Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Seura 30/06
oli ihana haastattelu <3 sattuin töissä ruokatauolla lukemaan seuraa ja meinasin ruokaan tukehtua ku näin Laurin ilmeen siinä venneessä, tukka taivasta kohti ;) yks toinen työntekijä (semmonen vanha kurppamuori ;) ) kauhisteli laurin tukkaa Very Happy
Nauroin jotain niin eniten tälle:

"James Hetfield tietää meidät. Aika siistiä", Lauri lisää epäuskoisesti.
"Nyt sinäkin voit kuolla ihan rauhassa", hymyilee Eero.

Joku niin parhain :''''''''DD
SomethingMadness kirjoitti:Nauroin jotain niin eniten tälle:

Vähän ennen tuota juttua, oli tällane:
"Eräkankaan Antti on ihan hirveä Metallica-fani. Se kuolee kun kuulee tästä", huudahtaa Pauli.

Äiti oli ollu kaupassa ja huomannu et Lauri komeilee Seuran kannessa, niin oli tietenkin ostanu lehden mulle. Very Happy

Todellakin joku parhain Laughing Tuosta tuli heti mieleen se kun aina sanon kaikille, että voin kuolla rauhassa vasta sitten kun oon päässyt yhteiskuvaan kaikkien Rasmuksien kanssa ja saanut niiltä kaikilta nimmarit.

Niin ja, kiitos ja kumarrus twilightille kun laitoit tämän jutun tänne <:

Ophelia

Voi vitsi, mein porukoille tulee Seura, enkä ollut ees vaivautunut koko lehteä vilkaisemaan. Sitten huomasin täällä, että mitä ihmettä, onko Seurassa oikeesti ollut jotain. Tulikin kiire käymään kotona lehteä etsimässä ^^ Ihana juttu ja mukavan pitkäkin - lehtileikekokoelmaan vaan :wink: Kuvitus oli kanssa hieno, varsinkin se kuva, missä Pauli kuvailee Akia ja sitten se Aki & (karmea!) käärme -kuva oli ihania Laughing

...ja voi toisia, kun safari oli ihan huijaus Sad
Ophelia kirjoitti:...ja voi toisia, kun safari oli ihan huijaus Sad

Niin. Ei saa huijata tolla lailla.

Mutta kyllä oli mahtava juttu. En kyllä taida ihan heti mennä lehteä ostamaan, sen verran huono on rahatilanne. Pitää yrittää saada joltain tutuilta se. Taikka viiminen keino on ettiä lehtiroskiksilta. Ei kivaa.

Tää oli kyllä ihan paras juttu, kiitokset twilight, että laitoit tänne.

-Fani4Ever-

mäki nauroin tuossa kohtaa. Kun mun isoveli näki mun ja Paulin kuvaa nii se sanoi just samaa "Nyt sinäkin voit kuolla ihan rauhassa" Laughing xD
On se Seura hyvä lehti. Niin pitkä artikkeli. Surprised Siskoni oli onneksi oli ostanut lehden, koska en itse en olisi hoksannut... Cool Mutta eikö Lauri puhunutkin siinä haastattelussa aika vähän?

Taidan olla huono fani, kun en tiennyt Seuran juttua ennen, että Pauli harrastaa valokuvausta ja Eerolla onkin enemmän kuin yksi lapsi...
Lisäänpä vielä yhden kuvan, lehden sisällysluettelossa oli tämä hieno kuva (: Pahoittelen kuvanlaatua, en oikein osaa säätää skanneriani vielä :DD

Ja Maj7, et ole ollenkaan huono fani vaikket tuota tiennytkään, et ole varmastikaan ainoa. Ja huonoa fania ei ole olemassakaan! (OT.)
Maj7 kirjoitti:Taidan olla huono fani, kun en tiennyt Seuran juttua ennen, että Pauli harrastaa valokuvausta ja Eerolla onkin enemmän kuin yksi lapsi...

Et ole huono fani et ollenkaan ^^ Mä en yhessä vaiheessa ole tietänyt kumpi on Eero ja kumpi Pauli, ja kerran sitten päätin että Eero on Pauli ja toisinpäin Laughing Kuvistakin oli vähän hankala katsoa kun en erottanut kitaraa bassosta... Lehtijuttuhan mut sitten pelasti. Sori OT.
Julkaisun osoite