Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Ulkonäkö ja tyyli
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8
Tämmöinen keskustelunaihe näytti olevan kohtuusuosittu poikien omissa topiceissa joten laitoinpa sille oman paikan nyt!

Tänne keskustelua The Rasmuksen jäsenten lookista. Hiuksista, kampauksesta, vaatetuksesta, silmälasillisuudesta / lasittomuudesta jne.

Kaikki mikä liittyy ulkonäköön, jatketaan tänne!
Mä olin tosi yllättynyt,kun Laurilla ja Akilla oli Suosikin haastattelussa vihreää päällä. Laurin hiukset oli siinä myös ihanat. Ja Laurilla ei ollut aurinkolaseja! 8)
zenni kirjoitti:Mä olin tosi yllättynyt,kun Laurilla ja Akilla oli Suosikin haastattelussa vihreää päällä. Laurin hiukset oli siinä myös ihanat. Ja Laurilla ei ollut aurinkolaseja! 8)

Joo, ja niissä venäjän kuvissa tuolla Kuvat-osiossa oli Laurilla paljonpaljon vihreää! <3
Kerrankin Lauri oli jättänyt lasit pois keikalta Very Happy Sais olla useammin pipokin pois. Mutta, Aki ei saisi jättää laseja pois, sopii paljon paremmin hänelle kuin ilman, mutta tämä on ihan tottumiskysymys.
Ja 3/4 pojista sais mennä parturiin! Suoraan sanottuna ainakin Laurin hiukset on järkyttävät! Ja Eerolle sopii sellainen puolipitkä kaikista parhaiten, ei mikään tuollainen puoleenselkään asti yltävä :'D
No siis, musta ne ainakin pukeutuu ihan hyvin. Niin ja tästä parturi jutusta, musta ainakin Eero joutas parturiin. Very Happy Sille sopi paremmin ne lyhyet. Tsihi. Laurilla on kiva hiukset, ja se pipokin sopii hyvin. Ehkä se on liian usein päässä, mutta ei se mitään. Paulille nyt sopii se afro ja lyhyet, mutta ne sellaset 5-10 cm hiukset näytti aika huvittavilta, kun ne törötti sen päässä. Laughing Akilla on nyt ihan hyvät hiukset.
Ja mä tykkäsin niistä Akin laseista, mutta kyllähän tähän lasittomuuteenkin tottuu. Smile

Jep, ja on kiva nähdä sitä vihreetä päällä, ettei aina mustaa. Very Happy
Ensiksi pitää mainita toi Rasmus-vihreä! Siitä minä tykkäilen poikien päällä. Se käy hyvin ja on kiva piriste siihen mustaan. Varsinkin näin kesällä olisi kiva nähdä väriä poikien yllä.
Minä tykkään Eeron pitkästä letistä, se on ihana<3 Mutta keikalla jäi vähän häiritsemään se, kun hiukset oli välillä herran naaman edessä. Eeron tyyli poikkeaa kaikista eniten muista pojista. Ja on ehket vähiten rock-uskottava, mutta mitä sen väliä!!
Akiin olin tottunut 'lasipäisenä', niin nyt ilman laseja Aki näyttää oudolta, mutta kyllä siihen tottuu! Voisin sanoa, että Akin tyyli on aika trendikästä Smile Niin ja pitää viel sanoa, että tykkäsin siitä, kun yhteen aikaan hänen hiuksissa oli punaista väriä, se sopi hyvin... Sitä kaipailen.
Paulin pörrö on ihana Laughing Mutta näin kesällä ne letit olis aika kova sana! Se yksi Paulin punainen liekki paita on aika rock ja sen tapaista haluisin nähä lisää.
Sitten viimeisenä Laurin tyyli, mitäs siitä sanoisinkaan. Tykkäilen siitäkin, mutta niinkuin monet muutkin ovat sanoneet, että aurinkolasit (varsinkin sisällä) ja pipon voisi jättää joskus kotiin. Laurin pitkä letti on ihan ok. jos se on pörrössä. Ihan suorana sitä en tahtoisi nähdä, varmaankaan! Vaatteetkin on kivan persoonallisia, kuten muillakin Rasmuilla.

Mutta eihän sillä poikien ulkonäöllä ja tyylillä ole mitään merkitystä musiikin kuunteluni kannalta! Tosin ainahan sitä mielellään komeita miehiä kattelee :wink:
Dancer kirjoitti:3/4 pojista sais mennä parturiin! Suoraan sanottuna ainakin Laurin hiukset on järkyttävät! Ja Eerolle sopii sellainen puolipitkä kaikista parhaiten, ei mikään tuollainen puoleenselkään asti yltävä :'D

Ei,ei ei parturiin! Laughing ihanat hiukset. Ne Eeron pitkät varsinkin! Pauli sais kasvattaa vielä kunnon kiharat! inlove
Kiva kattoa uusia kuvia ku pojilla on muutakin ku mustaa päällä... Tyylistä en sano mitään muuta ku et tykkäilen.
Dancer kirjoitti:Kerrankin Lauri oli jättänyt lasit pois keikalta Very Happy Sais olla useammin pipokin pois. Mutta, Aki ei saisi jättää laseja pois, sopii paljon paremmin hänelle kuin ilman, mutta tämä on ihan tottumiskysymys.
Ja 3/4 pojista sais mennä parturiin! Suoraan sanottuna ainakin Laurin hiukset on järkyttävät! Ja Eerolle sopii sellainen puolipitkä kaikista parhaiten, ei mikään tuollainen puoleenselkään asti yltävä :'D

Täysin samaa mieltä! Very Happy Paulille letit päähän ja Eerolle ne puolipitkät. Laurin hiukset ovat kyllä ihan suloiset, niin khyl ne piikit paremmin sopii. Kuten EtusivunEnkelikin jo sanoi, se punainen oli aika ihana Akin hiuksissa, jos sen saisi takaisin tai sitten ne rastat niin... aww inlove
Rasmusvihreän paluu on pelkkä hyvä asia Smile Vähän pirteyttä ja väriä muihinkin poikiin kuin vain Eeroon.
Mä uskon, että se pipojen kotiin jättö johtuu näistä kesähelteistä (en kylläkään tiedä millaista muualla maailmassa on...) Ei kannata valittaa, näkee Laurin tuikkivia simmuja ja muutenkin :wink:
Mitä mun mielest poikien hiuksiin tulee, niin Lauri ja Eero parturiin nyt heti Very Happy
Akin ja Paulin hiukset on ihan hyvät. Mää en haluais Akil enää rastoi, ku en voi tykätä rastoist... mut sehän on vaan mun mielipide.

No onhan se kiva joo, että niillä on välillä sitä vihreääkin päällä.
Ku se väri sopii niille :wink:

Ja Akin silmälaseista, mul se on ihan sama onks niitä vai ei. Sehän on Akin oma päätös pitääkö niitä vai ei. Oudon näköne se kyl on ilman, muttei siltikään hassumman näköne :wink:
Pojilla on tyylit vaihtunut ihan kivasti uransa aikana. Ei oo kerenny kyllästyy. Laughing
Mut tosiaan tosta hius asiasta. Lauri on kivat jos ei enää tosta nykyisestä kasvata. Ja Paulillahan on kerrassaan ihanat kiharat! Oon ihan hullaantunut niihin. Toivottavasti pysyvät nekin sopivan pituisina. Eivät oo niin ihanat jos ovat takapuoleen asti. Rolling Eyes Eero vois tosiaan mennä parturiin... Akille taas sopii hyvin sekä nuo lyhyemmät että hieman pidemmät. Eniten tykkäsin niistä punamustista. Ne pitkät oranssit ei ollu niin hienot...
Vaatetuksesta rasmus vihreää tosiaan enemmän. Tylsää kun kaikki on yleensä vaan mustissa, vaikka se vihreäkin on niiin Rasmus tyylinen.
Laurin pipo ja lasit. No, onneks Lauri jättää joskus ne lasit pois. On nimittäin herralla sen verran ihanat silmät. [smilie=033102biglove_1_prv.gif]
On Akin oma asia pitääkö hän enää lasejaan vai ei. Minulle ihan sama. Aki on aina niin hyvännäköinen laseineen ja ilman. Varmasti vaikeaa esim. rumpuja soittaessa nostella niitä koko ajan. Ja rasittavathan ne muutenkin.

Mutta, ei voi kuin todeta että on hyvännäköisiä miehiä!
täytyy viellä sanoo, et ei mun mielestä se musta oo niin hirvee, jos jotain valkosta on mukana (esim. Lauri 05ankka) ja sitten se musta pukukin sopi Laurille hyvin. Ja se Paulin liekki paita on kiva : D Ja Eeron se keltanen huppari. Akin vaatteet on ihan kivoja c:

Ja Eerolle sopi parhaiten ne "korvan alle" ulottuvat hiukset.

Ja Laurilla ois kiva, jos hiukset ei tuosta enään kasvaisi.
Kun katsoin sitä kuvaa, missä Laurin hiukset oli pienellä nutturalla takana (se kuva on siis Lauri kuvissa) niin olin aika positiivisesti yllättynyt! En oo jotenkaan osannut ajatellakkaan Laurin hiuksia sillätavalla kiinni. Näytti jotenkin suloselta Smile Ensin vaan säikähin, että Laurilla oli sänki tukka Very Happy
Lauri ja Eero vois mennä vaikka vähän siistiyttämään tukkaansa, ettei kasva liian pitkää Very Happy Musta Paulin hiukset on ihanat ja ne on just tollain hyvät, letit ois ihan kivat nyt kesällä Very Happy Akin hiukset on nyt aivan liian ihanat, oikeesti kuola valuu kun niitä kattoo Smile Enää ei Akille rastat sopis, mut sillon ne oli ihan kivat, mutta musiikkihan tässä on pääasia :wink:
Tuolla kuvat osiossa oli näitä aika uusia kuvia, missä Laurilla farkut:
- http://www.bexrock.ch/components/com_pon...888105.jpg
- http://www.bexrock.ch/components/com_pon...521585.jpg
- http://www.bexrock.ch/components/com_pon...121107.jpg
- http://www.bexrock.ch/components/com_pon...868889.jpg
- http://www.bexrock.ch/components/com_pon...870264.jpg

Mielsetäni saisi käyttää useamminkin farkkuja, ja sopii todella hyvin <:
Teidän mielestä?
Noi farkut sopi mun mielestä Laurille todella hyvin. Shocked Razz
jja-a, en ole tänne vielä kirjoittanut..
niistä hiuksista, kyllä mun mielestä saisi vähän Eero lyhentää ;) ja mitä Laurin hiuksiin tulee, mä tykkään niistä sellasina "pörröisinä". toivottavasti ei kasvattaisi sellaista hevilettiä.. mutta omatpahan ovat hiuksensa, mä tykkään enemmän lyhyemmistä ;)
ja se Rasmus-vihreä <3 ihana.
Pahat pojat-ITS-videolla on kyllä tosi kivat vaatteet, varsinkin Laurilla!
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8
Julkaisun osoite