Täällä ei tainnu olla vielä Lordi-keskustelua? Vois alottaa keskustelun täällä "Muut bändit"-osiossa.
Mä olen Lordia kuunnellu jo vuodesta 2002, "Monsterman" iski sillon. Get Heavyn hankin sillon, mut sen kuuntelu jäi sitte vähemmälle, ja nyt Euroviisujen aikaan olen alkanu sitäkin kuuntelemaan. Ja muutkin levyt hankin äskettäin.
Musiikki on uskomattoman hyvää ja ne asut on niin upeita. Erottuvat ainakin, mikä on tosi hyvä asia.
Mun suosikkimonsteri on rumpali Kita, jotenkin niin symppis. Mut ei muutkaan jää kun ihan vähän. Ja ex-basisti Kalma, mikä komistus

.
Mä alotin eilen tekemään ittelleni Kita-pehmolelua, hampaat on melkeen valmiit jo.
Eli, mitä mieltä te olette Lordista?
Tiedän ehkä kolme biisiä ja tykkään ainakin
monstermanista ja
bloodred sandmanista .
kengät on mahtavat, en tajua miten ne osaa kävellä niillä
En vaan tykänny niistä vauvanitku-vauvanpäästäräjähde-jutuista mitä oli siellä konsertissa ;)
Osa kappaleista on oikeesti tosi hyviä! Ennen euroviisuja, osa piti Lordia ihan vitsinä, mutta saivatpas todistettua, että tuolla tavalla pääsee vielä pitkälle :wink: Mä ihmettelen, et miten ihmeessä niillä kengillä voi oikeesti kävellä ?!?!
Mutta joo, en oo asiantuntija, tiedän vain muutaman kappaleen, varsinkin ne jotka on ollut radiosoitossa.
Kuulin ekan kerran Monstermanin ja se oli mun mielestä tosi hyvä.
Nyt tykkäsin Hard rock hallelujahista,mut muut biisit ei oo oikeen iskeny.
Vähän liian raskasta musaa mulle..
Lordi ei koskaan ole mihinkään suosikkeihini kuulunut, mutta kyllähän tuota kuuntelee jos jostain piisejä tulee. Muistaakseni yhdeltä serkultani löytyy parikin Lordin albumia ja ne on tullut kuunneltua. Mutta oikeastaan en edes muista heiltä muita biisejä, kuin nämä sinkku biisit.. ;>
Vähän ot, mutta tuli mieleen Lordista yksi hauska juttu parin vuoden takaa. Pari vuotta sitten kesälomalla olin kaupassa käymässä ja siinä lähellä on sitten bussipysäkki. Bussipysäkillä oli jonkin verran väkeä, mutta yksi tyyppi sieltä pomppasi silmään. Joku keski-ikäinen mies, jolla oli aivan kalsareilta näyttävät pöksyt jalassa ja oikein kulunut farkkutakki, johon oli jollain kynällä (?) kirjoitettu kaikenlaista. Mm. Oli pari Lordin biisin nimeä ja sitten se jolle eniten repesin; 'Get hevi'. Ja eikös yksi Lordin albumin nimi ole 'Get Heavy'? Se oli aikamoinen näky :'''''DD
Mä oon tykännyt tästä siitä lähtien kun monster men ilmesty.
Lauantaina pääsin sitten näkemään nämä livenä killerirockissa, ja vielä eturivissä olin! Vetivät ihan sairaan hyvin!
Parhaita biisejä on Last Kiss goodbye, monster monster ja blood red sandman.
Ei mikään paras bändi mutta kyllä kuuntelen. Pikkuveljeltä löytyy joku levykin. RockPerryyn pääsen tät katsomaan, innolla odotan sitä näkyä!

Tykkään, varsinkin Blood red sandmanista.

Get Heavy levy löytyy hyllystä ja pitäisi se uusikin varmaan hankkia.

Seuraava single pitäisi olla jonkinlainen slovari?
En tiiä onko tästä ollu jo jotain puhetta, mutta onko kukaan nähny sitä jotain ihme "Lordi's the Kin" 'elokuvaa' (semmonen n. 30min.). Se tais tulla jonkun Lordin levyn mukana.. (??) näin ainakin mun veljeni sano. Ite oon nähny, ja se oli vähän outo.. :?
Mites sen voi katsoa? Ihan mielenkiintoinen.. Kerro edes lisää!

No tota, mun veljeni oli kai ladannu sen koneelle, ei pienintäkään käsitystä. :? Mutta musta mun veli sano että se on jollain levyllä. Ei vaan hajuakaan että millä. Mutta se on sitä aikaa, kun oli vielä se blondi nainen.. Mun veli sano jotain, että siinä tavallaan niinku esitellään ne Lordin tyypit, joten se saattaa olla niiden ekalla levyllä..
Siinä 'elokuvassa' päähenkilö on joku nainen, ja se saa päähänsä aina kaikkee 'kauheeta'. Tai se jotenki kuvittelee ne. Ne Lordin tyypit seikkailee sen päässä. Sen mielikuvitus laukkaa kovaa.

En mä oikeen osaa selittää.
Tuo Lordi's The Kin-lyhytelokuvaa myytiin Monsterican Dream-levyn mukana sillon kun tuo levy ilmestyi. Eli kaupoista sitä ei taida enää saada, netistä kyllä, esim.
http://www.monstereo.fi.
Lisätietoa tuosta elokuvasta saa esim.
http://www.monsterdiscohell.com, osiosta julkaisut.
Taidanpa sitten olla ainoa joka ei Lordista pidä
Kaverini on ollut aivan järkyttävä Lordi fani jo jostain ala-aste ajoistamme lähtien ja hänen ansiostaan on tullut heidän musiikkiaan kuunneltua enemmän kuin laki sallii. En ole koskaan pitänyt hevistä, en älyä kuinka sellainen karjuminen ja rääkyminen voi olla jonkun mielestä kaunista kuunneltavaa (vaikkei Lordi nyt ihan heviä taida edes ollakaan), ehkä se on jo yksi syy miksi en tästä bändistä pidä.
Olihan bändi Euroviisuissa toki erilainen, senvuoksi se varmaan voittikin. Nyt vaan ärsyttää niin älyttömästi, että minne tahansa ikinä meneekin, niin aina soi Hardrock Hallelujah taustalla. Siitä biisistä ei varmaan pääse eroon seuraavan kolmen vuoden aikana.
Mutta siis, ei kiitos Lordia minulle.
Voi. Suosittelen tätä bändiä lämpimästi livenä! oli ihan sairaan hyvä.. Keikan jälkeen sain vielä Kitalta nimmarin. (:
_Ninzu_ kirjoitti:Taidanpa sitten olla ainoa joka ei Lordista pidä 
Enpä mäkään kamalasti Lordista pidä. Pari ok kappaletta, mutta se siitä. Levyä en ostais. :?