Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Pauli aliarvostettu jäsen?
Sivut: 1 2 3
Pauli tuntuu olevan kaikissa kyselyissä epäsuosituin Rasmus-jäsen, haastatteluissa häneltä ei kysytä kovinkaan paljoa ja nimiä luetellessa hän on aika monesti viimeinen. Kuvittelenko liikoja vai onko asia näin? [smilie=blink_3.gif] Hän säveltää, pitää hiuksensa kummallisella tavalla kondiksessa ja muutenkin mukava. Very Happy Mikä Paulissa on vikana?

Crow

Ei Pauli mun mielestä mitenkään epäsuosittu ole.. Yleensähän ne nimet kirjoitetaan missä järjestyksessä sattuu mutta..
Ehkä Pauli vaan noissa haastatteluissa tms. jättäytyy tarkoituksella vähän sivummalle.

Henkilökohtaisesti Pauli on mun mielestä ehkä Rasseista "kivoin".. Ainakin Pauli vaikuttaa tosi sympaattiselta ja mukavalta.
Musta tuntuu,että Pauli on vaan niin hiljainen. Haastatteluissahan kysytään usein koko bändiltä yleisesti ja sit joku vaan vastaa. Ei Pauli minusta ole mitenkään epäsuosittu. Eikä Paulissa ole yhtään mikään vikana, mukava ja iloinen Laughing
Niinhän ne kaikki on. Very Happy Ja mitäpä siitä tulis, jos kaikki yrittäis olla bändin keulahahmoja...

Ophelia

Niin no mun mielestähän Rasset ovat aina painottaneet sitä, ettei ole yhtä johtohahmoa, vaan neljä tasavertaista heppua. Enkä minä henk.koht. ole ikinä edes tullut ajatelleeksi, että Pauli olisi jotenkin epäsuositumpi kuin muut. Fakta on, että Lauri & Aki ovat aina enemmän esillä, mutta... mun mielestä oisi järjetöntä sanoa, että joku ois epäsuositumpi. Nehän on nimenomaan tiimi.

Ja jos sitten miettii vielä sitä, että Lauri & Aki on eniten esillä ja oletetaan, että Paulia pidettäis jotenkin epäsuositumpana, niin mihinkäs väliin sen Eeron sitten sijoittaisi. Mun mielestä se nyt vaan menee niin, että Lauri & Aki on yks tutkapari, Eero & Pauli toinen.

Mun mielipide, mielenkiintoista kuulla toisten mietteitä. En ollut tuota nimittäin ikinä aiemmin tullut edes ajatelleeksi o.O
Mä en oo koskaan aliarvioinu Paulia tai mitään muuta vastaavaa. Kitaristin rooli on mielestäni bändissä aika suuri, joten tämä Paulin "taka-alalle" jääminen johtunee kai siitä, ettei hän ole niin esillä kuin muut. Jossain muistan Paulin sanoneen, että hänellä ei vain ole mitään sanomista mihinkään. Paulilla on tosiaan iso rooli myös biisipuolella, eikä saa unohtaa hänen tuottajuuttaan. Hänhän on myös suunnitellut HFTS:n kannen ja vaikka mitä. Ei siis ollenkaan turha jätkä ;) Ja mitä tulee tuohon Lauri&Aki ja Eero&Pauli hommaan, niin ehkä Paulilla ei ole yhtä paljon aikaa olla haastatteluissa noiden tuottamisasioiden takia.

