Niin, eli siinäpä kysymys sitten

. Itsestäni sopii vallan mainiosti. Jossain videöissä Aki näyttää "pöljältä" ilman laseja, kun on tottunut että hänellä on lasit päässä.
Mä en osaa päättää. Kun on tottunu näkemään aina Aki lasit päässä niin tietenkin se tuntuu oudolta kun on ilman. Mut kyl sille sopii et se on ilmankin laseja eli en osaa päättää...
Siirsin aiheen, koska sopii mielestäni paremmin tänne, kun kerran Akista on kyse.
No, mulle nyt on periaattees ihan sama, onko Akilla laseja vai ei. Tottakai se näytti vähän hassulta, kun oli tottunut laseihin. Mutta yhtä hyvännäköinen Aki on laseilla tai ilman 8)
Mun mielestä Akille sopi tosi hyvin lasit.
Nyt oon kyllä alkanu tottumaan laseihinkin. Eli vastasin laseilla.
Tavallaan se on kyllä ihan samakin, et onko lasit vai ei.
Laitoin ton 'aivan sama'. Siis ne lasit oli tosi kivat ja sopi tosi hyvin, mutta eipä sillä oo väliä onko laseja vai ei. Ilman laseja on ihan hyvä myös. (:
What ever. Ei mitään väliä. Aki on aina yhtä tyylikäs, oli lasit tai ei.
Katru kirjoitti:What ever. Ei mitään väliä. Aki on aina yhtä tyylikäs, oli lasit tai ei.
Tiivistit aika hienosti mun ajatukset ^^.
Periaatteessa mulle aivan sama, miltä bändin jäsenet näyttävät. Toki onhan se kivempi katsella julisteissa tyylikkäitä miehiä, joita tästä bändistä kyllä löytyy ^__^ lasien kanssa ja ilman.
Hyvin sopii.
Ilman että laseilla

Aluksi Áki oli iahn kummann näkönen ilman laseja, mutta kyllä siihen tottu aika nopeesti. Ihan sama, onko miehellä lasit vai ei, komee se kumminki on!
tuota noin.. Kyllä ne sopii sille mutta ei Aki huonoltakaan näytä ilman niitä, joten vastaus täälläkin aivan sama.

Toisaalta taas ne oli mun mielestä Akin tavaramerkki ne lasit. Mutta kuten sanottu, näyttää kyseinen herra hyvältä ilmankin. ;) Toki se vie aikaa tottua Akin uuteen tyyliin mutta... menihän siihenkin aikaa kun tottui Akin nykyiseen hiusmalliin, verrattuna siihen mikä se oli Inton aikoihin.
Aivan sama. Molemmat vaihtoehdot sopii.

Mutta kun on tottunut näkemään Akin silmälasit päässä, niin ois se varmaan vähän outoa jos hänellä ei laseja olis...
Ihan samapa tuo.Aki on joka tapauksessa mahtava tyyppi

Aivan sama. Tietysti aluksi oli jotenkin omituista nähdä Aki ilman laseja, mutta kyllä siihen suht nopeasti tottui.
ihan sama. kyllähän sitä eka katto oudosti Akia ilman laseja, mutta kyllä Aki osaa olla tyylikäs ilman lasejaki.