Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Lauri Tähkä & Elonkerjuu

Döörr

Mitäs te tästä?
en tiiä oikeen mitään mutta isä kuuntelee Rolling Eyes
Nuaren likan elämä<3 aah, sinunkin sielus palaa rakkauden tulta
Meillä on kotona tän uusin cd ja ihan hyvältä kuulostaa.
En yleensä kuuntele mitään tänne päinkään olevaa musiikkia,mut tää on jotenkin parempi.
Meilläkin isä kuuntelee. Tosin se on nyt viime aikoina opettanut samaan pahaan tapaan minutkin. Alan tykkäillä tästä aina vain enemmän ja enemmän ^^.

Tyttörukka, Hyvästi, Liekki ja Pitkät pellot on kaikki ollut suuressa kulutuksessa johtuen erään ihmisen suositteluista. Kaikki levyt tosin koneelta löytyisi, joten voisi lisätä periaatteessa soittolistalle suoraan nekin, eikä popittaa pelkästään noita neljää biisiä, mut mut :'D

Ois kiva nähä tää livenä. Haluisin tietää, miten vetävät, kun kuuleman mukaan helvetin hyvä livebändi.
Tähkän poika kävi viime alkukeväästä meiän koululla yksistään soittelemassa akustisesti *hihi* Muuten en olekaan sitten nähnyt näitä livenä. Pojat kyseli siltä et "kui paljon noi sun nahkahousut makso?" Laughing

Onhan tuo ihan komiaa musiikkia, muhun ainaki jonkin verran uppoaa, varsinkin sanoituksilta kun juureni ovat puoliksi pohojalaaset ja murtehella joskus verän Very Happy Melodiatkin ovat mukavan kuuloiset ja tykkään viulusta, joka siellä myös soi.

Döörr

Dancer kirjoitti:Melodiatkin ovat mukavan kuuloiset ja tykkään viulusta, joka siellä myös soi.
!! juu viulusta mäkin tykkään erityisesti ;)

maisa

Eräs vanha ystäväni tykkää lähetellä postikortteja (emme asu enää samalla paikkakunnalla) ja laitto aina kirjehen loppuhun Lauri Tähkä ja Elonkerjuu rokkaa/ovat mahtavia/tms. Aina mää tuumasin, et mikä ihmehen Elonkerjuu, kaippa se joku rokkibändi mahtaa olla. Kuulin sitten rariosta ja hetihän mun jalaka alakoo vipajamahan.
Oon nähäny kerran livenä ja voin sanoa, että aivan mahtavaa energiaa! Kaikki kynnelle kykenevät sukkelaan keikalle! Loistava livebändi. Onneksi kiertävät muuallakin kuin maakunnas, että me muualla asuvat häjyyt (ja meiksi tahtovat) pääsevät kattomahan kunnon meininkiä.
olempas nähnyt tämän livenä tossa muistaakseni pari kesää sitten.. Tykkäsin kyllä. Muutaman biisin mitä olen radiossa kuullut, niin ihan hyviä ovat.Erottuu kyllä aika lailla muusta musiikista kivasti. Smile
Kävinpäs kattomassa tätä bändiä Rmj: ssä. (Ja nyt jokku tulee muistuttamaan, että eihän minun sinne pitänyt mennä, mutta kun siinä kävi sillain hassusti, että eräs henkilö lupasi ostaa minulle lipun perjantaiksi sinne, niin eihän siitä voinut kieltäytyä "^^)
Hyvä live-bändi. Paras oli kyllä se, kun Tähkä kiipes sinne lavan yhteen tolppaan ja huusi: "Mennäänkö ylemmäs?" Ja yleisö huusi: "Ylemmäs! Ylemmäs!" Ni Tähkä huusi sieltä korkeuksista: "P**keleen porilaiset!"
Eihän meille porilaisille mikään riitä.Very Happy Muutenkin koko bändi sai yleisön hyvin mukaan, ja ne veti kaikki ne hittis siellä.
Kiipeshän se Tähkä siinä mun nokkani edes siihen aidalle heilumaan, ja tiputti melkein hikipisaras mun päälle. Oli aika mielenkiintosta ku kaikki sieltä takaa tuli sillai: "Aaaahhh...Tähkä...sää oot niin ihana..."-tyyliin lääppimään sitä, ku mää astuin kauemmas etten saanu hikisuihkua Very Happy
Sit oli seki ku Tähkä otti paitas pois ja kysyi jotenkin tähän tyyliin: "oonks hyvännäkönen?"

Karkashan siinä Duudsonitkin nahka stringeissä Elonkerjuun esityksen aikana ym.
Ihan syystäkin ikäraja nostettiin 18, mutta hauskaa oli.Laughing

Mutta tykkään tästä bändistä, hyvää musiikkia, ja mahtava live-esiintyminen. Suoranaisesti en yhtään levyä omista, mutta vanhemmillani on yks levy, joka on mulla "lainassa" Very Happy
Biisien sanat on yleensä just hyviä, ja ne jää päähän soimaan.

Noni, taas tuli seliteltyä sillai ettei kukaan jaksa ees lukea tätäRazz
Voi että kuinka vihaaan sitä bändiä! Samallaisia biisejä. viulun renkutus on ihan kauheeta, isä kuuntelee..... hyi!
Sillä tähkällä on aina semmoset idioottimaiset ilmeet. hyi vielä kerran.
(sori ihan kauheesti teille jotka tykkäätte.... oli epäkohteliasta---)
sori vaan mutta...SE ON IHAN KAUHEE!!!!....kun sellä tähkäpäällä on niin kauheen kauheet ilmeet...sori niille ketkä tykkäätte niistä mutta mun oma mielipideXD
En tykkää. Musa tuntuu jotenkin etäiseltä, varmaan siksi, että muuten kuuntelen tosi erilaista musaa. En myöskään ymmärrä niitä kaikkia murresanoja, kun ei satu olemaa ns. omaa murretta. Yhtäkin kappaletta kuunnellessa piti oikein tarkasti alkaa kuuntelemaan, että mitä. Mutta jos ei muuta, niin ainakin erottuu joukosta niillä murresanoilla. Enkä nyt sano että se murre olis jotenkin paha juttu. ;-)

Mutta se viulu kuulostaa mukavalta siellä taustalla.
_hilda_ kirjoitti:sori vaan mutta...SE ON IHAN KAUHEE!!!!....kun sellä tähkäpäällä on niin kauheen kauheet ilmeet...sori niille ketkä tykkäätte niistä mutta mun oma mielipideXD

Tismalleen samaa mieltä! Ja livenä (katsoin Kuorosodassa) kuulosti siltä ku se retusilmä olis huutanu mikrofoniin. Kyllä se ääni muutenkin kuuluu, ei siihen minun mielestäni huutaa tarvitse... Ja joo, biisit on jotenki niin imeliä, ettei niitä kerrassaan voi sietää. Anteeksi vaan te jotka tykkäätte, mutta minä kerron omat mielipiteet enkä kysy siihen lupaa.
Julkaisun osoite