Plussaa oli tuossa Seuran jutussa se, että Paulia haastateltiin paljon. Omistan myös erään toisenkin jutun, jossa vain häntä on haastateltu.
Eikä sovi unohtaa dokkarissa olleita Paulin sekoiluja ;)
mun mielestä pauli ei oo aliarvostettu, se on ehkä vaan hieman jääny taka-alalle (lauri ja aki kun enimmäkseen hoitavat noi haastattelut), mutta olen bongaillut monia haastatteluja netistä (sekä radio- että lehtihaastatteluja) joissa on vain pauli tai pauli ja eero. ;) <3
Hui. Enpä oo kyllä koskaan ajatellut. Ei kai Pauli mun mielestä mitenkään aliarvostettu oo. Varsinkin fanit tietää, miten suuri osuus Paulilla on Rasmuksessa. Ja ne harvat haastattelut, joissa on Pauli tai Eero, on kivoja ylläreitä. ;>
Nyt kun ajattelen , niin ei Pauli mun mielestä ole aliarvostettu. Rasmushan on bändi, eikä siinä eritellä jäseniä. Kaikilla bändeillä on omat tyypit enemmän esillä haastatteluissa sun muissa. Rasmuksessa nää sattuvat olemaan nyt Aki ja Lauri.
Ei Pauli oo aliarvostettu. Se nyt vaan on sellainen et kun kerran toinen jo vastaa niin mitä hän menee siihen sössimään väliin. Ja onhan se ite sanonu jättävänsä vastauspuolen suosiolla mulle. Se nyt vaan sattuu olemaan niin että Lauri on se keulakasvo, Aki aivot, Eero lämppäreiden hoitaja ja Pauli taiteellinen puoli. Smile Pauli vastaa silloin kun häneltä kysytään tai kukaan muu ei näytä vastaavan. Se on Paulin tyyli. Ja yleensä kaikissa lehtijutuissa ja muissa bändiluettelon viimeisenä on Aki, ei suinkaan Pauli.
Ehkä Pauli tosiaankin jossain haastiksissa jää vähän sivummalle, mutta mielestäni Pauli kuuluu bändiin siinä missä muutkin ja on saman arvoinen muiden kanssa.
Ehkä joidenkin wannabe-fanien kohdalla Pauli ei ole niin suosittu ja lehtien toimittajat pitävät lauria bändin kiinnostavimpana henkilönä.

Ja kaiken lisäksi eilen ankkarockissa Pauli oli kyllä iloista katseltavaa, kun se naureskeli siellä koko ajan jollekin,
eikä todellakaan jäänyt muiden varjoon... :wink:
No haastattelut yms. selviää sillä, että Pauli on itsekin sanonut, että antaa Akin ja Laurin hoidella mediasysteemit, kun se hoituu niiltä niin luonnostaan jne.
Ja mielestäni Pauli ei todellakaan ole aliarvostettu. Tai sitten kuvittelen vain niin, koska itse arvostan herraa niin mielettömästi. Mutten jotenkin usko, että oikein fanien keskuudessa ainakaan on. Eri asia sitten tuommoiset epämääräiset hyypiöt, jotka ihkuttaa pelkästään jotain ITS:ää ja sitä, miten Lauri on niin söpö, ihqihqihq.
jos saisin itse päättää niin kyllä minä sen paulin haluaisin eniten tavata. ja vaikka se välillä tuntuukin siltä että pauli on jäänyt alimmaiseksi, mutta kyllä se on ihan saman vertainen kun muutkin. ainakin minun mielestä Very Happy
En jaksaisi uskoa että tämä pitää totta paljoakaan.
vaikka kun Pauli sanoi dokkarissa jotenkin näin "mul on hellppo soittajana ja biisintekijänä kävellä tuolla missä vaan ei kukaan mua tunnista.."
niin esim. tosta tulee jotenkin semmonen fiilis, että Paulia ei oteta vakavasti, tai mikä sana se ikinä onkaan :') muttamutta, kyllä luulen että Pauli on niin paljon julkisuudessa kun itse haluaakin, ja se trendin haastattelu sillon, niin otsikkokin : the rasmuksen pauli rantasalmi luuli ettei hänellä ole sanottavaa. on hänellä, musiikki. ja siinä jutussa myös luki, että Paulilla oli se semmonen kausi että ei mukamas ollut mitään sanottavaa ja näin. mutta nytten kun studiokin valmistu ennen joulua, niin on Pauli ihan kivasti ollut mun mielestä julkisuudessa, ja jotenkin nyt kun se ei-mitään-sanottavaa-kausi on varmaan loppu, niin tuntuu, että herra on myös ollut kunnon Rasmus-haastatteluissakin kivasti esillä.
Ei minustakaan Pauli ole mitenkään aliarvostettu! Se vaan nyt menee yleensä niin, että tietyt henkilöt ovat julkisuudessa enemmän kuin toiset. Kyllä se Paulikin puhuisi niissä haastatteluissa varmasti, jos hänellä olsii jotain sanottavaa, ja puhuukin silloin. Paulissa ei ole mitään vähäteltävää!
Itse kunnioitan kaikki bändin jäseniä saman verran ja he ovat samalla viivalla! Jokaisessa on ne omat hyvät ja huonommatkin puolensa.
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite