Siinäpä kysymys

Mä näyttelisin varmaankii kauhuleffassa tai komediassa, kunhan niissä olisi hyvä juoni. Entäs missä ette haluis missään nimessä näytellä? Mä en näyttelis kyllä missään romanttisessa elokuvassa tms..

Mä olisin varmaan "hyvä" jossain komediassa kun oon välillä aika koominen tyyppi

Kauhussakin jonain sellaisena tyyppinä jolle sattuu kaikkea pelottavaa, pelkäisin varmana oikeasti eli ei siinä sitten kauheasti näytellä tarvitsisi. Seikkailukin voisi olla kiva. Romanttiseen leffaan en menisi vaikka maksettaisi.
Ehdottomasti komedia leffassa

Tykkään itseki kattoo eniten niitä.
Toiminta-elokuvassa,sais tehdä kaikkia kivoja juttuja. Tekisin itse stuntit

ah, ihan mulle suunnattu kysymys <3.
Unelma ammattini on ollut jo pienestä pitäen näyttelijä.
Muttamutta varmaan se tuohon komediaan menee, mutta jossain draamassakin olisi kiva, mutta komedia, kun siinä saa itsekkin nauraa.

Aika paha kysymys

Vastasin että draama, koska tässä ei ollut historiallista elokuvaa vaihtoehtona ;) Mieluiten siis näyttelisin sellaisessa, koska musta ei ainakaan komediaan olisi, en osaa olla hauska

Ja rakastan historiallisia elokuvia/sarjoja (tyyliin Hovimäki yms) En myöskään haluaisi olla missään pääroolissa, sivuosassa ennemmin n_____n Jos mulle tarjottaisiin jotain romanttisen leffan roolia, niin en kyllä suostuisi mäkään, vaikka siirappinen olenkin niin rajansa kaikella ;)
Mää menisin varmaan kauhuun, tai sitten komediaan. Oon aina tykääny kauhusta ja komediasta

Tai kauhu-komediaan, se olis paras vaihtoehto

mää näyttelisin komediassa :---D
jos jossain kauhu leffassa pitäs, ja sit ku tapahtuu siin juonessa jotai ni pelkäisin varmaa niinku iha oikiasti, joten ;D
Oottepa omituisia, minä kai
tietenkin ja
ehdottomasti haluaisin romanttiseen elokuvaan !

Oon ihan mielettömän imelä, katon aina vaan kaikkia lällyleffoja ja rakastun niihin päähenkilömiehiin. ^___________^ <3. Eli tietenkin romanttiseen komediaan tai vastaavaan romanttiseen leffaan (romanttinen musikaali <3_<3), tietty haluisin päästä nuolemaan sitä kaikkien minunlaisten tyyppien suurinta rakkaudenkohdetta ;)
oi, ehdottomasti toiminta tai romanttinen komedia
ois aiva huippista!
edit// ah joo, ja tossa romanttisessa komediassa pääsis varmaa pussailee jotai supersöpöö hollywood staraa. :wink:
Mä näyttelisin varmaankin mieluiten jossain kauhuleffassa. Niitä tulee eniten katottua ja jotenki se tuntus noist mulle sopivimmalta. Tai sit jossain romanttisessa, seki vois olla kivaa. Vaik en mä kyl tykkää oikeestaa yhtä näytellä :?
Komedia ois ehkä paras, tykkään niistä yleensä eniten.
Komedia- leffassa, koska ois itellänikin naurussa pidättelemistä

En ainakaan komediassa, en osaa olla hauska. En kyllä osaa näytelläkään, että niin.

En varmaan osaisi olla ainakaan missään romanttisessa leffassa, enkä toimintaleffassa. Draama voisi olla aika kiva, tai sitten joku seikkailuelokuva, vaikka sellainen TSH-tyylinen. Voisin olla jossain taistelukohtauksessa mukana, jos edes osaisin miekkailla tai jotain vastaavaa.