikka Sokoksella? Vai oonko käsittänyt väärin?
Niin juu, kyllä nuo Negative fanitkin hulluuspisteitä ansaitsevat ;)
(Eikä tämän ole siis tarkoitus olla loukkaus)

Sammakko

Tykkään! Huomenna sokokselle menossa kattomaan (On se siis _Ninzu_ siellä klo 18.00)
Mahtava livebändi mielestäni...
Muhun ei oikein tuo TC:n musa kolahda...En tiedä miksi. Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä että Technicolour fanit ON hulluja *naurahtaa*
♥♥♥ ihan bändi! Very Happy Molemmat levyt ja All My Life single löytyy ja parilla keikalla olen käynyt 8) Mukavia poijjaat on Smile

Crow

En oikein enää tykkää.. :? Fireflies, All my life ja Nowhere to go on kyllä hyviä biisejä mutta niihin se ulottuu..
En fanita, pidän. Levyä en kuitenkaan oo ostanut, enkä osta. Hyvin vetivät Oulussa, Jimillä on aivan uskomaton lavakarisma! Fireflies on TC:n paras kappale ikinä, joku Teach Me Love ei kovin kolahda. (Oli kyllä hyvä livenä!) En mäkään oikeen tajua tota Jimi & Gary = <3<3<3<3.. Very Happy Mut Jimillä on kyllä hyvä musamaku, myös tykkään U2:sta.

luciferie

tuli nähtyä TC rock to the riverissä, ihan hyvihän ne veti mutta.. ihan kivaa musiikki ja plaaplaa. ja vaikuttihan tuo gary ja tonikin ihan mukavilta kun niitten kanssa tuli jutusteltua mutten silti mitenkään fanita eikä se muutekaan niin HIRVEÄN hyvä ole..
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite