Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Fanittaako kaverisi The Rasmusta?
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8
Itse asun tällaisessa 2000 asukkaan kunnassa, jossa ei luultavasti ole yhtään kunnon Rasmus -fania. Inton aikoihin kaikki kyllä pomppivat F-f-f-fallingin tahtiin, mutta nyt kaverini inhoavat The Rasmusta. Jos mainitsenkaan koko bändin nimeä niin heti tulee negatiivista palautetta, vaikka olen kuullut heidän mielipiteensä sata kertaa ennenkin.
Onko jollakin samanlainen tilanne vai roikkuuko bestiskin näillä keskustelupalstoilla? Ja kumpi oikeastaan on mukavampaa, höpöttää koiralleen lempibändistä vai jakaa idoli jonkun toisen kanssa?
Siskoni innostui tänä kesänä Rasmuksesta... ja tietää jo enemmän kuin minä, jonka piti olla se vanhempi fani. :? Joskus tekis mieli pyytää sitä lopettamaan koko fanitustouhu...
Noo..Tämäkään ei ole mikään iso paikkakunta ja ainakaan oman ikäisistäni en tiedä ketään joka fanittaisi äRRiä. Muutama ihminen on, joiden tiedän omistavan Inton ja kuuntelevan silloin tällöin, mutta eivät he itsekään lue faneiksi ollenkaan. Heille Rasmus on vain yksi bändi muiden joukossa, eikä se erotu sieltä mitenkään. Joten aikalailla yksin saan täällä fanittaa.

Kaverit eivät jaksa enää edes kuunnella mitään, mikä liittyy Rasmukseen. Siispä jätän keikkahehkutuksetkin pois koulussa ja näin, kun tiedän, ettei heitä kiinnosta. Saanhan kuitenkin keskustella äRRistä toisten fanien kanssa kaikki illat ja niin paljon kuin vain tahdon ;'''>>

Jossain vaiheessa tuntui oiken mukavalta, kun ei ollut muita jotka fanittaisivat äRRiä, siis täällä päin. Mutta ajan kuluessa sitä on alkanut kaipaamaan sellaista kaveria, joka jaksaisi kuunnella keikkahehkutuksiani ym. Jos joskus kouluumme sattuisi joku tyyppi pamahtamaan esim. Rasmus paita päällä, voisi olla että sekoaisin. Se vain tuntuisi niin oudolta nähdä sellainen toinen ihminen täällä :'''D
meidän koulussa on 300 oppilasta, ja taidan olla ainoa Rasmusfani.. tai no, yksi luokkalainen jätkä on sanonut nyt että tykkää Rasseista paljonkin, niin että kai se sitten fani on kun joitain biisejä hehkuttaa ;) että kivahan juttu se on. ja koko paikkakunnalla, jossa asuu 15 000 ihmistä, tiedän olevan yksi Rasmusfani, ja hän sitten tuntee vielä yhden Nastolalaisen ;) ja molemmat poikia. ehm. Shocked yleensä ei Rasmusfani-poikiin törmää, mutta samalla paikkakunnalla jotka jotenkin tiedän, ovat poikia, kaikki 3! yhtäkään tyttöä en täältä tunne..

ja siis, kaverit eivät fanita, eikä niitä kiinnosta.. Into tai HOAC löytyy parilta kaverilta, mutta eipä muita.. yhdellä oli Into ja Playboys, mutta myi ne minulle ;)
Kuten arvata saattaakin,itellä ei ainakaan ole sellaisia kavereita jotka tykkää :wink:
Mä asun kans "minipaikkakunnalla",eikä täällä kyllä ole yhtään fania minun ja siskoni lisäksi. Yhdellä kaverilla on Into,kun löysi sen kirpparilta halvalla,mutta ei hänkään mikään fani ole.. Ei ole ketään, kaikki oikeastaan vaan inhoaa Rasmusta. Heidän mielestä Rasmus on kaikkien teinien bändi,millä ei ole ketään kunnollista fania. Ja että Rasmus on massamusiikkia,mikä ei enää iske yhtään.
Enää en edes yritä puhua Rasseista koulussa,kun tiedän,että ketään ei todellakaan kiinnosta.
Mun mielestä olisi kyllä kivempaa,että kaveri piiristä löytyisi edes yksi ihminen,joka olisi samaa mieltä Rasmuksesta ja jonka kanssa voisi puhua musiikista,keikoista ym. Katsotaan jos seuraavasta koulusta mihin menen löytyisi edes joku joka vähän tykkää.
Täällä tuppukylässä on mun tietääkseni jotain kolme fania mun lisäks, mutta kukaan ei oo mun kaveri. Rasmus-faneja kavereita mulla on ainoastaan tän foorumin kautta.
Koulussa oon ihan varmana ainoa fani, ja jokainen haukkuu Rasmuksen maan alle jos kuulee sen nimen. Vähän rasittavaa, koska itse ne kuuntelee kaikkea pskaa jota radiosta tulee (tyyliin Marie Serneholtia) :?
Onneksi mun parhaimmat kamut jotka ei ole faneja ei hauku Rasmuksia koska ne ymmärtää tai sitten mä oon saanut ne ymmärtämään että toisten lempibändejen haukkuminen on typerää, varsinkin kun ei ole kunnon perusteluja. Enkä mäkään niiden lempibändejä hauku. Sanon vain etten tykkää, ja siihen se jääkin.

Ophelia

Eipä ole munkaan 5000 asukkaan kuntaan tainnut toista TR-fania sattua, ainakaan tietääkseni... Onhan se joskus vähän kuivaa kun myöntää diggailevansa Rasmusta ja saa aina vaan sellaista kommenttia naamalle että "Ai, onks Backstreet Boys kanssa kova sana?" ja muuta saman suuntaista kettuilua. On se joillekuille niin hankala käsittää, ettei TR enää vuosiin ole ollut mikään teinibändi... :x
No, eipä haittaa minua, jos muut on niin rajoittuneita! Very Happy
Minä oon siinäkin mielessä onnellisessa asemassa, että paras kaverini on täysin Rasmus-fani. Yhdessä on keikoilla oltu ja odotettu, puhuttu, puhuttu ja puhuttu Rasmuksesta. Kaverini on ollut fani itse asiassa kauemmin kuin minä ja sen takia onkin ehtinyt käydä yhdellä keikalla enemmän kuin minä. Tämän kanssa voin aina puhua Rasmuksesta ja kylläpä hän onkin yksi niitä harvoja. Tai siis, kyllähän minä muillekin puhun, mut tämä on ainoita, jotka oikeasti kuuntelevat ja ovat kiinnostuneita.

En vieläkään oikein usko, että tästä meidän pienestä kyläpahasesta, jossa asuu jotain 3800 ihmistä, löytyy oikeasti 4 Rasmus-fania. Täällä foorumillahan me kaikki ollaan. ;>
Kukaan mun kaveri ei oo fani, mutta niiden mielestä Rasmus on ihan ok. Mä en edes puhu kavereille kauheesti Rasmuksesta, paitsi aina sillon tällön. Joskus joku saattaa kysyä multa jotain Rasmuksesta. Mutta ikinä ei oo tullu sellasta kommenttia, että Rasmus ois huono. Yhden kaverin kanssa käyn keikoilla, koska ei ne muut niin innostuneita kummiskaa oo. Ja mä sitten puolestaan käyn tän kaverin kanssa kattomassa sen lempi yhtyettä. Että näin.

Kioto

Mun parhaat kaverit jakavat rakkauden Rasmusta kohtaan, mutta muuten niitä faneja saa vähän hakea tuttavapiiristäkin. Tietysti sellaisia Rasmus on ihan ok-faneja löytyy useampi, mutta kunnon faneja saa hakea vähän.
Tääkin on pienemmän puoleinen paikkakunta, joten suurin osa porukasta varmaan ennemminkin vihaa kuin pitää Rasmuksesta. Koulussa on lisäkseni yksi ihminen, joka käyttää julkisesti Rasmus-paitaa.
Yhteenkään Rasmusta fanittavaan poikaan en ole tällä paikkakunnalla törmännyt.
Mää en oo törmännyt täällä 13000- 14000 ihmisen kokosessa pikku kaupungissa vie yhteenkään Rasmus faniin... Ja siin yläastees jota kävin joskus oli noin 600 oppilasta enkä tienny yhenkään sillon fanittavan.
Paitsi se mun ex-kaverini sanoo tykkäävänsä ny rasmuksesta ku määki tykkään, koittaa vaan niin mielistellä Rolling Eyes
Rupes heti kehumaan että "kyl ne tekee sit hienoo musaa"
Ihme ku ei ennen tykänny...
Ja sit se rupes kehumaan Kwaniakin Rolling Eyes
Ja muuten, sillon ku oli 8lk vai olikohan se 9lk? No ihan sama, sillon kuitenkin ku ITS oli kovinta huutoa, niin meen enkun ope soitti sen levyraadissa sillon, niin kaikki muut anto kouluarvosanoissa sille 4-5. Mää annoin sillon 8, ku sillon se oli vähän loppuun kulunut. Kaikki muut meen luokkalaiset tykkäs jostain 80-luvun englannin kielisestä iskelmästä [smilie=sad_2.gif]
Välil tuntuu että oonks mää ainoo tääl takapajulassa joka ei kuuntele mitään 80 luvun iskelmää? [smilie=bubbles.gif]
Täällä meilläpäin, vähän päälle 3000 asukkaan kunnassa on tietääkseni vain yksi Rasmus-fani lisäkseni. Tai siis minä ja se toinen fanitetaan ns julkisesti. Harmi vaan että hänkin menee nyt ammattikouluun, eikä ole enää ketään jonka kanssa puhua äRRistä. Siis hyvin suppeassa kaveripiirissäni ei ole yhtään ainutta joka pitäisi Rasmuksesta. Silloin harvoin kun heistä jotain puhun, heti tulee noottia ja kovaa. Hmph. Tai no, on mulla yks kaveri jolle voin puhua keikoista yms ja hän kyllä kuuntelee, koska on joskus ala-asteella ollut fani :>
Luulen että ensi lukuvuonna olen ainoa koulussamme joka on fani.

Eli siis kaverini täällä eivät fanita.
Mie asun tuppukylässä ja tiedän 3 Rasmus - fania.
Yhden tunnen, oli ennen luokallani. Silloin tällöin koulussa saatetaan jotain Rasseista puhua keskenään. Ei olla oltu ikinä hyviä kavereita.
Ja sitten muut kaverini eivät fanita Rasmusta. Pari kaveria sanovat Rasmusta kuunneltavaksi, mutta ei sen enempää. :?
Eipä täälläkään tuppukylässä muita Rasmus faneja oo näkynyt. Pari poikaa tosin tiedän jotka tykkäävät kovasti. Toisen kännykänkuorissakin on Laurin kuva. Se herättää vähän hilpeyttä joissakin. :wink: Ja yhdissä bileissä se lauloi Guiltyn ulkoa sanatarkalleen. Sanoo itse ettei ole fani, koska fanittaminen on muka "vain teinityttöjen juttu". Selvä piilofani kuitenkin.
Kukaan kavereistani ei pidä Rasmuksesta mikä on harmi. Sad Yrittävät silti parhaansa mukaan jaksaa kuunnella loputonta intoani puhua kaikesta bändiin liittyvästä. Olisihan se mukavaa jos olisi joku ystävä, jonka kanssa kiertää keikoilla ja puhua kaikesta mahdollisesta Rasmukseen liitttyvästä...

It's Madness

Miulla ku on täällä päi vaa oikeestaa kaks kaveria ja ne on miun serkkuja kummatkii, toine kuuntelee räppiä ja toine kuuntele räppiä ja jtn muuta, ei se ihe ees oo kuunnellu mitä sen Mp3-soittimessa on... Mut nää ei oo kuitenkaa faneja, toine noista serkuista (oikeestaa paras serkku) kyllä sano et Rakkauslaulu on hauska ja kuunneltiikii vaa sitä joskus, ja sit kuunntelutin sillä Last Generationia vähä, ja se sano et on se iha hyvä, mut ei se kuitenkaa tykkää Rasmuksesta, räppiä se vaa kuuntelee...

Meijän luokalla on kaks tyttöö ketkä fanittaa Rasmusta, miun lisäks, kumpikii oli joskus miun kaveri mut ei oo enää (toisella vissii kolme levyä on piraatteja ja yks aito, mut en kylläkää tiiä, ja sen Into meni rikki ja se kinus sitä siltä kenestä sanon seuraavaks)... Ja sit yks tyttö kuka kuuntelee Rasmusta ihan ku muitakii bändejä mitä kuuntelee, mut ei Rasmusta nii paljo ja sillä taitaa olla vaa Into (ja se ei taija olla ees aito, ku katoin ni siinä kansilehtisessä oli vaa kansikuvat ja sisällä vaa valkone aukeema)...

Täällä kyllä on muutama Rasmus-fani, mut ne ei asu iha keskustassa eikä miun lähellä, paitsi en oo varma yhestä... Ja tällä foorumillaha on ainakii muutama täältä päi... ja yhellä toisella foorumilla on kans... Mut en tunne niitä kuitenkaa, yhen meseosote miulla on kuitenkii...

Ja sit tietysti ne nettikaverit ketkä löysin just suosikista Smile
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8
Julkaisun osoite