Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Joululahjatoiveesi?
Sivut: 1 2 3
Joulu lähestyy ja joulupukille aletaan kirjoittamaan kirjeitä. Mitä kaikkea löytyy sinun joululahjatoivelistaltasi?

Itse toivoisin saavani uuden digikameran, tosin se tuskin tulee löytymään paketista jouluaattona, sillä porukoiden mukaan meillä on jo tarpeeksi hyvä kamera, ja sitten toivoisin saavani Musen uuden levyn, ja olisihan tuolla muutama muukin levy jotka ottaisin mielelläni. Esimerkiksi, Musen vanhempia levyjä, Hay and Stonen platta ja myös Breaking Benjaminin albumi olisi kiva saada.
Näitähän riittää. Smile
Uuden kännykän ainakin tarvitsisin ja haluisin Pirates of the caribbean 2 Kuolleen miehen kirstu, Sunrise avenuen levy se kultaversio,tohvelit,niitä oon halunnu jo pidemmän aikaa. Ja sit jotai vaatteita tai lahjakortteja ja karkkia tietty ;)
Jos ton kännykän saan,ni en taida mitään muuta saadakaan...

Lisään sit myöhemmin jotain,jos tulee mieleen.

muoks. Tahtoisin vielä korvikset. Ja jotain,joka jo unohtu Embarassed
Aika musiikkipainotteisia on mun toiveeni. En oo yhtään ehtinyt miettiä, mitä muuta tarvitsen ku musaa ja bändipaitoja. Reissuun lähden sunnuntaina kahdeksi viikoksi eli pitää sieltä sit varmaan postailla lahjatoiveita.
mitä mä nyt voisin toivoo ?

en oikeen haluu mitään, muutaku rahaa PLUS lupaa mennä kattoo sinne rasmusta minne haluun ens vuonna. [ku porukat on tyhmiä, ne ei päästä muuten :'D]
ja ehkä joku pändipaita tai farkut tms.
Öö. Toivon ainakin vinyylisoitinta ja Beatlesin vinyylejä. Sitte palapelejä ja vaatteita ja Pako-DVD jos tulee kauppoihin ennen joulua ja mitäköhän muuta.. Siinä ne tais ollakin.
Mulla ei oo nykyään kovin montaa toivetta. Nyt listalla on Dirun Kisou, Vulgar ja Withering to death. levyt, yksi Rasse-paita verkkopaidasta ja jos en ennen osta niin Dead mand chestin DVD.

Ainiin! Tuon Sunrise Avenuenkin albun voisi laittaa tuohon listalle kun en mä muuten saa sitä kuitenkaan hommattua.

Uusi kännykkä ja digikamera ois kans tosi jees. Kummatkin aika pskana tällä hetkellä.

Eipä mulla tän erityisempiä..

onli

varmaan aika musa painotteista.. cd-levyjä, bändipaitoja yms. :D
ja rahaa :D
uus kamera olis kans ihan kiva tai läppäri.. (:
No, mun lahjalista ei nyt kauheen pitkä oo... Aika levypitoinen vaan Very Happy

Elikä Kwanilta The Die Is Cast ja Love Beyond This Word ja MCR:n The Black Parade Very Happy Sitten ihan perus rahaa ja yhet Back Streetin housut ois kiva juttu. Ja samanlainen toive kun JepuLiinilla, vanhemmat suostuis kuskaa/sponssaamaan keikkoja en kesänä Laughing
Uusi kännykkäkin tulis tarpeeseen, kun tämä nykyinen on ruvennut ryppyilemään aika tavalla... mutta uskon ettei sitä tule kun tämäkin kännykkä on ollu vasta alle kaks vuotta.
No nämä tuli nyt mieleen :
- Mp3
- Green Dayn se kokoelma
- Smak-Elohopeaa
- Simple Plan-MTVC hard rock live
- Only-lahjakortti
- Ilmotustaulu
+jotain pientä esim. vihkoja ja tälläsiä ((:
Mulle on oikeestaan aika sama saanko mä mitään edes lahjaksi ni ei mulla toiveitakaan montaa ole; ainakin mp3 mä haluisin ja sen mä kait saanki ja sit varmaa se Pirates 2...

