Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Lempi biisejä?
Sivut: 1 2
Onko teillä Lempi biisejä Rasmukselta? Very Happy
Musta kaikki on hyvii Mut on mulla jotain lemppareitakin esim. Bullet, Smash, F-F-F-Falling, Chill, In my life, in the shadows... Tota Letkaa vois jatkaa ikuisuuksiin Laughing Aika lyhkänen tää teksti... Smile

Nuuskamuikkunen

Mä tykkään Chillistä 8) .
//perusteluja kaivataan -_Ninzu_
Muistakaahan sitten perustella mielipiteitänne!

Minä valkkasin Fallingin syystä että se tuo mieleeni ajan jolloin ajattelin: "Miksei koko maailma löydä tätä bändiä? Tämäkin biisi on mahtava!" Lisäksi laulun sanoituksesta löytyy minulle paljon henkilökohtaisia merkityksiä.
Äänestin Chilliä. soi nytkin Very Happy ne sanat, ne on vaan jotenkin niin hienot.
ja kaikki muu.
ja video. NIIN yli-ihana! pitääpä taas kattoa, kun ei ole taas vähään aikaan kattonnuu Shocked
toinen vaihtoehto olisi ollut Smash, sitä tuossa jossain vaiheessa kulutin oikeen urakalla.. mutta yhäkin se on tooodella ihana biisi, sanat on ihanat. heart
ja Bullet. sekin iskee aina. mahtava ihaana biisi.
itse asiassa, KAIKKI Inton biisit iskee aina!
loistava levy, loistavia, ihania biisejä, ihanat sanoitukset.
nämä auttaa ^^
Hmm...Noista biiseistä Bullet, Chill ja Smash erottuvat kaikkein korkeimmille sijoille. Ne vain ovat tulleet vuosien saatossa erittäin tärkeiksi minulle. Mutta jos nyt nuo kolme pitäisi laittaa paremmuus järjestykseen, niin apua. Liian vaikea tehtävä.

Chillin lyriikat, melodiat ja kaikki on kohdallaan. Siitä tulee jotenkin kamalan kodikas olo <: + video on joku loistavin. Sekin huokuu sitä samaa kotoista tunnelmaa kuin itse biisikin.

Bullet taas. Se nousi omaksi suosikikseni Intolta heti kun levy ilmestyi..Lyriikat, jotain upeinta. Biisi, jotain upeinta. Tuo biisi on auttanut mua niin monta kertaa etten ikinä osaa kertoa.

Ja Smash. Tämä on ehkä niitä ihan ensimmäisiä biisejä, jotka on mua todella koskettaneet siinä määrin, että kyyneleet ovat kihonneet silmiin. Ja ehkä sitä kautta on noussut myös erittäin tärkeäksi..Ja jotenkin nyt viime aikoina se on noussut vielä tärkeämmäksi. Saattaa mennä viikkokin, etten paljon muita äRRien biisejä kuuntele kuin Smashia..

Pystyisimpä vain äänestämään näitä kaikkia kolmea :'>
Mutta pitkän harkinnan jälkeen...taidan äänestää Bullet:ia.
Kovan pohdinnan jälkeen vastasin että Bullet. Tykkään lyriikoista tosi paljon, niissä on paljon tuttua ja siksi kappaleesta on tullut tärkeä. Toimii aina, huonoina ja hyvinä hetkinä. Ehkäpä Inton paras kipale tällä hetkellä. Vaikka oon kuunnellu tätä(kin) tosi paljon, ei vaan ikinä kyllästy.
Bulletin ja Madnessin välillä mietin aika kauan,mut Bulletiin päädyin.
Lyriikat on tosi hyvät, ja melodiaankin tykästyin heti.
Kaikin puolin hyvä biisi Smile
Mää en osaa valita noista Bulletin ja Chillin väliltä. Molemmat iskee omalla tavallaan.
Bulletin sanat on mulle todella tärkeet, mut Chillissäkin on jtn....Emt, ei noitten väliltä vaan voi valita.

Muoks
Ja nyt kun näin jälkeenpäin miettii, niin toi Smash olis se ykkönen.Very Happy Mut kaikki noi on edelleen mahtavia biisejä
Chilliin ja Fallingiin ei koskaan kyllästy, vaikka niitä niin paljon joka paikassa on luukutettukin.
Mut kyllä noista Bullet on tärkein. Yks tärkeimpiä ikinä. Lyriikat<3. You say there are so many things going on in your life now, so very hard to find time for me. -- Like a bullet you can hurt me.
Smash on myöskin tosi kaunis biisi, mut ei Bulletia voita.
Kyl noista oli pakko valita Bullet. Se oli jo heti sillon Inton ilmestyttyä ehdoton suosikki<3

llintu

Falling on vaa paras ja siitä tulee niin hyvä olo vaik ois kuinka huono päivä ja v***ttaiski.. Razz

Siistin hieman kieltä. -Dancer

It's Madness

Hmmm, tää oli aika vaikee, mut äänestin Smashia... Ja en ossaa perustella, ku miulle melodia on tärkein enkä hirveesti niitä sanoja kattele, eli melodian takia tääkii...
Jotenkii vaa tää rupes kuulostamaa paremmalta ku enne tuossa joskus, ja tykkään siis...

Muut oli Falling ja Madness, joista piti sit miettii mitä äänestäsin, mut nää on kyllä oikeestaa yhtä hyviä ku Smash...
Kyllä se toi Bullet on tällä hetkellä se tärkein, vaikka kaikissa noissa onki ne omat hyvät puolensa. Bulletin sanat iskee kuitenki ehkä parhaiten noista, ja muutenkin.. Tykkään kaikesta siinä biisissä.
Kyllä noista biiseistä Bullet on ehdottomasti mulle se tärkein.
You say there are so many things going on in your life, now.
It's so very hard to find time for, me.
You say do you believe in the destiny?
This is the way it was meant to be.
Tässä biisissä kaikki on vaan kohdillaan, melodia ja lyriikat erityisesti. Iski heti kun kuuntelin Intoa ensimmäistä kertaa. Tätä jaksaa aina kuunnella <3
Äänestin Bulletia. Very Happy muutkin on hyviä, mutta Bullet oli noista se paras.
Tämä on ihana Live Letterssillä <33
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite