Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Eerolla oma bändi
Sivut: 1 2 3
Tässä 7.8.06 artikkeli starassa:

http://www.stara.fi/?p=3939

Olipa yllätys, ihmettelen milloin Eerolla on aikaa omalle bändille?
Mä oon kyllä tiennyt,että Eerolla on omakin bändi. Ja tiesin tuon levy-jutunkin. Voi olla aika mielenkiintoista musiikkia,ainakin kuulosti ihan erilaiselta,kuin mitä mä kuuntelen yleensä...
Mä oon vaan tiennyt sen, että Eero on ollu Korpi Ensemblessä soittamassa.. ja eikös hän oo soittanu vielä jossain muistaakseni intialaistyylisessä bändissä... musiikillisesti siis intialaisessa. Ja tästä nykyisestä bändistä "kuulin" tuosta Seuran jutusta :> Varmasti on mielenkiintoista musiikkia, pitääpä tutustua sitten.
Oho! En osannut arvatakaan. Kuitenkin Rasmukset kamalan kiireisiä yhdenkin bändin suhteen. Ja Eero on vielä se, jolla on lapsia ja oma perhe Rolling Eyes En tiedä, kyllä kuitenkin ihan mielenkiinnolla odotan. En vaan ois osannut edes arvata, että näinkin tulee käymään Very Happy
Minäpä siirsin tämän aiheen tänne jäseniin kun kuitenkin Eerosta aika tavalla kyse! Very Happy
Eero on muistaakseni mukana myös jossain Sahaj Unlimited -nimisessä yhtyeessä.
Oho! Kyllähän mä tiesin, että Eerolla on oma bändi tai bändejä, mut että levykin Shocked
Todellakin outoa. Luulisi, että Eerolla menisi Rasmukselle ja perheellensä sen verran aikaa, ettei toista bändiä voisi harkitakaan. Onhan se ihan kiva hänelle päästä toteuttamaan sellaista vähän erilaista musiikkia. ^^ Kunhan ei vaan hylkää muita rasseja. Vaikka tuskin tuotakaan tapahtuu. ^^

Nokisulka

Mie hoksasin vasta vähän aikaa sitten että Eerolla on muitakin bändejä. Onkos tää kyseinen bändi ollu pitkäänkin pystyssä, kun jo levy tulee ulos? Vähän ihmetyttää, kun muistaakseni jossain (oisko ollu rasmus-dokkari) Lauri sanoi että The Rasmus on kaikille bändin jäsenille se tärkein ja että kenelläkään heistä ei ole ollut muita juttuja tai päivätöitä tai vas. En muista sana sanalta miten Lauri sen sanoi, mutta idea oli tuossa. Tosiaan minäkin toivon ettei Eero hylkää muita Rasmuksen poikia, vaikka aika epätodennäköistä sellanen kai olisi.

An

En usko, että Eero olisi mihinkään lähdössä Rasmuksesta. Onhan sellaisiakin muusikoita olemassa, jotka soittavat parissa bändissä ja vierailevat muiden bändien levyillä, mutta ehtivät silti viettää aikaa perheen kanssa. Onhan muillakin Rasmuksen jäsenillä jotain muitakin projekteja, esim. Pauli on Kwanin tuottaja ja niin. Ja luulisin, että yhdessä bändissä ei vättämättä pääse toteuttamaan itseään tarpeeksi, joten pitää olla joku toinenkin bändi jossa voi soittaa ja tehdä biisejä.
Täällä voi kuunnella biisejä:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fus...D=98116861

Itse jotenkin hämmästyin kun aloin kuuntelemaan. Odotin jotenkin erilaista musiikkia, mutta hyvältähän tuo kuulostaa ;)
Minäkin tähän nyt tutustuin, ja kyllähän kuulostaa ihan hyvältä. Todellakin erilaista musiikkia ku Rasmus, mut tykkäilen.
Toi musiikkihan kuulosti paremmalta mitä kuvittelin. Tommost kivaa jammailumusaa tällee loppukesästä.

Nokisulka

Ihan kivan kuuloista musaa, mutta ei mitenkään erikoista. Odotin kyllä vähän erilaisia biisejä ja jotenkin tuntuu etten ainakaan itse jaksaisi tätä kovin kauan kuunnella. Muttamutta, mikäs siinä jos eero kerran nyt voi toteuttaa omiakin visioitaan, kunhan rasmus pysyy pystyssä. ^^
Tää musa on aika jännää, positiivisessa mielessä siis Very Happy Jotenkin ei kuulosta yhtään Eerolta mutta kuitenkin siinä on sellanen pieni vivahde Eeroa :> Tosi hyvä selitys, hah. Muttaei, kyllä tätä kuuntelisi mieluusti enemmänkin!
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite