Eminem, Kyllä!
Hyvää räppii, ei niin samanlaista ku kaikki muut!
Kuunteleeko kukaan? Mitä mieltä ootte sanotuksista?
Lempipiisei on ainakin:
Drips
White america
Stan (live)
Mielestäni Eminemin 'The eminem show' on paras levy herralta, itse omistan Marshall mathers LP, The Eminem show ja the curtain call.
Keskusteluu aiheesta kiitos!

Joskus parisen vuotta sitten kuuntelin aika paljon Eminemiä. Silloin tykkäsin muustakin räpistä, mutta nytten ei iske enää niin kovaa. Tulee vieläkin silloin tällöin koneelta herran tuotantoa kuunneltua. Ainuttakaan levyä en omista, vain satunnaisia kappaleita koneella on. Stan ja When I'm gone on niitä minun suosikkejani, mutta on niitä muitakin ihan jees biisejä.
Tykkään Eminemistä tosi paaaaljon. Mun yks lempi-laulajista. Se tekee hyvää musaa. Ja hyviä biisejä on tosi paljon, ja mulla on levy

<3 <3
Aika hyviä biisejä,joskus tulee jopa kuunneltua kun siskolla on muutama levy. Nyt en tosin kuuntele enää niin paljon,kun ei enää räppi niin kiinnosta.
Stan on mun lempparibiisi.
OIH, Eminem on mun 2 lempilaulaja, eka on Antti Tuisku, mut sit on Eminem. On Eminemin levy ja huone täynnä julisteita <3 <3 <3 Aivan ihania biisejä. Ja Shake That on tosi hyvä ja siihen ei kyllästy ikinä ja vaikka se on pilalla tehty, se on IHANA <3 <3 <3

joo, mä olen siedättyny tähä herraan aika hyvin, veljeni on luukuttanu stereoistaan jo useinpien vuosien ajan.
mun lempibiisi on KIM
"so long, bitch you did me so wrong
i don't wanna go on
living in this world without you" aiva loistava!
en levyistä osaa sanoa, mutta muutamat biisit on kyl aika hyvvii.
mar_iah kirjoitti:joo, mä olen siedättyny tähä herraan aika hyvin, veljeni on luukuttanu stereoistaan jo useinpien vuosien ajan.
mun lempibiisi on KIM
Juu, Kim on ehdoton helmi. Sitä on ihana huudattaa silloin kun on oikeen leipääntynyt johonkin!
Mutta täytyy sanoa, että ei sillä kaverilla voi kaikki olla kotona kun moisia lauluja kirjoittaa. Tai siis, sillä on periaatteessa sairaalloisen paljon pokkaa. Näkihän sen siitäkin kun moni USA:n artisti pelkäsi kuollakseen Osama Bin Ladenia niin mitä Eminem teki? Pilkkasi sitä musiikkivideollaan.

Hullu jätkä. Mutta silti monilahjakkuus ja ihan kivan näköinenkin.
JOO se on Ihana! mun toinen lempilaulajista! <33333333
Juu-u.. kyllä iskee ja kovaa... tykkään When I´m gone, sitten se Eminem ft. Trick Trick- Welcome to Detriot City sekä My name is Eli siis kyllä se Emi menettelee..
Oii, Eminemistä pidän kyllä, paras biisi on Shake That Ass... Niin kiva bilebiisi ja hyvä video (Jos on sellainen huumori, et ymmärtää tota juttuu) Kyllä, hyvä artisti!