Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Sunrise avenue
Sivut: 1 2 3
Eikö täällä ole ollenkaan juttua Sunrise avenuesta?

No nyt on.
En tiedä onko kovin moni kuullu tästä bändistä,itsekin kuulin vasta pari viikkoa sitten.
Tosi hyvä bändi ja hyviä biisejä,jää tosi hyvin mieleen.
Ja laulajalla on hyvä ja persoonallinen ääni.
Varsinkin Romeo-biisiin olen rakastunut.
Levyä en ole itse vielä ostanut,koska ei ole yhtään rahaa.

http://www.sunriseave.com Tuossa on kotisivut
Hhhmmm... Oon tainnut kuulla sen Romeo biisin pari kertaa Voicelta.
Ihan ok biisi ja bändi, mutten levyä varmaan silti osta.
Mitään muita biisejä en niiltä sitten muuten tiedäkkään, kuin sen Romeon...
Minäkin oon vaan Romeon kuullut ja kyllä se ihan kivalta kuulosti! Vois bändin muukin tuotanto hyvältä kuulostaa.
Minusta tuntuu, että nyt vähälle aikaa on putkahtanut paljon tälläisiä "poika bändejä" (en nyt sitten mitään bäkkäreiden tapasta tarkota). Mutta onhan täällä tilaa hyvälle musiikille! Smile
Olen vasta Romeon kuullut (ja videon nähnyt). Kuulostaa tosi hyvältä!

Sunrise Avenuehan sai jo jonkun kansainvälisen levytyssopimuksen, vaikkei sillon ollu vielä Suomessakaan ilmestyny tuo debyyttialbumi. Eli aika kovaa menee näillä pojilla (tai miehillä Very Happy )

Laulaja Samu muuten ääntää englantia tosi hyvin, ainakin tuon Romeon perusteella.
Romeon oon nähnyt muutaman kerran Voicella ja hyvältähän se kuullostaa. Pidän sen laulajan äänestä paljon. Vois levynkin hankkia jossain vaiheessa.

Seuraava Suomen vientibändi?! ^^ mielenkiintoista. Onnea vaan pojille jos maailmaa kerran ollaan menossa valloittamaan. :wink:

Crow

Tosiaan, tosi hyvä bändi! Smile Ensimmäisen kerran näin livenä tämän vuoden Vappuna ja kyllä heidän musiikki iski kertaheitolla! Levyn omistan ja on se kulunut cd-soittimessa jo vaikka kuinka paljon Very Happy Eniten tuolta Espalta jäi mieleen toi Choose To Be Me biisi ja nyt se onkin yks mun lemppareista Smile Vois sanoa että kaikki biisit levyllä on mahtavia, paitsi Into The Blue.. Siitä mä vaan en kauhiasti tykkää.

Romeon musavideo on tosi hyvin onnistunut Smile Toivottavasti Fairytale Gone Bad:in musavideo tulee olemaan yhtä hyvä, ellei parempikin.

Jos jotakuta täällä kiinnostaa, niin rekisteröidy ihmeessä tälle epäviralliselle Sunrise Avenue foorumille: http://www.sunriseaveforum.urli.net

mar_iah

yhden piisin kuulleena (romeo) sanon että ei erotu millään tavalla tästä peruskamasta mitä tulee koko ajan lisää..

tosin laulajalla kiva ääni, ja biisi on kyllä ainesta joka jää päähän soimaan Very Happy
En oo onnistunut kuulemaan yhtään näiden musaa. Radiota en kesällä juurikaan kuuntele, eikä Voicekaan oo suostunut pariin viime kuukauteen toimimaan. Neutral Myspacesta yritän tässä jotain näytteitä kuunnella, mut aika heikosti sujuu tämäkin. Lataalataalataa. Blaah.

Editedit. // Fairytale Gone Bad'ltä ei oo voinut välttyä. Romeoa en oo vieläkään onnistunut kuulemaan, mut tätä toista jo liikaakin. Joka ihmeen ohjelmassa missä vaan musavideot pyörii, sekä Voicella soi koko ajan. Ämph. Mikäs siinä, ihan kiva biisi, mut levyä en ostais. Eikä kyllä tarviikaan ku kaveri osti. :'D
Fairytale gone bad -biisistä tykkään ihan hirveesti!!! Se on vaan niin IHANA kappale <3 Romeo on kans aikas hyvä, mut en tykkää siitä yhtä paljon. Ja Samullakin, kuten ootte sanoneet, on hyvin persoonallinen ja hyvä ääni!!!
Fairytale gone bad on jotenkin iskeny täysillä. Muutenkin tykkäilin aiemmista sinkuista Very Happy
Biisinäytteet myspacessa kuulosti myöskin tosi hyviltä ja vielä jos levyn joskus ostaisi ;) Keikallekin olisi kiva päästä Very Happy

onli

ihana ! vappuna näin sunrise avenuen ekaa kartaa ja tykkäsin heti. tai olin kuullu niitten biisejä aikasemmin mutta enpä bändistä sen enempää tiennyt. kivoja poikia ja hyviä biisejä. <3

maai-ju

Hyvää musiikkia. Tykkään kovastikkin. Varsinkin toi Fairytale gone bad
biisi on kolahtunu mulle. Sitä tulee kuunneltua usein. ;D
On ne muutkin hyviä kappaleita. ;>
Voisinpa kirjotella uudestaan nyt. Kyllä, Sunrise Avenue on tod. hyvä bändi. On the Way to Wonderlandin oon omistanu jo pari kuukautta, ja tykkääntykkään Very Happy . Lempibiisejä on mm. Choose to be me, Only, Diamonds ja Romeo. Fairytaleen mie oon jo hiukan kyllästyny.

ELConfusedsä olin kattomassa bändiä, ja hyvin vetivät. Kuulosti livenä tosi hyvältä, toisin kun TVConfusedsä :evil: .

Crow

Shaxoy kirjoitti:[size=7]
ELConfusedsä olin kattomassa bändiä, ja hyvin vetivät. Kuulosti livenä tosi hyvältä, toisin kun TVConfusedsä :evil: .

Aivan, livenä ovat mahtavia! ;) TvConfusedsähän aika moni bändi tuppaa kuulostamaan huonommalta kuin mitä ovat, ikävä kyllä.

Pojathan on parhaillaan kuvaamassa uutta musavideota Espanjassa :> Ja on nää pojat just tosi mukavia<3

mar_iah

hei apua, fairytale gone bad on kyl mahtis. tykkään ko. laulajan äänestä paljon. voisinpa hankkia koko levyn Smile
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite