Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Yleisurheilusuorituksianne
Sivut: 1 2

aiju

Eli, minkälaiset ovat yleisurheilusuorituksenne?

Minun:

Kuula 2kg: 7.50
Korkeus: 110cm
Pituus: 3.10
60m: 11.03
Kiekko: 16.13 kait
3-loikka: 5 jotain
Aitajuoksu 60m: 14.00 sekuntia

Olen harrastanut yleisurheilua jo 3 vuotta, tässä menee nyt 4 vuosi. Ja mitaleita on n. yli sata [+hippokisat yms.] ja pokaaleita 3 [joka vuodelta yks].
Harrastin joskus vuonna nakki yleisurheilua ja pärjäsin kai korkeushypyssä ja kiekossa hyvin, en muista tuloksia.
Vihaan yleisurheilua. Varmaan mikään liikuntamuoto ei ole yhtä kamalaa. Pidä syksyistä, mutta vihaan syksyn liikuntatunteja, kun vuodesta toiseen kyykitään pitkin urheilukenttää työntämässä kuulaa, hyppäämässä pituutta ja juoksemassa ympäri kenttää. Vihaan vihaan vihaan enkä ikinä voisi harrastaa tuota vapaaehtoisesti.
Eniten yleisurheilussa vihaan pituushyppyä tai jotain kolmiloikkaa, koska en pärjää niissä niin hyvin Very Happy
Öö, mä työnsin kuulaa joku 7,83. En vaan muista minkä painonen kuula. Very Happy Kai se joku pari kilonen...
En mä sitten muita tuloksia muista/tiedä...

Keep Your Heart Broken

ööm.. ainakin piituudessa paras suoritus on 3.85 m ja 60 m juoksussa on 7.3

mar_iah

heitin keihästä 7 metriä. sen muistan ikuisesti Laughing
Pituus:4.20 m
3-loikka 9.19 m
100m 14.98 s
korkeus 137 cm
Harrastin koko pienen ikäni urheilua,mut koskaan en oikeen hyvin pärjänny... :?
Mä tykkäsin joskus pikkusena harrastaa kaikkea yleisurheilua ja siitä onkin muistona kaapin perällä muutama pokaali ja mitali.. En mä muuten kovin kiinnostunut nyt oo oikein mistään urheilulajista, mutta joskus kutosella hyppäsin pituutta 4 metriä, sen muistan varmaan ikuisesti ja sit juoksin 50 metriä jotenkuten että pärjäsin noille luokan urheilijatytöille olemalla kolmas... Aikoja en kyllä muista...
nyt en muista, voin laittaa sitten myöhemmin kun on uusia tuloksia Very Happy

vuosi sitten juoksin 200m jotain 32 sekuntia... harmi kun siinä kisassa ei oikein ollut kirittäjää Rolling Eyes jos poikien kanssa oisin päässyt juoksemaan, ois tullut varmaan tasaista kun poikien sarjan voittajalla oli suunnilleen sama aika kuin mulla ;)

ja vuosi sitten myös juoksin 100 metriä.. ööh.. en uskalla sanoa. se sattoi olla jotain 12 tai 15 Laughing 8)
Kersana kävin pariin otteeseen jossain perjantaipinkaisuissa, mutta aina olin joko kolmanneksi tai toiseksi viimeinen ^^ Ala-asteella koulujenvälisissä yleisurheilukisoissa otin osaa pituuteen, 100 metrin (?) juoksuun ja joskus korkeushyppyyn. Tuloksia ei voi millään muistaa enää. Pituudessa yläasteella hyppäsin jotain pari metriä. Kaikki missä pitää juosta pitkiä matkoja yhteen putkeen, on mulle kauhun paikkoja. 1500 metriä meni ysin keväällä nipin napin alle 10 minuutin. En siis ole mikään urheiluihminen n____n Ainoastaan salibandyssa pärjään, mutta se kun ei ole yleisurheilulaji...
Bullet kirjoitti:Vihaan yleisurheilua. Varmaan mikään liikuntamuoto ei ole yhtä kamalaa. Pidä syksyistä, mutta vihaan syksyn liikuntatunteja, kun vuodesta toiseen kyykitään pitkin urheilukenttää työntämässä kuulaa, hyppäämässä pituutta ja juoksemassa ympäri kenttää. Vihaan vihaan vihaan enkä ikinä voisi harrastaa tuota vapaaehtoisesti.

Ihan samoilla linjoilla olen. Kaikenlisäksi olen niin surkea kaikissa yleisurheilun lajeissa (paitsi juoksussa), että tuloksista en viitsi edes puhua. Keihäskin lentää tuurilla korkeintaan jotain puolitoistametriä Laughing
Kuula lentää korkeintaan omille varpaille.

Ja kaikenlisäksi meidän liikuntatunnit pidettiin aina ihan urheilukentällä (ei siis oman koulun kentällä) ja tuntui niin nololta mennä sinne, koska siellä oli aina muidenkin koulujen oppilaita viettämässä liikuntatuntejaan. Itse aina naama punaisena siinä veti penkkirivistön ohi, missä muut oppilaat taputtivat ja vislasivat... joo o, se on sitä ryhmähenkeä Laughing
Mä oon niin huono kaikissa urheilulajeissa ettei ees voi olla Very Happy Pituutta hyppäsin viime syksynä 3,5 metriä, mut se onki sit ainoo onnistunu kerta. Muissa en sit onnistu ikinä :'D

Kuudennella meiän luokka osallistu Spar-kisoihin, joissa oli oppilaita eri kouluista. Yhessä joukkueessa oli aina 6 tyttöö ja 6 poikaa ja niitä varten oli järjestetty luokan välinen karsinta. Sit ku lähettiin bussilla Pirkkahalliin kisoja varten, opettaja tulee sanoon mulle, et ku yks joukkueessa oleva on kipee, ja mä olin karsinnoissa 7., et mä oon sit kisoissa kans. Siellä oli keihäänheittoo, pituushyppyä ja viestijuoksu, johon mun ei onneks tarvinu osallistua ku siihen tarvi vaan viis Very Happy
Ainiin oonhan mä saanut siskon kanssa yhteisen pokaalin, kun oltiin niin innostuneita ja sitten sain monta mitalia Very Happy

aijju

Siis juu. Vanhoja urheilusuorituksia Very Happy

Yllättävän monet vihaavat urheilua, kun katsoo esim. meijänkoululaisia, kaikki urheilemassa tms Very Happy
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite