18.6.2006, 18:00
Sivut: 1 2
18.6.2006, 18:03
Akustinen, koska siinä on kauniimpi ääni. tai silleen.. :wink:
18.6.2006, 18:16
Noh, mä nyt valitsin ton akustisen, vaikka on sähkökitarakin ihan kiva. Akustinen on vaan sellanen rauhallisempi. Emmä tiiä.. :D
18.6.2006, 19:37
Samat perustelut kuin Bilberryllä, akustisesta lähtee pehmeämpi soundi. Mulla ei kyllä ole soittamisesta minkäänlaista kokemusta kummallakaan :>
\\Tosiaankin akustinen, omistan nyt itse sellaisen. Vaikka oon kyllä vähän soittanut sähköiselläkin, niin silti pidän edelleen enemmän akustisesta.
\\Tosiaankin akustinen, omistan nyt itse sellaisen. Vaikka oon kyllä vähän soittanut sähköiselläkin, niin silti pidän edelleen enemmän akustisesta.
An
18.6.2006, 20:07
Kumpaakaan en ole koskaan soittanut, mutta vastasin sähkökitara. Jos on joku taitava soittaja, niin kitarasoolot kuullostavat upeilta. Akustisia biisejä on kiva kuunnella silloin tällöin, mutta ne ovat vähän tylsiä jos kuuntelee liikaa. Muutenkin sähkökitaralla saa enemmän vaihtelua musiikkiin, tai jotain. (Ja taas en osaa selittää kunnolla.)
19.6.2006, 10:34
nyt kyllä heitit vaikeen! c: kesti kauan ennen kuin päätin. muuta päädyin sähkökitaraan. tottakai akustinenkin on kiva, ainakin silloin, kun tulee akustinen biisi : DD esim. joku open my eyes- akudtinen sähkökitaralla ei kuulosta kovin lupaavalta..
No jaa. kuitenkin tuo sähkökitara. sillä saa sooloja ja riffejä jaja..
No jaa. kuitenkin tuo sähkökitara. sillä saa sooloja ja riffejä jaja..
19.6.2006, 10:47
Tää oli tosi vaikee,molemmat on omalla tavallaan hyviä.
Valitsin kuitenkin akustisen. Se sopii mun tän hetkiseen mielentilaan paremmin.
Valitsin kuitenkin akustisen. Se sopii mun tän hetkiseen mielentilaan paremmin.
19.6.2006, 15:22
Riippuu tietenkin paljon tilanteesta. Ehkei Paranoid kuulostaisi akustisella miltään, mutta mitä olisi leirinuotiobiisit ilman akustista? Tykkään akustisen kitaran äänestä, jollain tavalla mukavan rauhallinen ja kaunis. Jos aloittelisin itse soittamaan, ostaisin ehdottomasti akustisen.
21.6.2006, 00:01
Mä valitsin sähkökitaran koska mun poikaystävä soittaa sähkökitaraa ja hyvin soittaaki<3 Ja muutenki tykkään siit ehk enemmän
21.6.2006, 12:00
Sähkökitaran valitsin, samoilla perusteluilla kuin An. En olisi ite pystynyt selittämään yhtään paremmin valintaani, joten en tässä viestissä enempää sitten selittele :wink:
21.6.2006, 13:03
Laitoin akustisen, kumpaakaan en kyl osaa soittaa tippaakaan, mut sähkökitarast jäi pahemmat traumat
Mut se riippuu silti ihan fiiliksestäkin, joskus ku haluu vähän rauhottuu niin akustinen on hyvä, ja muuten sähökitara :wink:
Mut se riippuu silti ihan fiiliksestäkin, joskus ku haluu vähän rauhottuu niin akustinen on hyvä, ja muuten sähökitara :wink:
24.6.2006, 21:49
Akustisesta tykkään enemmän,on sillä sähköiselläkin kiva välillä soitella,mutta akustisen äänestä tykkään enemmin..
aiju
14.7.2006, 21:33
Kyllä se sähkökitara on parempi, saa parempia ääniä tulemaan. No, ehkä akustisella on helpompi soittaa, mutta pidän kuitenkin enemmän sähkökitarasta. 
Lasinsirpale
16.7.2006, 01:21
Sähkökitara ehdottomasti. Jotenkin vaan on tullut kiinnyttyä niihin parin vuoden aikana.
llintu
25.10.2006, 13:52
sähkökitaroissa on semmone ihana saundi varsinki rasmuksen biiseis.mut kuitenki akustiset on vaa lähempänä sydäntä...open my eyes akustinen versio on niiin ihanaaa 
Sivut: 1 2