It's Madness

Ei oikei mittää, en mie tarvii mittää... Aattelin ite ostaa Zoo Tycoon 2 -pelin neljännen lisäosan, mut äiti ei anna ostaa ku kuulemma oon ostellu jo iha tarpeeks pelejä, nii varmaa...
Sims kakkosen lisäosia en vois mitenkää saaha ku eka tartteis koneesee uuven prosessorin tai iha koko koneen, ku miulla on liian hidas niille lisäosille...

Ei mut on miulla joitai:
- Semmone kirja tempuista mitä voi opettaa kissoille (jepjep, kisutkii oppii ;)), ku en millää keksi mitä istun ja tassun lisäks vois opettaa Very Happy
- Siskoille lahjaks jotai niitten suuhu ku ne rääkyy koko aja...
- Kissa enkylopedia tai mikä lie kirja missä hirveesti kissojen roduista ja muutenkii tietoo...
- Victoria Stinvell (en ossaa kijrottaa sitä nimmee) Koirani vai minä? -kirja vois olla iha kiva, ku siitä vois lukkee koiran eleistä ja muuta, ku en oikei ymmärrä koiria ku taas kissoja ymmärrän sitäkii enemmä... Vaikka en koiraa omistakkaa Very Happy
- Yleensä eläinpainotteisia kirjoja, halluisin lukkee eläinten käyttäytymisestä ja eleistä ja ilmeistä ja äänistä, mut semmosta kirjaa ei varmaa oo missä ois ainaskii suurimmasta ja yleisimmistä kotieläimistä...
- Tuoho miun puhelimee jonku liitäntä homman tietsikkaa et saiin kuvat koneelle

Musiikkii ei oo mittää mitä toivoo ku Ripsareitten albumit kaikki on ja samoin Rasmukse ja Killersin...
Aina tuntuu et mittää ei oo mitä halluis (ja iha hyvä) mut sit niitä kohta tupsahtelee enemmä ku tarpeeks...
Muistupa mieleen lisää juttuja mitä toivon eli NYPD Bluen tuotantokausien DVD-paketteja ja Duran duranin levyjä.. Olis kyllä niin kovia nuo.
Hyvin musiikkipainotteinen on minunkin jouluahjatoivelistani :''D Vanhemmat on sanonu jo moneen kertaan, että eihän mulla taida enää muuta elämää ollakaan ko musiikki. Mutta sille ei voi mitään..

Paljon paljon toivoisin saavani levyjä, sen verran pitkä lista niistä on koostunut jotka pitäis hankkia. Mutta en todellakaan tule saamaan kuin muutaman niistä..Ja no vähän olin ajatellut jotain bändipaitaa. Mutta siinäpä ne lyhykäisyydessään.

Gwindorfyel

En saanut viime joulunakaan yhtään lahjoja, niin en varmaan tänäkään jouluna saa. Vanhemmat varmaan antaa vähän rahaa tai jotain ja sanovat, että mee ite ostaa jotain mistä tykkäät, sopiihan se ^__^

Tosin oisi joskus kiva saada lahjakin. Mutta eipä tuo ny niin ihmeellistä. Säästyypähän omatkin rahat kun ei kellekään tarvi hankkia : D

-fear-

Tuntuu jotenkin, että tänä jouluna pyytää kaikkea 'kallista' tai no siis lahjoista mitä toivon tulee aika hintavat jos ne plussaa yhteen.
mutta siis toivon:
-My chemical romance - The black parade [limited edition]
-Disco ensemble - First aid kit [cd+dvd]
-Panic! at the disco - A fever you can't sweat out
-Smak paita
-Lost 2 tuotantokausi dvd boksi

Noita ei edes oikeastaan kauheen paljoa ole, mutta siinä nyt on ne tärkeimmät mitä haluaa.
Ja sukulaisilta saa varmaan jotain rahaa tms.
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite