Mikä biisi on tällä hetkellä, tämän päivän fiiliksen mukaan mielestäsi paras Rasmusbiisi ja miksi?
Soiko sinulla kenties joku Rasmusbiisi päässä?
Onko jotakin ihmeteltävää jostakin laulusta jonka haluaisit jakaa muiden forumilaisten kanssa?
Kysyttävää jostakin laulusta?
Tänne saa pulista Rassejen lauluista kaikkea mahdollista!
Akane kirjoitti:ruotsalainen idols. ja ITS.
ei kuulosta mun mielestä kovin hyvältä. itse asiassa nousee karvat pystyyn kun se laulaa välillä niin väärin O.o
Tosiaan mullakin nous karvat pystyyn... sillähän jäi laulamatta siitä välistäkin vaikka mitä! Vaikeaa oli kyllä kuunnella loppuun asti. Agneskin lauloi paremmin sen Suomen Idolsissa eikä sekään nyt mitään hääviä ollut jos multa kysytään :>
Antakaa mulle korvatulpat pliis. Aika karmea veto, jos suoraan sanotaan. Ei tuota kyllä mielellään kuuntele. Agneskin lauloi todellakin paljon paremmin ITS:n Suomen Idolsissa, ja siitäkään vedosta en juurikaan pitänyt, mutta tuohon verrattuna Agnesin laulu oli jo melkein enkelimäistä.
Öh,miten ton voi kattoa?
Mulla on soinut jo kauan päässä If you ever. Niin hyvä laulu,ettei oo toista.
Varsinkin alku ja loppu <3
Nyt oon alkanu taas kuuntelemaan Intoa enemmän,kun pidin vähän taukoa siitä. Todellakin iskee kaikki laulut.
Ja muutenkin oon kuunnellu pelkkää Rasmusta viime aikoina,vaikka oon ostanu just muitakin cd:itä.
Mulla on soinut päässä koko ajan immortal. Tänään aamulla kun menin salille niin siellä oli pari sellaista jätti screeniä ja niillä oli the voice päällä. Heti kun aloitin treenamisen niin tuli immortal. Sen jälkeen vaihdoin puolta ja sieltä tuli heti guilty radiosta. Ne soitti myös paljon muuta hyvää esim: kissii ja the scorpionsia.
Mulla on tänään soinu päässä mm. night after night ja lucifer's angel..
Sit on näitä ihania sekoituksia aina joskus et pari lausetta just vaikka lucifer's angelista ja sit pari lausetta jostain muusta biisistä. Tulee aika hauskoja yhdistelmiä uskokaa pois..

Äsken lähti ihan yllättäen Dead Promises soimaan koneella. Säikähdin vähän sitä alun rumpukomppia kun lähti ihan itsestäään käyntiin. Kuuntelin koko biisin pitkästä aikaa ja tuntuu kuin vasta nyt olisin ymmärtänyt miten loistava se onkaan! Pakko oli kuunnella uudestaan ja uudestaan. Mahtava.
heheh, voi
johan.
kaikennäkösiä ne ruottalaiset idolsiin ottaa..kattokaa myös ton ko. herran unfaihtful biisi..

Laulaapa toi ukkeli väärin

hui. kamalaa. aika ällötys koko "Johan". YÄK.
Ainiin ja sitten se että mikä kappale pyörii päässä vai mitenkäs se menikään

no Blue. The RAsmuksen Blue, heh

En oikein tiedä kuuluuko tää tänne, mut onko Rasmukselta tullu sellanen biisi kuin Line Of Death? [smilie=whatsthat.jpg] Onko tälläistä biisiä edes olemassa vai onko kyseessä esim. coveri? *ulkona*
Biisin sanat löytyvät tuolta:
http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/L...3D0015188D
Tiia kirjoitti:En oikein tiedä kuuluuko tää tänne, mut onko Rasmukselta tullu sellanen biisi kuin Line Of Death? [smilie=whatsthat.jpg] Onko tälläistä biisiä edes olemassa vai onko kyseessä esim. coveri? *ulkona*
Tälle on ollut joskus aikoinaan oma aiheensa, mutta se on näemmä poistettu. Siis, ei taida Rasmuksella olla tällaista kappaletta lainkaan. Monilla lyriikkasivustoilla näkee joitain ihan kummia biisejä Rasmuksen nimissä. Itse oon törmänny Eye Of The Tigeriinkin muka Rasmuksen kappaleena... Uskoisin että tässä on ihan vaan sekaannus kyseessä.
miten ton videon pystyy katsoa? Se vaan menee sen jollekkin 4tv'n pääsivulle? O_O
Tällä hetkellä lempibiisi on Liquid. Entä tiedä miksi.

Se vaan on niin kaunis ym. Tänään on soinut päässä Liquid ja Black Roses:n kertosäe. Mutta tällä hetkellä ei mikään.

If you ever, myöskin. Sopii fiilikseen.
Valitettavasti..
"I deserve to be dead."
Tai sitten Harhakuvitelman kipaleet.