Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: The Rasmuksen entinen faniklubi
Eli rasmujen Playboys-levyn aikaiselta sivulta (http://web.archive.org/web/1999022001400...likko.htm) löysin fanclub kohdasta sivun, jossa kerrottiin The Rasmus faniklubista, josta saisi klubikortin sekä vuoden aikana 4 klubipakettia, joita rasmut ovat myös koonneet. Onkohan enään minkäänlaista virallista Rasmus faniklubia? :>

Muokkasin otsikkoa -Ice705
enää ei taida olla olemassa tällaista, ainakaan suomessa. tosin jokunen vuosi taaksepäin toimi therasmus- fanclub.com(?)- osoitteella nettisivusto, jossa oli faneille kaikenlaisia kivoja rasmusaiheisia kilpailuja ja muuta tällaista.

ulkomaiden osalta saksassa toimii aktiivinen faniklubi, mutta sekään ei taida olla täysin virallinen, eikä siellä mitään klubipaketteja lähetellä. (muista ulkomaista sitten ei ole tietoa.) korjatkaa joku jos olen väärässä.

mar_iah

mä olin tossa faniklubissa.
nyt oon vanhoja rasmusjulisteita ja haastatteluja rikkaampi..
tosin ne kaikki on jossai tuolla ullakolla.
ainaski sellai iso eero ja lauri pusu-juliste tuli nimmareilla muistaakseni.
noita haastiksia ois kyl kiva ny lukee..vois kömpii hakee ne kamat tuolta..

edit

voi valehtelenkohan ihan tosta pusujulisteesta, vai saiks niitä ostettuu keikoilta 10 markalla kappale? enivei, sellane on Smile
mar_iah kirjoitti:voi valehtelenkohan ihan tosta pusujulisteesta, vai saiks niitä ostettuu keikoilta 10 markalla kappale? enivei, sellane on Smile

niitä vissiin kai sai playboysin aikaan kiertueilta ainaki, en kyllä tiiä, onhan voinu tulla klubin mukanaki. :wink: enivei, ite tutustuin rasmukseen vasta jonku aikaa ennen ku into julkastiin ni en ole ollu tossa hommassa mukana. mut kiva huomata että täällä on vanhojaki faneja (ainaki sie) jokka on pysyny pitempäänki kuvioissa. (ok, sori, vähän offia. Embarassed )

mar_iah

niiin se oli..kyl se vissii klubissaki tuli sillo mukana Smile
perustetaan oma.

Tiina-93

Toivottavasti Rasseille ainakin tulis taas tuollainen faniklubi! Kun en tuohon aikaan vielä ollut fani niin en tajunnut liittyä.. Very Happy

Marabou

Mäkin olin tuolloin, siis -98, viis vuotta niin en tiennyt Rasmuksesta mitään ;>> Siis virallinen faniklubi olis oikeesti TOSI hyvä, liittyisin todellakin!
Muute, vähän ihanat noi vanhat Rasmus-sivut. : )

Tiina-93

Niin, minäkin olin silloin jotain viisivuotias, enkä vielä oikein kuunnellut musiikkia! XD Niin on ihanat sivut! Pirteät! Very Happy
Mäkin oon ollu tooosi vanha tohon aikaan eikä meil ees oo ollu nettiä tollon Very Happy eikä ehkä enää nykymittakaavassa toimis tollanen faniklubi, mut.. Razz Aivan loistavat muuten noi sivut!! Repesin ihan täysin tosi monta kertaa ku luin noita juttuja mitä pojat on sanonu Laughing
Ja loppuun vielä sieltä löytyny yhteenveto:
Maailma tarvitsee Rasmuksen kaltaisia aitoja yhtyeitä, jotka osaavat musiikillaan piristää kuulijoitaan päivästä toiseen.
Ihan totta. Very Happy
Julkaisun osoite