Rupesin täs miettiin et tietääkö kukaan et onko laurilla omia netti sivuja??
Kun siis joittenki bändien henkilöillä on omiaki sivuja..nii mietin vaan et olisko laurilla, tosin kai siit nyt jossain olis jos olis omat sivut...

oon kuullut että olis, jotain tyyliin lauri_diggari
tai jotain.. en nyt just muista. voin ettiä ja tulla kertomaan tänne

Ei Laurilla mitään omia sivuja taida olla, siis virallisia. Fanisivuja on tietysti tehty paljon.
Akane kirjoitti:oon kuullut että olis, jotain tyyliin lauri_diggari
Olisiko
tämä? Jonkun fanin tekemä sivu, ei tuolla tainnut mitään erikoista olla.
Ei noilta sivuilta kyllä yleensä löydä mitään uutta tietoo,mut ainahan niitä kiva katella,kun tulee hienot sivut vastaan..
No ei taida mitään virallisia sivuja ainakaan olla, mutta tosiaan paljon on noita fanien tekemiä.
Olisihan se toki mukavaa, jos porukoilla olisikin omat sivut. Minusta sellainen olisi mukavaa, että jokaisella olisi oma sivunsa Therasmus.fi

sä ja sinne he voisivat kirjoitella itsestään asioita. :>
No.. Ei Laurila varmaan mitään virallisia sivuja ole mutta sitten noita fanisivuja paljonkin.. Tuolla yhdelläkin sivulla oli Laurin "lapsuusajan" kuvia x) Ei se minusta nyt niin lapsi ollut noiden kuvien aikaan.

Marabou kirjoitti:Tuolla yhdelläkin sivulla oli Laurin "lapsuusajan" kuvia x) Ei se minusta nyt niin lapsi ollut noiden kuvien aikaan. 
Ei se sitä meinannut, vaan sitä että kun klikkasit "lapsuusajan kuvia" tuli sivu jossa oli kuvia joissa se oli lapsi. Itsekkin olin ensin vähän että HÄH??!!

Mun mielestä Laurilla ei ole omiakotisivuja. Mut mulla on

Muistakaa käydä kaikki rasse fanit.

An kirjoitti:Ei Laurilla mitään omia sivuja taida olla, siis virallisia. Fanisivuja on tietysti tehty paljon.
Akane kirjoitti:oon kuullut että olis, jotain tyyliin lauri_diggari
Olisiko tämä? Jonkun fanin tekemä sivu, ei tuolla tainnut mitään erikoista olla.
tuon sivun faktaa osiossa lukee, että laurin nimi olisi Lauri Markus Paavo Ylönen. Senhän nimi on Lauri Johannes Ylönen?
_Rassefani_ kirjoitti:tuon sivun faktaa osiossa lukee, että laurin nimi olisi Lauri Markus Paavo Ylönen. Senhän nimi on Lauri Johannes Ylönen?
Lauri Johannes Ylönen on oikea nimi, en tiiä mistä toi toinen on lähteny liikkelle mutta sitäki valitettavasti joskus näkee.
Kati kirjoitti:_Rassefani_ kirjoitti:tuon sivun faktaa osiossa lukee, että laurin nimi olisi Lauri Markus Paavo Ylönen. Senhän nimi on Lauri Johannes Ylönen?
Lauri Johannes Ylönen on oikea nimi, en tiiä mistä toi toinen on lähteny liikkelle mutta sitäki valitettavasti joskus näkee.
Eikös Aki ole Aki Markus? Ehkä tuossa on sekotettu jtn. Mut Paavosta en kyllä tiedä yhtään mistä on pölähtäny. Ô___o