Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Happoradio
Mitämitä, eikö täällä oo topiccia Hapoista?!

Mun ensimmäinen kosketus Happoradioon oli biisi "Pois Kalliosta", joka kolahti aikas kovaa. Mikään fanitus ei kuitenkaan alkanu, joten bändi unohtu. Sit tuli "Tavikset". Ja olin myyty uudestaan. Nyt oon hankkinu Vuosipäivä-albumin, ja hankintalistalla on ainakin Asemalla-älppy. Kuuntelen juuri nytkin näytteitä biiseistä Pois Kalliosta, Happoa ja Sinä.

Nettisivut: http://www.happoradio.net
Kauheesti en oo kuullut, mut ne harvat, mitä oon kuullut, eivät oo kauheesti iskeneet. Tavikset on lähinnä rasittava, en tykkää siitä ollenkaan. :<
Pois kalliosta on ihan jees. Mutta ne mitä nyt sitten on tullu, Tavikset ja HC-sää, en tykkää. Jotenkin vaan tylsiä ja ärsyttäviä viisuja. Livenä näin Särkänniemessä toukokuussa, eikä siitä jääny oikeen mitään käteen. :D Höhö.
Uutta musiikkia oon kuunnellu,mut vanhasta en tiedä. Tosi hyviä noi uudet ainakin.
Kaikista radiosta kuulemistani kappaleista oon tykännyt. Ihan mukavaa "perus" suomi rockia. Tavikset on tietysti hitti. Joensuulaisena nämäkin ovat tietysti "oman kylän poikia". :wink: En ostaisi levyä, mutta tykkään kyllä jos esim. radiosta tulee.

Pois Kalliosta on muuten soinut koko päivän päässä kun pitkästä aikaa sen tänään kuulin. Kiva biisi.

onli

onhan niillä ihan kivaa musiikkia, mutta enpä sen suurempi fani ole. oon ajatellut että ostan niiden levyjä mutta sitt se on aina vähän jäänyt, kait ne jossain vaiheessa saa ostettua :D
Ne harvat biisit mitä Happoradiolta olen kuullut ei ole kauheasti iskeneet. Mutta en tosin ole sen kummemmin heidän tuotantoonsa edes perehtynyt, mitä nyt radiosta olen joitain piisejä sattunut kuulemaan. Pieni kyllästyminen iskenyt jokaiseen heidän singleensä. Hyvänä esimerkkinä tämä Tavikset. Nykyään saatan jopa vaihtaa kanavaa jos radiosta se sattuu tulemaan, niin paljon olen sitä kuullut...

Eikä oikein mielenkiintokaan riitä ottamaan enemmän selvää näiden tuotannosta. Eli ei kovinkaan kolahda. Joskus muinoin kun tämä Pois kalliosta oli kovakin hitti, tuli sitä hieman diggailtua mutta siihen se sitten minun kohdalta jäikin.
Aivan mahdottoman hyvä bändi! Voisin sanoa olevani fani Razz Olen kuullut Happoradion vanhempia biisejä, tosin tietämättä, että ne ovat Happoradion. Sitten kuulin Voicelta Che Guevaran ja myöhemmin radiosta Puhu äänellä jonka kuulen. Siitäpä se fanitus taisi lähteä. Myös ne vanhemmat kappaleet on niin mahdottoman hyviä. Very Happy

Omana löytyy Kaunis Minä, lisäksi olen kuullut Pienet ja keskisuuret elämät -levyn. Pitäisi alkaa etsimään niitä ihan ensimmäisiä levyjä...
Voisinko sanoa, että vain biisit Hirsipuu, Che Guevara ja Puhu Äänellä Jonka Kuulen on ainoita mistä on jotain jäänyt käteen. Muut ovat lähinnä hermoja raastavia ja ärsyttäviä. (Anteeksi vain niille jotka tykkäävät, mutta tämä on minun mielipiteeni ja näkökantani asiaan!)
Julkaisun osoite