Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Immortalin video
Sivut: 1 2 3 4 5

life705

En nähnyt tästä aihetta, joten päätin pistää pystyyn...

Eli Eero kirjoitti tässä joku aika sitten myspace.comiin näin:

Hello everyone!
We are preparing video for immortal, it will be very realistic live-performance -based video with footage from South Africa, South America, Japan, Finland and so on... We are very excited about the video, as it shows some real live energy of the band! There is also some great clips of our fans having good time in the audience. The video footage was shot mostly by me or some cinematography friends on different stages around the countries i mentioned. We see the band flying in a helicopter in Mexico City, that's very interesting! We wish you like the video and also show it to your friends! See you at the last festivals of the summer!
Eero

Tässä tämmönen suurinpiirtein suomennos niille, joille englannin kieli ei ole helppoa:

"Valmistelemme Immortaliin keikkatallenteisiin pohjautuvaa videota, jota on minun ja kavereidemme voimin kuvattu monissa maissa, kuten Etelä-Afrikkassa, Etelä-Amerikassa, Japanissa, Suomessa ja niin edelleen. Bändi on erittäin innoissaan videosta, koska siitä käy ilmi bändin todellinen live-energia. Mukana on myös pätkiä faneista pitämässä hauskaa yleisössä. Lisäksi videolla nähdään bändi lentämässä helikopterilla Mexico Cityn yllä, mielenkiintoista! Toivomme, että pidätte videosta ja näytätte sen myös kavereillenne! Nähdään kesän viimeisillä festareilla!"

Heya

En jaksa odottaa tota videota! :> immortal on niin ihana <3
toisaalta kyllä toivois että immortalia ei soiteta niin paljon kun esim. shottia ettei siihen kyllästyis kun immortal on kuitenki niin hyvä biisi.
tai no ehkä pitää vaan olla kattomatta musateeveetä sit ku on sen videon pari kertaa nähny : D
Ha, saas nähä mistä kaikkialta Suomesta on kuvattu :DD Mun päähän ei kylläkään innokkaasta odotuksesta huolimatta mahdu se, että sopisiko Immortalin kaltaisiin biisiin samantyylinen video kuin Chilliin..? No, kaikki on mahdollista ja sen näemme sitten kun sen aika on n____n
Immortal on niin ihana biisi,että toivottavasti ei soiteta yhtä paljon,kuin esim. No fearia. Ja mä en ehkä olisi tehnyt tähän biisiin tälläistä videota,mutta kyllä siitä varmasti hyvä tulee. Smile
Mielenkiinnolla odotan videon julkaisua ;) Eihän oo muuten ollu vielä mitään puhetta siitä, millon se video olis mahdollisesti valmis? Mä en nyt itse muista, onko siitä kukaan puhunut.
Arvelinkin, että Immortalista tehtäisiin video. ^^ Oli vain sellainen aavistus... Mielenkiinnolla odotan ja minäkin toivoisin, ettei sitä soitettaisi puhki. Olisi inhottavaa kyllästyä johonkin Rasmuksen biisiin...

Siitä Immortalista vielä. (Takaisin asiaan.) Minä en myöskään olisi odottanut tuollaista videota sille biisille. Mutta ehkä kuvitelmani eivät kuitenkaan vastaa itse videota. ^^ Haluaisin nähdä sen jo nyt... Gääh.

Nokisulka

Heei, jossain muuallakin oli tästä Immortal jutusta! Omia lembibiisejäni tämä ei ole, mutta ei mikään huono, ja videota odotan innolla.

Siihen vielä, että sopiiko tämän tyyppinen video Immortaliin, niin mun mielestä vois sopiikin, kuulostaa jännältä. Chillin kaltasia videoita oonkin jo odottanu. ^^
Odotan tätä videota tosi paljon. Chillin video on yks mun lempparivideoita äRRiltä. En vaan vieläkään osaa yhdistää Immortalia biisinä mihinkään kiertuevideoon. Biisissä on jotenkin niin apokalyptinen tunnelma, et siihen sopisi paremmin joku rankempi video. Mut kuitenkin, odotan kovasti. :>
Odotan tätä myös paljon, Immortal on sellanen biisi, etten ite ainakaan kovin helpolla keksisi aihetta, jos pitäisi video tehdä.

life705

Yhdistelmä tuntuu mustakin vähän oudolta, mutta silti kiva nähdä pojat lavalla!
tätä mie ootan innolla. kieltämättä kuulosti hiukka oudolta tämä immortal / kiertuevideo - yhdistelmä, mutta toisaalta aika hienoa saada yhteen lempparibiiseistäni tällanen video, koska chillin video on tähänastinen videosuosikkini just sen aitoutensa vuoksi. kaks kärpästä yhdellä iskulla, toivon.

okei moro meen muualle selittämästä, eihän tätä tekstiä tajua kukaan. mut pointtina kuitenki se, että saisivat puskea videon pihalle pian.

Panda

Hei täähän voi olla hyvä. Tykkään videoista jossa on just faneista, keikoista ja bändin tai laulajien hölmöilyjä 8D
Immortal on todellakin hyvä kappale,tosin vaikee yhistää se tämmöseen erilaiseen musiikkivideo hommaan mutta odotan innolla n__n

Tietääkö kukaan millon tämä ilmestyy?
Minä taas puolestaan osaan oikein hyvin kuvitella Immortaliin tällaisen videon <<: Odotan tätä innolla, onhan Immortal yksi niistä kestosuosikeistani ja Chillin video on ollut lempivideoni siitä lähtien kun se ilmestyi. Joten, todella herkullinen yhdistelmä nyt tämä sitten.

Ilmestymis ajankohdasta ei kyllä ole mitään hajua. Mutta toivottavasti ilmestyisi pian :'')
Panda kirjoitti:Tietääkö kukaan millon tämä ilmestyy?

Kansainvälisellä foorumilla ainakin puhutaan että ilmestyisi 10 lokakuuta, koska sinä päivänä julkaistaan US versio HFTS:sta, ja video on siinä extrana. Mutta siis varmaankin viimeistään tuolloin, jos ei jo aikaisemminkin. Itse kyllä luulisin että voisi jo aikaisemminkin tulla ulos.

Odotan innolla tuota videota. Chillin video on Rasmuksen videoista paras, ja Immortal taas toinen lempibiisi HFTS:lta. Joten pakko olla hyvä ;)
hei tuohan kuulostaa mielenkiintoiselta! Very Happy Se video voi olla aika hauskakin. ;)
Sivut: 1 2 3 4 5
Julkaisun osoite