Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mä en nyt tiiä minne tää kuuluu, et siirtäkää jos mieli tekee.
Eli:Voisko joku tosi ihana ihminen kertoa mihin osotteeseen rasmukselle voi lähettää fanipostia??
Ainakin omassa kalenterissa vuodelta 2003/2004 lukee Playground Music P.O. Box 222, 33201 Tampere
Luotan suhun..., kiitos. Toivottavasti se on sitten se!
Dead Lettersin vihkosesta voi osoitteen tarkistaa. ;)
Älä lähetä heille nalleja yms. koska kuulemani mukaan he suunnilleen hukkuvat jo niihin

niitä lahjoitetaan pois, joten sen toivossa ei kannata nallukkaa lähettää että se joskus Laurin viekkuun päätyisi..
Ja jos haluaa saada kirjeelleen vastauksen, voi sen saaminen kestää aaaika kauan

kenties vastausta ei saa koskaan.. ja onhan se ymmärrettävää kun tietää kundien kiireisen aikataulun.
Kiitos kaikki ihanat ihmiset! En mä taida nallukkaa lähettää!

Ite olen kans ymmärtänyt et niillä on nalleja ihan kamalasti!
Kiitos viel kerran!
Minusta tuntuu, että kaikkein omaperäisimmät kirjeet huomioidaan, jos ne ovat esillä.
mut uudessa levyssä osotteeks on laitettu helsinki ei tampere.. kumpikohan se nyt sit loppujen lopuks on..
-----------------------------------------
osoite on:
The Rasmus
PO Box 202
FIN-00121 Helsinki
FINLAND
noin lukee ruotsin sivuilla..
Juu.. Mä lähetin sen kirjeen jo, et ei tarttee enää kirjotella tähän...
no fear<3 kirjoitti:Juu.. Mä lähetin sen kirjeen jo, et ei tarttee enää kirjotella tähän...
Kerro sit, mitä Rasset vastas.

Niin jos ne vastaa

Eihön ne välttämättä vastaa, kun on niin kiirusta

Poikkeekohan tää hirveesti aiheesta, mutta sellasta kysysin et onko kukaan saanu Rasmukselta vastausta, kun on lähettäny niille postii?
EtusivunEnkeli kirjoitti:Poikkeekohan tää hirveesti aiheesta, mutta sellasta kysysin et onko kukaan saanu Rasmukselta vastausta, kun on lähettäny niille postii?
Mä lähetin niille kirjeen joskus vuonna yks ja kaks.. (eli siis vuonna 2001) ja silloin Aki vastas noin kuukauden päästä kun kirjeen olin lähettänyt. Mutta jos siis haluaa saada vastauksen niin pitää sen oman kirjeen mukaan laittaa kirjekuori jossa on valmiina postimerkki, oma osoite jne. mutta tuskinpa enää kirjeisiin vastaavat. Ainakin todennäköisyys siihen on todella pieni.
minäkin joskus muutamam vuosi sitten lähetin postia, ei siitä ainakaan vielä oo mitään vastausta tullut.. tuskin tuleekaan, unohdin kirjoittaa osoitteeni paluukuoreen..

Mä lähetin kirjeen niille noin kuukaus sitten ja sain tänää sielt kirjeen takas..

Ja sain mukana nimmarit ku oli pyytäny.. Ja osote mihin mää sen lähetin oli:
PO Box 202, FIN-00121 Helsinki, Finland
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10