Kysymystä

Saattaisihan tuo olla ihan mukavaa, kunhan ei yksityiselämää mihinkään juorulehtiin ängettäisi... Entä millaisessa julkisuudessa itsesi näkisit?
Ite varmaankin jossain bändissä (kitaristina

). Entäs muut?
Siirsin -Ice705
En ainakaan tietoisesti haluaisi miksikään julkkikseksi, mutta no..Jos joskus pääsisi johonkin bändiin soittamaan ja se menestyisi siihen tapaan että saisi vähän julkisuuttakin,niin minkäs sille mahtaisi. Mutta en ikinä oo sinänsä haaveillu olevani mikään 'julkkis'.
Eipä ole mullakaan pahemmin koskaan julkisuuden himo käynyt mielessä. Muttaniin... mä en varmaan haluais olla musiikin suhteen millään lailla julkkis... Ehkä kirjailijana vois olla mukavaa jos jotain pitää ny sanoa. Tai sitten valokuvaajana ois kiva nauttia suosiota, vaikka tuskin luonto/bändien promokuvaajat tuskin ovat kovin tunnettuja

Mulla on ihan sama juttu.
En silleen 'halua' julkkikseksi,mut olis tosi siistiä olla jossain bändissä ja kiertää ympäri maailmaa kaikissa siisteissä paikoissa.
Mä en kyllä koskaan kertoisi mitään yksityiselämästäni juorulehdille tai muillekaan lehdille. Ei,ei,ei...
hmmh, olis ihan siistiä soittaa kitaraa jossain bändissä. Pääsis just jokapaikkaan kiertelee ja näin. ^_^
Siis tokihan musiikki on mulle tosi tärkeä asia, ja paljon tulee rumpuja bändeissä soiteltua, mutta ei tässä tähtiin olla mitenkään tähtäämässä

Eli mulla ei ole millään tavalla tavoitteena tulla minkäänlaiseksi julkkikseksi. Musiikki satavarmasti pysyy mun elämässä erittäin pitkään, toivottavasti ihan loppuun asti, mutta tavasta en vielä ole täysin varma. Jos joskus sattuu esimerkiksi bändiin, joka menestyy, eihän siinä mitään vikaa tosiaan ole. Mutta ei mulla ole ainakaan suurimpana uratoiveena tähteys. :'D
No muujulkkis ehkä ,kun näytteleväkoripalloilija eli näyttelisin jossain teatterissa ja pelaisin koripalloa suomen maa joukkueessa <:
Ei taida tulla julkkista tai edes minkään maailman rokkaria

Oishan se kiva jos vaikka sais totetuttaa omaa unelmaa ja tehä ite biisejä ja esittää niitä. Mutta ei se ehkä kumminkaan oo mun juttu. Sitäpaitsi, ei tällä äänellä. Voishan tota johonkin idolssiin mennä ja nolata ittensä [smilie=rofl5.gif]
Noo empä usko
Ku on sosiaalisten tilanteitten pelko, eli pelko et joutuu toisten huomion kohteeks (vaikka se saattaakii hävitä joskus)...
Ja aina oon ollu sillee vähä... hmmm... No, hiljane ym. muualla paitsi kavereitten seurassa... No, en vaa halluu mikskää julkkikseks ikinä

(Vaikee selitys, eli toivottavasti tuosta nyt sai jotai irti)...
Musta tulee maailman epäsosiaalisin ja julkisuuttakaihtavin klassikkokirjailija!

No ei... ei musta varmaan ikinä tule julkkista siinä mielessä, miten yleensä mielletään, enkä ikinä haluiskaan. Mä haluan saada kävellä rauhassa kaupungilla ja mennä paikallisbussilla ilman, että kukaan tulee pähisemään jotain.
Mutta joo, kirjailija olisi ihanaa joskus vielä olla.
Mä haluisin basistiks, koska mä soitan bassoa... Olishan se ihan hyvä jos se meidän bändi sitten menestyis... Oon jo ollu kolmella keikalla yhella keikal oli jotain 600-ihmistä sit oon soittannu kaks kertaa koulun edessä. Noita kahta ei kyllä lasketa keikas eli yhen kerran oon soittannu semmoselle 600 tyypille. Eli kyllä mä osaan soittaa sitä bassoa

EI TULE! pienenä halusin laulajaks ja vaikka mikskä, kuten varmaan monet muutkin. mutta itse en haluais julkkikseksi. oishan se toisaaltaa ihan kivaa. mut mua rupeis ahistamaan kun ei pystyis liikkumaan missään ilman et joku tunnistais, mut ei siinä mitään pahaa oo jos ihmiset tulee vaan juttelemaan. nii ja jos tekis jonkun pienenkin mokan tai jotain nii heti ois seiskan etusivulla juttua.
ei-sovi-mulle.
<;;
Minä en vielä tiedä mikä musta tulee isona..Olis kivaa tehdä työtä jossa saisi olla eläinten kanssa, mutta laulajan urakin hieman houkuttelee..Annan kohtalon päättää..

Ei tule, en haluu julkkikseks.

Oon pienestä asti sanonu, ettei must tuu mitään julkisuuden henkilöö, ku en haluu löytää naamani kuvaa mistään seiskan kannesta. Mutta ei siit olis ees pelkoo, en osaa soittaa mitään, enkä laulaa

Eli, rock tähtee musta ei tuu koskaan...
Ois ihanaa! Joko jonkun bändin rumpali, taikka mieluummin räppäri

Siin hommas tosin tartteis biittejä, mut ku niit ei osaa ite tehä ni se olis vähä hankalaa.. Rumpali ois kiva olla

jonkunaikaa oon soitellu.