Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Teräsbetoni
Niin, en löytänyt tästä bändistä vielä mitään juttua Smile Eli Teräsbetoni, mitäs tykkäätte? Onkos levyjä ja mites ne nahkahousut? :wink:

Minä ite tykkäilen jonkun verran, näin livenä tossa viime lauantaina ja olivat miekkoset aika vaikuttavia nahkahousuineen :wink: ja olivat ne kyllä todella ystävällisiä, sai halata ja pääsi kuvaankin... porukka oli fiiliksissä melko mukavasti, varsinki jotkun jätkät... Laughing
Hyviä biisejä löytyy TB:ltä Orjatar, Taivas lyö tulta ja metallisydän, jossa on mun mielestä kauniit sanat...
Ah, rakastan <3_<3

Kyllähän sitä muinoin tuli naurettua TLT:lle ja Orjattarelle, mutta mitenkäs aina sattuukaan, ne, mitkä ensin naurattaa, on loppujen lopuksi niitä suurimpia suosikkeja. Metallisydän iski ihan ekalla kuuntelukerralla, oon edelleen ihan koukussa siihen. Upea kappale, upeat lyriikat ja upeeta kaikki ^____^ Tänään kuuntelin ihan kunnolla tuon ensimmäisen levyn läpi, tykkään kovasti. Uudempi pitäisi nyt hankkia.

Ja pakko päästä kesällä livenä uudestaan näkemään Surprised Viime lauantaina ihan upea keikka, tunnelma oli korkeemmalla kun katossa. Sitten jälkeen nähtiin TB:n poikia ja en ois ikinä uskonut, että noinkin mukavia ihmisiä! Nauroin kamalasti näiden jutuille ja vaihdettiin siinä vähän juttua keskenään. Kaikkia poikia pääsin halaamaan, kaikilta nimmarit sain, ja yhtä vaille jäi kaikilta yhteiskuvatkin ^____^ ihanat pojat. mikä voisikaan olla seksikkäämpää kuin isot miehet pitkine letteineen nahkahousuissa ja ilman paitaa?
Onhan näillä pari ihan kivaa biisiä. Mut en oikeastaan juurikaan pidä tään laisesta musiikista. Se Orjatar biisi on ihan.... no, en tykkää...
Taivaslyö tulta. Siihen liittyy hauskoja muistoja viime kesältä. Pojat yritti laulaa sitä korkealta ja kovaa. Ne ei tienneet et myö kuultiin ja oli sen jälkeen ihan noloina. Laughing Aina kun kuulen sen biisin, tulee automaattisesti mieleen tuo muisto. Ei voi olla nauramatta. Laughing
Kun ekaa kertaa kuulin Taivas lyö tulta biisin radiosta niin otin koko yhtyeen ihan vitsinä. Ja täytyy myöntää, että luulin sitä jo pilalauluksi enkä voinut uskoa tätä joksikin metalli bändiksi!
Taivas lyö tulta herättää minussakin muistot mieleen. Ollaan joskus isossa porukassa tätä huudatettu ja laulettu Very Happy Myös Voittamaton ja Orjatar on ihan jees biisejä. Mutta tämä uusin Älä mene metsään on jotenkin outo... En osaa paremmin sitä selittää. Levyä en omista enkä sitä hankikkaan, kun ei niin pajon nappase TB.
Niin ja sitten vielä poikien tai siis miehien tyylistä pari sanaa. Heillä on hieno oma tyyli pelkkien nahkahousujen kera ja kyllä se näyttää hyvin toimivan!
Ei ole levyjä eikä ole nahkahousujakaan Laughing Taas mun oma mielipide, mutta Teräsbetoni on omalla tavallaan säälittävä bändi. Kun ekan levyn nimi on kerran Metallitotuus niin jotenkin osasi arvata että toinen tulee olemaan samaa tyyliä. Mielestäni tuo soturihomma ja siitä metallista kaiken aikaa jauhaminen menee jo vähän yli. Eikä Teräsbetonin musiikki edes kuulosta metallilta mun korviin Very Happy Tuskinpa kauaa enää pinnalla ovat, parin hitin bändi jos multa kysytään.

Me ysit laulettiin päättäjäisissä Taivas lyö tulta, joka meni ihan hyvin ja oli jopa hauskaa Razz
Muutama hyvä biisi näillä on. Levyjä en omista, enkä kyllä aio ostaakaan. Livenä kuuleminen riittää minulle hyvin, Ruisrcockissa nämä näenkin viimein.
Hieman tosin huvittavakin yhtye tämä on, kovasti kyllä ainakin vakuuttelevat että tosissaan ovat ja soittavat mutta josko sittenkin tässä jokin vitsi olisi mukana. ;)
Nojoo, kyllähän tämä menee. Taivas Lyö Tulta menee lujaa, muut ei niin lujaa. :> Hyvinhän nuo Untossa vetivät, vaikka en katsonutkaan kuin vähän alkua. Tulee vähän heikko olo jos ei syö mitään. Onneksi uskollinen huoltsikka pelasti pyörtymiseltä. Olo oli vähän heikko siinä keikan loputtuakin, niin en sitten nimmareita tai muuta lähtenyt pojilta hakemaan. Kaveri tosin meni huutelemaan, josko löytyisi joku paidaton ja hikinen mies, jolta vois saada nimmarin. :'D

Se mua ärsyttää, tai oikeestaan harmittaa enemmänkin, betonissa, et kaikki sanat on sitä samaa. Kaikki liittyy siihen samaan aiheeseen. Pakkohan se on, ku bändi on sellanen ku on, mut silti, ois kiva kuulla jotain muutakin. Mut musiikin pitää kyllä sopia imagoon, ja Teräsbetoni on ainakin yks erittäin hyvä esimerkki tästä. Toisaalta taas, äijät välillä vähän repäisevät. Oikeesti, Tiktakin paita. :'''''D

Uusissa biiseissä oli pari, mitkä keikalla kuulosti ihan kivoilta. Levyjä en oo ostanut enkä osta, radiosoitto riittää.
Mie olen tykänny Teräsbetonista siitä lähtien ku kuulin tuon Taivas lyö tulta -biisin radiosta. Multa löytyy molemmat albumit (Metallitotuus ja Vaadimme metallia), mutta tuon uudemman levyn kautta rupesin oikeasti tykkäämään niitten musiikista.

Ens viikon perjantaina minun olis tarkoitus käydä ensimmäistä kertaa Teräsbetonin keikalla, kun kerran sattuvat tulemaan tänne Rovaniemelle.
Tää on aika naurettava Laughing Taivas lyö tulta nyt on aina rock ja viime vuonna Teräsbetoni esiinty Räikkärockissa, oli vähän hauskaa Laughing
Uskon että kovin moni teistä ei ole kiinnostunut tästä, mutta
sain pari päivää sitten tietää (Teräsbetonin nettisivuilta), että
19. päivä maaliskuuta julkaistaan "Myrskyntuoja"-albumi.

Joka tapauksessa ainakin itse odotan innolla tuon uuden albumin
ilmestymistä.
Mitäs porukat miettii siitä että pojat lähetettiin Euroviisuihin?
"Missä miehet ratsastaa" on siis biisin nimi ja... se on minusta jotenkin huvittava Very Happy saa nähdä mitä siitä ulkomailla mietitään, kun laihat pojat lavalla ilman paitoja hyppii... Ja kun kerran biisi suomeksikin on niin jaa-a Very Happy
Minuun teräsbetoni ei uppoo oikeen.
En tykkää. Vaikka laulajalla on kyllä hyvä ääni. Jos laulaisi englanniksi, vois kolahtaa paremmin. Euroviisuissa vois pärjätä, jos laulais enkuks ja jos ois hiukkasen parempi biisi, se missä miehet ratsastaa on aika hölmö. Mut senpä näkee sitte keväällä, että pärjääkö vai ei.
Mulla on niiden eka levy, ja lempikappaleita on Orjatar, Taivas Lyö Tulta, Metallisydän ja Viimeinen Tuoppi (vai oliko noin??) Mutta hyvää musaa löytyy... En niinkään fanita, mutta tykkäilen!
Teräsbetonillakin on ihan hyviä, sellaisia joukkolaulu biisejä, mitkä toimii erityisesti kesäfestareilla, kun ei ihan välttämättä ole se musiikki ykkösjuttu, vaan suuressa osassa on myös se tunne ja se, että kaikki ihmiset pystyvät laulamaan mukana. Kuitenkin tämä kuvaa mielestäni koko bändiäkin jollain tavalla, mikä on ehkä ainakin osittain tarkoituskin:
Akane kirjoitti:"Missä miehet ratsastaa" on siis biisin nimi ja... se on minusta jotenkin huvittava Very Happy

eli osittain menee kyllä huvittavan puolelle nuo paatokselliset biisit, mutta ihan toimivia silti ainakin nämä tunnetuimmat. Ja pyrothan pelastaa lavalla vielä paljon Laughing
Julkaisun osoite