Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Seurusteletko?
Sivut: 1 2 3 4
Itse en seurustele enkä ole treffivinkkejäkään hakemassa... :wink: Kysyin lähinnä mielenkiinnosta. Ja mietin myös aiemmin, että pahastuisivatko poikaystävänne, jos huokailisitte Laurin tms. perään?
juuh, seurustelen ^^
nyt jo toista kuukautta menossa...
no jaa, pahastuisiko jos esim. Laurin perään huokailisin? no, enpä usko, kun on seintä täynnä TR-poikia ;)
vaikka enpä mä niinkään huokaile, ja niinkuin muutkaan, en ole haluamassa naimisíin ärrien kanssa Laughing
Empä seurustele.

It's Madness

En... enkä oo ikinä ees ollu kenenkää kaa yhessä... Mut ehkä joskus sitte sadan vuoden päästä Very Happy
Ei ole mulle tullut vielä ketään erikoista vastaan. Tai no, yks olisi kyllä joku kuukausi sitten ollut halukas, mut itse en oikein kyseiselle tyypille lämpene. :''D

mar_iah

seukkaan.
mut miks ihmeessä mä laurin perään huokailisin... Rolling Eyes
En seurustele, olin pitkään ainoa luokkani tytöistä joka on ollut aina sinkku. Tietenkin olen tykännyt yhdestä jos toisesta, ja tykkään edelleenkin, mutta se juttu ei taida tulla saamaan ikinä tulta siipiensä alle. Luulenpa ettei kukaan kiinnostu musta ikinä.

Enkä pahemmin ole Laurin tai muiden bändin poikien perään juuri huokaillut, joten julisteet pysyvät seinillä oli sitten oma kulta joskus tai ei Very Happy
En seurustele, tuskinpa ketään nyt Laurin perään huokaileminen haittaa, kyllä pojat itekin kattoo muita naisia Very Happy
En seurustele.
En tällä hetkellä seurustele ja enkä varmaan vähään aikaa aiokkaan. Heinäkuussa olin yhen tosi kivan tyypin kaa jonkin aikaa yhessä, mut sil olikin joku muu, josta se ei ees viittiny kertoa mulle, vaan kuulin sen muualta... Musta vaan kyl tuntuu, et pojat on vaan samanlaisii idiootteja!!
Mut silti annoin ääneni viimeiselle vaihtoehdolle.
En seurustele, enkä ole koskaan myöskään vakavasti seurustellutkaan. Pienessä tuppukylässä, jossa pyörii vain yhdet ja samat tyypit, on vaikea löytää sitä oikeaa, jos sellaista ylipäänsä on olemassa Very Happy Ihastua saa ja sitä tulee paljon toisinaan tehtyä, mutta mitään suurempaa ei ole vielä tapahtunut. Ehkä joskus sitten ;)

..mutta en usko rasmus-fanituksen olevan minkäänlainen ongelma sille tulevalle, sillä ei minun faniuteni mene bändin jäsenten palvomiseen. Julisteet on seinällä, levy pyörii soittimessa ja poikien takia kierretään ympäri Suomea, mutta missään vaiheessa kukaan näistä ei ole ollut mikään pakkomielle, jota palvottaisiin ja rakastettaisiin yli kaiken (pätee kyllä yleensä bändin/näiden musiikin kohdalla) ja haluttaisiin mennä sen kanssa naimisiin.
Seurustelen. Jotain vähän päälle puoli vuotta ollaan seurusteltu ja riitojakin on välillä tullut enemmän kuin laki sallii Laughing

..sitten tuosta Rasmuksesta. Vaikea oikeastaan sanoa olisiko hän mustasukkainen, jos kuolaisin Laurin perään, en nimittäin sitä tee. Tuskinpa se pahemmin haittaisi, paitsi jos hän jäisi vähemmälle huomiolle.. sitten voisi kyllä tulla keskusteluja (:
Kyllä kundi pitää Rasmuksen musiikista ja on joskus ollut aikoinaan (ennenkuin edes seurustelimme) mukana joillakin Rasmuksen keikoilla. Ei vaan poika oikein tykkää jonottamisesta, joten usein pistää kyllä mut menemään muiden kavereiden kanssa.
Enkä kyllä pitäisi mahdottomanakaan, että joskus seurustelisin sellaisen tyypin kanssa joka ei Rasmuksesta pitäisi. Ei Rasset mulle kuitenkaan niiiiiiiin über tärkeä juttu ole :>
Olen joskus seurustellut. Seurusteltiin joku 10 kk ja sit se kaikki oli ohi. Tällä hetkellä en haluaiskaan ketään vakituista. Riitti se yks ongelmasuhde.. Eikä mun aikanikaan riitä, kun on kouluu ja kaikkee muuta. Mut en mä sitä kiellä, ettenkö välillä kattelis ihmisiä Very Happy Ja onhan mulla miespuolisia kavereita. Mutta todellakin vaan kavereita.

Ja noista Rasmuista. Ei se edellinen jäpikkä ainakaa myöntäny mitää, että sitä jotenki häiritsis mun fanitukseni. Enkä kyllä mäkään ole koskaan sillee kuolannu kenenkään, esim. Laurin, perään, että tahtosin naimisiin sunmuuta.. Ja jos jotain joskus häiritsee mun Rasmus puheeni ja julisteeni, ni suksikoon suohon. Se joka ei osaa arvostaa sitä, mistä mä tykkään, ni ei tarvitse tulla mun jalkoihini roikkumaan.
Seurustelen. Joku vähän yli kaks kuukautta me ollaan nyt sitten yhessä oltu. Huomattavasti vaikeempaa mulla ois ilman jätkääni...
seurustelin, mutten enää... Jotenkin meni paskaksi koko juttu ku jätkä leperteli ja lupaili suurinpiirtein kuuta taivaalta ja nii.. sitte otti mun kämppiksen ja tossahan se kuhertelee sen kans [ atk-tunti]
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite