Rupesin vasta nyt katteleen näit kunnolla, et millä muilla bändeillä tääl on oma topicci ja selasin nää kaks kertaa läpi, eikä löytyny BP:tä! Eli oon siis joko tosi sokee tai täällä on harjotettu suuren suurta vääryyttä.
Aivan mahtava bändi, mielettömät keikat. Yhtyeestä kiinnostuin vasta tuossa kesällä -05, kun kaverit alko tykkään ja lähetteli mulle sillon keväällä koneelle kauheesti BP:tä. En sillon ees kuunnellu oikein mitä ne lähetti. Sitten BP oli kesällä summerissa viime vuonna ja tuli Platitude. Ei luoja, kun rakastuin niin, niin välittömästi. Niin biisi, kuin videokin niin mielettömän upeita. Kaivoin sitten esiin koneelta ne kavereiden lähettämät biisit ja ne olikin ihan h*lvetin hyviä ja käskin lähettää lisää. Sitten myöhemmin hankin Mental circusin ja kun ekalle niiden keikalle menin, niin se oli siinä.
Nyt Bloodpit on Negativen ja tietysti Rasmuksen kanssa yksi niistä yhtyeistä, joiden musiikkia kuuntelen päivittäin ja joiden keikkoihin voin upottaa rahaa mielelläni ja joita voin sanoa oikein kunnolla fanittavani ja joiden musiikkia voin sanoa rakastavani ihan mielettömästi.
Ja BP:n keikkoja on nyt tullut muutamia käytyä. Parhaana niistä mielessä nyt Gloria, Helsinki, 1.4.-06. Oli vieläpä mun synttärit ja sitten tommonen keikka. Kun ei mitään turva-aitoja välissä ja lava niin matala plus eturivi keskellä ja sitten se keikka. Huh huh. Oli kyllä yksi elämäni parhaista koskaan ja jonotuskin oli hauskimpia ikinä.
Voisin kirjoittaa varmaan 20 sivua nyt tätä, mutta jatkanpa sitten joskus myöhemmin, jos tänne eksyisi muitakin, jotka diggaa. Saa luvan eksyä.
Jep, pakko myöntää että tämä on oikein hyvä bändi. Solisti on kertakaikkisen hyvä ja omaa erikoisen äänen. Olen monesti miettinyt, että hänen äänensä ei kuullosta yhtään suomalaiselta, jos kukaan tajuaa mitä tarkoitan...?
Livenä tullut nähtyä eräänkin kerran ja aina kuullostanut oikein hyvältä.
Mukavia heppuja ovat, ja lahjakkaita ennen kaikkea. Täytyy toivoa että heidän ulkomaiden valloituksensa menee nappiin niin me suomalaiset saadaan olla ylpeitä jälleen yhdestä mainiosta yhtyeestä!
En paljon ole Bloodpitin tuotantoon perehtynyt, mitä nyt noita sinkku biisejä radiosta kuullut. Ja täytyy myöntää, että kyllähän ne hyviltä on kuulostanu ja jossain välissä oli aikomuksena ostaa levykin. Mutta se jäi oikeastaan rahanpuutteen vuoksi. Saa nähdä jos sen jossain vaiheessa hankkisi.
Oikeastaan Platituden musavideo oli se joka todella herätti. Se mielestäni niin upein, ettei ikinä <3 Sen jaksaa katsoa vaikka miljoona kertaa eikä kyllästy. Tuollaisia enemmänkin.
Joskus olisi tietty kiva päästä tarkastaan näiden livekuntokin, mutt siihen voi mennä aikaa. Meinaan, kun en usko niiden ihan het tännepäin eksyvän..Mutt ehkä vielä joskus.
Tykkään tästä bändistä kovasti.
Silloin viime kesänä minäki summerista ekaa kertaa bongasin platituden ja tykästyin.
Sitten tuli hankittua sinkku. Levykin myöhemmin kun ilmestyi, oli toki pakko saada.
Livenä ihan hemmetin hyvä<3
Kyl tää on yksi mun lempi bändeistä.
Kahdesti nähny livenä, ekan kerran koulussa, ku nää tuli sinne keikalle kesken koulupäivän ^^ Se oli vähä ennen ekan (?) singlen julkasua, viime vuoden maaliskuussa muistaakseni. Kyllä sitä kuuntelee, en ainakaan toistaseks oo levyä ostanu, mut ehkä joskus ku on rahaa. Livenä tykkään :>
Joitain biisejä olen kuullut,mutta ei oikeen iskenyt muhun.
Ihan ok:ta musaa jos tulee radiosta,en kuitenkaan levyä ostaisi.
en ole kummemmin tutustunut, ku niin moni bändi muistuttaa Bloodpittiä ja toisinpäin. :? mutta, tykkään näiden biiseistä, joita radiosta olen kuullut. halukkuutta ois tutustua bändiin enemmänki ja musiikkiin, mutta Rasmus vie niin paljon aikaa multa :''D ja kyllähän toi laiskuuskin vaikuttaa asiaan xD
Itse en sanoisi, että moni bändi muistuttaa Bloodpitiä ja toisin päin. Sanoisin, että ihmiset kuvittelevat asian olevan näin. Monet leimaavat Bloodpitin heti Negativen kopioksi yhdessä joidenkin Flinchien, Lovexien ym. kanssa. Silloin voi vaan sanoa, että ei varmasti ole kuullut Bloodpitiltä juuri mitään. En ainakaan tiedä kenenkään, joka on ihan kunnolla kuullut biisejä, vertaavan BP:tä NGT:n.
Bloodpitin musa mielestäni omaperäisempää ja jotenkin kierompaa. En ikinä voisi verrata mihinkään Lovexiin, mikä nimenomaan on oksettava Negative-kopio. Ei mitään omaa. Mutta Bloodpitillä todellakin on. Se vaan, kun ovat tulleet pinnalle tässä samassa rysäyksessä, kun täältä Tampereelta on poksahtanut montamonta uutta bändiä ihmisten tietoisuuteen.
Onko Bloodpitiltä tullut yksi vai kaksi levyä? Jos on yksi niin onko lähiaikoina tulossa toinen? Kerran olen Bloodpitin nähnyt livenä, vetivät ihan ok:n keikan
_Saara kirjoitti:Onko Bloodpitiltä tullut yksi vai kaksi levyä? Jos on yksi niin onko lähiaikoina tulossa toinen?
No siis albumeita bändiltä on ilmestynyt yksi, mutta sen lisäksi sitten sinkkuja ja nyt keväällä juuri tuo Sauna pääälle! -ep. Ja juu, uusia biisejä pojat äänittää nyt :>
weeper kirjoitti:Itse en sanoisi, että moni bändi muistuttaa Bloodpitiä ja toisin päin. Sanoisin, että ihmiset kuvittelevat asian olevan näin. Monet leimaavat Bloodpitin heti Negativen kopioksi yhdessä joidenkin Flinchien, Lovexien ym. kanssa. Silloin voi vaan sanoa, että ei varmasti ole kuullut Bloodpitiltä juuri mitään. En ainakaan tiedä kenenkään, joka on ihan kunnolla kuullut biisejä, vertaavan BP:tä NGT:n.
Bloodpitin musa mielestäni omaperäisempää ja jotenkin kierompaa. En ikinä voisi verrata mihinkään Lovexiin, mikä nimenomaan on oksettava Negative-kopio. Ei mitään omaa. Mutta Bloodpitillä todellakin on. Se vaan, kun ovat tulleet pinnalle tässä samassa rysäyksessä, kun täältä Tampereelta on poksahtanut montamonta uutta bändiä ihmisten tietoisuuteen.
Yhdyn tähän täysin! Vertaukset Bloodpitin ja Negativen välillä johtuvatkin yleensä vain sukulaissuhteista bändien kesken.
Aloin kuuntelemaan Bloodpitiä kevättalvella 2005, vähän ennen kuin
Out to Find You-sinkku ilmestyi. Keikkoja on tullut kierrettyä lähemmäs kymmenen, ja joka kerralla on ollut ihan mieletön meininki! Ei sitä voi sanoin kuvailla .. BP on niin erilainen bändi, niiden musiikkia ei voi oikein laittaa mihinkään tiettyyn kategoriaan. Matthaun ääni on ihan mieletön! Menee kylmät väreet kun sitä kuuntelee.
Bloodpitin parasta kappaletta on vaikea sanoa, mutta tällä hetkellä
Atmosphere ja
Triangular tuntuvat parhailta. (:
UUSI VUOSI UUSI VUOSI :')
//yhdistin viestit -_Ninzu_
Voi luoja, voi luoja, voi luoja, voi luoja <3 Joo terve. Ei onneks ollu mun elämän parhaita keikkoja taas. Uusi vuosi, Bloodpit, Nosturi, nam <3
Tultiin jonottaan lauantaina jo päivällä. Eli ihan tarpeeks aikaa sunnuntai-iltaan :'D No oltiinpahan ekat. Päästiin välillä sisällekin. Joku ukko vaan päästi ja lähti kotiin. Saatiin olla keskenämme tyhjässä Nosessa. Sit meiät päästettiin sisään silleen, et saatiin viiä kamat rauhassa narikkaan ja mennä saliin, ennenkö seuraavat päästettiin. Eli tittidii, eturivi keskel Matin eessä. Ihan OK. Riehuttiin ja moshattiin niin maailman eniten. Uudet biisit kuulosti niin maailman upeimmilta, haluan levyn, haluan, haluan. Ja alko JEALOUSYLLA. Auts auts auts. Ehkä kuolin. Paikat on taas niin kipeet ja mustelmilla, että hyvähyvähyvä.
Sitten yöllä tultiin sieltä 03:10 bussilla Tampereelle, niin Matti hiihtelee sinne asemalle ja tulee samaan bussiin <3 Tittidii. Ko meille sano järkkärit, et niil on omat bileet ja ne lähtee vasta aamulla, niin ei jääty keikan jälkeen venaan. Mutta Matti kerto, että niiden bussi oli vähä lahonnu Nosen pihaan, eikä käynnistyny :'D Että näin siis sitten. Päästiin kiittään mahtavasta keikasta ja <3
Okei moi oon sekasin.
Tää pelasti mun uudenvuoden. Oli hiton ihana keikka<3 ja viel ku näki taas pitkästä pitkästä aikaan ni oli erittäin hyvät fiilikset. Uudet biisit tosiaan kuulosti tajuttoman hyvältä, oon ihan sekasi millo pitäs tulla levyn? kai se ny ees ennen kesää o_o tahtoo!
Levy ois keväällä tulossa 8 ) Ja k i e r t u e myös! <3
Tää on niin hyvä bändi. Tampereeltahan on viime-aikoina tullut paljonkin ehkä vähän samantyylisiä bändejä, mutta näillä on mun mielestä kyllä selkeästi se oma juttunsa. Aloin tykkäämään, kun kuulin Platitude-biisin.
Sitä Mental Circus-levyä on tullut kuunneltua aika paljon ja varsinkin joskus syksyllä, kun sain sen...lempparibiisejä on varmaankin One more time melodiansa takia ja February`s days draught, joka on kaunis laulu melodian ja tietty sanoitusten takia. Eikös sanat kerro siitä ajasta, kun Matthaun isä kuoli? Niin olin jostain haastattelusta lukevinani...