Kävinpäs kattomassa tätä bändiä Rmj: ssä. (Ja nyt jokku tulee muistuttamaan, että eihän minun sinne pitänyt mennä, mutta kun siinä kävi sillain hassusti, että eräs henkilö lupasi ostaa minulle lipun perjantaiksi sinne, niin eihän siitä voinut kieltäytyä "^^)
Hyvä live-bändi. Paras oli kyllä se, kun Tähkä kiipes sinne lavan yhteen tolppaan ja huusi: "Mennäänkö ylemmäs?" Ja yleisö huusi: "Ylemmäs! Ylemmäs!" Ni Tähkä huusi sieltä korkeuksista: "P**keleen porilaiset!"
Eihän meille porilaisille mikään riitä.

Muutenkin koko bändi sai yleisön hyvin mukaan, ja ne veti kaikki ne hittis siellä.
Kiipeshän se Tähkä siinä mun nokkani edes siihen aidalle heilumaan, ja tiputti melkein hikipisaras mun päälle. Oli aika mielenkiintosta ku kaikki sieltä takaa tuli sillai: "Aaaahhh...Tähkä...sää oot niin ihana..."-tyyliin lääppimään sitä, ku mää astuin kauemmas etten saanu hikisuihkua

Sit oli seki ku Tähkä otti paitas pois ja kysyi jotenkin tähän tyyliin: "oonks hyvännäkönen?"
Karkashan siinä Duudsonitkin nahka stringeissä Elonkerjuun esityksen aikana ym.
Ihan syystäkin ikäraja nostettiin 18, mutta hauskaa oli.
Mutta tykkään tästä bändistä, hyvää musiikkia, ja mahtava live-esiintyminen. Suoranaisesti en yhtään levyä omista, mutta vanhemmillani on yks levy, joka on mulla "lainassa"

Biisien sanat on yleensä just hyviä, ja ne jää päähän soimaan.
Noni, taas tuli seliteltyä sillai ettei kukaan jaksa ees lukea tätä